Luokse vaik mu kaipaaa ja ikävöi. Olen siit surullinen aina mut mitäännen voi sille vaikka se aina yht pahalta tuntuu
Hän menee aina sen toisen
17
329
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä siinä toisessa miehessä on jtn mitä sinussa ei ole😉
- Anonyymi
Kyse toisest naisest
- Anonyymi
Voi voi mikä ruikuttaja siellä, jatka matkaas
- Anonyymi
En mitään ruikuta. Se tuntuu vain pahalta jos kokee syviä tunteita toista kohtaan. Pettymystä myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mitään ruikuta. Se tuntuu vain pahalta jos kokee syviä tunteita toista kohtaan. Pettymystä myös
Tunne tunteet. Itke ja sure. Sä selviät pettymyksestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunne tunteet. Itke ja sure. Sä selviät pettymyksestä.
Olet ilkeä
- Anonyymi
Jos tykkäisi susta enemmän, tulisi kyllä sun luo. Nyt vain roikottaa ja se on toksista vallankäyttöä. Joskus tulee vastaan mies, joka arvostaa sua sen verran, ettei leiki sun tunteilla. Tämä tyyppi se ei tod. ole.
- Anonyymi
Tarkoitatko Jiitä? En tarkoita kerään keski-ikäistä. Kysyin häneltä mutta hän sanoi ettei hänellä ole muita mutta jos siis hänestä kyse niin tottahan tuo kertomasi on. Pidän hänestä hyvin paljon ja koen että tämä on molemminpuolista.
- Anonyymi
Silloin se rakastaa sitä toista eikä sinua. Kuinka vaikee tajuta hä?
- Anonyymi
Kyllä se mua rakastaa kun se niin sanoo eikä haluu päästää must irti. Mut saattaa se sitä toistakin rakastaa. En mä tiedä. Mut mä yritän pyhittää mun elämän kun se sattuu aina mua. Jos mä vaikka saisin sieltä rauhan siihen kipuun mitä mä koen tästä kaikesta.
Mihin menee? 🤔 Juttelee niiten kans, jotka on juttutuulella? Tasapuolisesti🤔
🐻🐼- Anonyymi
Se sattuu aina.
- Anonyymi
Missä menee ja kenen luo?
- Anonyymi
Eikä koskaan koe että olisi mitään anteeksipyydettävää sen suhteen mitä tunteita kokee minua kohtaan ja on toisen kanssa
- Anonyymi
Et voi asialle mitään. Älä jää roikkumaan, älä änkeä väliin. Anna siis heidän olla ja mene pää pystyssä eteenpäin.
- Anonyymi
Mikset sitten itse jätä minua rauhaan jos siltä tuntuu että toinen on parempi. Mitä sinä minusta enää haluat?
- Anonyymi
Sinä nuori nainen olet kyllä niin v*tun rasittava ja raskas että ei ole toista samanlaista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46939Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849