Jos saisin käyttäää häntä kunnolla,panna edestä ja takaa,ourisrella ja kouria joka paikasta.
Saada hänet ulisemaan nautinnosta.
Kun roteva kuuskymppinen panee parastaan
Gunnar66 hakunila
Nussin vaimoasi
19
642
Vastaukset
- Anonyymi
Hitsi kun tykkäisin tollasesta T. M 60v vaino 48v
- Anonyymi
Kateellinen? Ymmärtäähän sen,käppänä
- Anonyymi
Mieluusti vaimoasi panisin
Gunnar 66 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluusti vaimoasi panisin
Gunnar 66Panisit rajusti ilman sääliä. T. M 60v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panisit rajusti ilman sääliä. T. M 60v
Kyllä!
Nökisit kuinka vaimos nauttii ja ulisee
Gunnar - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä!
Nökisit kuinka vaimos nauttii ja ulisee
GunnarVaimoni 55v tykkäisi hänellä karvainen ja tiukka pillu
saisit myös otta kuvia pillusta kun pillu olisi auki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimoni 55v tykkäisi hänellä karvainen ja tiukka pillu
saisit myös otta kuvia pillusta kun pillu olisi auki.Hieno juttu,missäpäin asutte?
Gunnar - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimoni 55v tykkäisi hänellä karvainen ja tiukka pillu
saisit myös otta kuvia pillusta kun pillu olisi auki.Gunnarille Sari 55 v mitä tekisit alapäälleni
'erosin äsken ukostani....olen vapaa nainen kiihiottuisin
jos tutkisit alapäätäni ja vaikka työntäisit pullon sisään
ex mieheni teki niin jos tutkisit avointa alapäätäni.
- Anonyymi
Täytyy olla pienet vehkeet jos jojoa pannaan varmaan Gunnarilta sellainen löytyy
- Anonyymi
Mun tyttöystävää voisit tulla nussimaan.
- Anonyymi
Mielelläni tulen nussimaan häntä.
Missäpäin asutte?
Gunnar - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielelläni tulen nussimaan häntä.
Missäpäin asutte?
GunnarPirkanmaalla
- Anonyymi
Tuota, että pyytää toista nussimaaan omaa muijaa, suosittelen kokeilemaan, hemmetin kiihottava kokemus.
Viime kesänä tuttu 67v äijä pyys vietteleen sen akan ja ukko katselis salaa nussimista.
Oli kyllä ihan hemmetin kiihottava sessio ajatella äijää kattelees ja kuuntelee kun akka saa kunnolla kullia joka reikään.
Mikään ei ole ollut yhtä kiihottavaa panemista, suosittelen jos tulee mahdollisuus eteen. - Anonyymi
Kyllä olis kiihottavaa kun vieras kouris ja puristelis vaimoa joka puolelta.
- Anonyymi
Kokemuksesta voin sanoa että on kyllä kiihottavaa kun pyytää esim. naapurin äijää panemaan ns "salaa" omaa muijaa. Viime kesänä pyysin mökkinaapuria panemaan mature 55v muijaani salaa. Itse katsoin mökin ikkunasta kun äijä siemensi vaimoni. Pariin kertaa. Vaimo kuvittelee että hänellä on nyt salaisuus mistä en tiedä mitään....😁
- Anonyymi
Tyttökaveria on muutaman kerran joku vanhempi mies sormin pillua hivellyt baarissa rahasta.
- Anonyymi
Tykkäsikö?
Tuo olis mukavaa touhua.
Gunnar - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäsikö?
Tuo olis mukavaa touhua.
GunnarTyttöytäväni on todella halukas kiusoittelemaan ja flirttailemaan huomattavasti vanhemmille miehille.
Olen itse 35v ja tyttöystävä on 20v. Hän on todella pieni ja siro. Näyttää ikäistään nuoremmalta.
Me molemmat pidämme yhteisestä leikistä. Ensin katselemme millaisia vanhempia miehiä on tarjolla. Usein kohteeksi valikoituu vanhimmasta päästä oleva herrasmiesmäinen mies. Yleensä vielä sellainen, joka on kyllä katsellut vähäpukeista tyttöystävääni, mutta ei tuijota liikaa.
Sen jälkeen on helppo vain lyöttäytyä juttelemaan, kunnes tyttöystävä pikkuhiljaa koskee miestä ja alkaa selvä flirttailu ja fyysisyys lisääntymään. Usein vanhempi mies on minun läsnäolosta vaivaantunut, kun hänelle ei ole epäselvää, että tyttöystäväni on selkeästi kiimainen. Siinä kohtaa sanon tyttöystävälle, että annatko sun hameen alta pikkuhousut pois. Lähes 100%:sti aina vanhempi mies ymmärtää siinä vaiheessa, kun saa käteensä, taskuunsa tai jopa kasvoille kiimasta märät pikkuhousut.
Jotkut uskaltavat ottaa tilanteen haltuun ja ryhtyvät innoissaan käsitteöemään ja hyväilemään tyttöystävääni. Itse vain katselen. Toisinaan taas ukompien kanssa minä tai tyttöystävä ohjeistamme mitä seuraavaksi mies voi ja saa tehdä.
Meillä on tyttöystävän kanssa 15v ikäero. Mutta kun nuori, siro ja helvetin kiimainen tyttöystävä kiehnää itseä 40 vuotta, jopa 50 vuotta, vanhemman miehen sylissä, ohjaa vanhan miehen käden pillulleen yms, niin jotain siinä on aivan äärimmäisen kiihottavaa. Minulla on kyrpä kovana, kun vanhempi mies kourii tyttöystäväni persettä toisella kädellä ja toisen käsi hyväilee valuvaa pillua. Samalla tyttöystävä vie kiimasta märät sormet pillultaan miehen huulille. Maistattaa. Levittää lisää oman pillun kiimaa miehen kasvoille. Jättää kiiman tuoksun miehen kasvoille.
Emme kumpikaan ole varsinaisesti innostuneet ajatuksesta, että tyttöystävä panisi vanhemman miehen kanssa. Tyttöystävä sanoo ettei halua edes nähdä heitä alastomana. Hän haluaa kiusata, olla hyväilyjen kohteena, antaa vanhalle miehelle mahdollisesti aivan uusi elämys, tuntea kuinka kyrpä seisoo housuissa. Toisinaan hän on puristellut ja runkannut housujen läpi miehiltä spermat housuihin.
Kuten huomaat, nämä ovat niin upeita hetkiä meille molemmille. Vanhemmalle miehelle usein vielä upeampaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttöytäväni on todella halukas kiusoittelemaan ja flirttailemaan huomattavasti vanhemmille miehille.
Olen itse 35v ja tyttöystävä on 20v. Hän on todella pieni ja siro. Näyttää ikäistään nuoremmalta.
Me molemmat pidämme yhteisestä leikistä. Ensin katselemme millaisia vanhempia miehiä on tarjolla. Usein kohteeksi valikoituu vanhimmasta päästä oleva herrasmiesmäinen mies. Yleensä vielä sellainen, joka on kyllä katsellut vähäpukeista tyttöystävääni, mutta ei tuijota liikaa.
Sen jälkeen on helppo vain lyöttäytyä juttelemaan, kunnes tyttöystävä pikkuhiljaa koskee miestä ja alkaa selvä flirttailu ja fyysisyys lisääntymään. Usein vanhempi mies on minun läsnäolosta vaivaantunut, kun hänelle ei ole epäselvää, että tyttöystäväni on selkeästi kiimainen. Siinä kohtaa sanon tyttöystävälle, että annatko sun hameen alta pikkuhousut pois. Lähes 100%:sti aina vanhempi mies ymmärtää siinä vaiheessa, kun saa käteensä, taskuunsa tai jopa kasvoille kiimasta märät pikkuhousut.
Jotkut uskaltavat ottaa tilanteen haltuun ja ryhtyvät innoissaan käsitteöemään ja hyväilemään tyttöystävääni. Itse vain katselen. Toisinaan taas ukompien kanssa minä tai tyttöystävä ohjeistamme mitä seuraavaksi mies voi ja saa tehdä.
Meillä on tyttöystävän kanssa 15v ikäero. Mutta kun nuori, siro ja helvetin kiimainen tyttöystävä kiehnää itseä 40 vuotta, jopa 50 vuotta, vanhemman miehen sylissä, ohjaa vanhan miehen käden pillulleen yms, niin jotain siinä on aivan äärimmäisen kiihottavaa. Minulla on kyrpä kovana, kun vanhempi mies kourii tyttöystäväni persettä toisella kädellä ja toisen käsi hyväilee valuvaa pillua. Samalla tyttöystävä vie kiimasta märät sormet pillultaan miehen huulille. Maistattaa. Levittää lisää oman pillun kiimaa miehen kasvoille. Jättää kiiman tuoksun miehen kasvoille.
Emme kumpikaan ole varsinaisesti innostuneet ajatuksesta, että tyttöystävä panisi vanhemman miehen kanssa. Tyttöystävä sanoo ettei halua edes nähdä heitä alastomana. Hän haluaa kiusata, olla hyväilyjen kohteena, antaa vanhalle miehelle mahdollisesti aivan uusi elämys, tuntea kuinka kyrpä seisoo housuissa. Toisinaan hän on puristellut ja runkannut housujen läpi miehiltä spermat housuihin.
Kuten huomaat, nämä ovat niin upeita hetkiä meille molemmille. Vanhemmalle miehelle usein vielä upeampaa.Sanoin vain kiitokset meidän kaikkien vanhempien miesten puolesta. Itse en ole koskaan noin rohkeaa tapahtumaa todistanut, mutta en erittäin piristävää katsella nuorten naisten rohkeaa pukeutumista, kun pakarat pilkistävät puoliksi hameen alta ja rinnat ovat kivasti näytillä. Kiitos nuoret naiset.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337