Olen 175cm pitkä mies ja painoa siis 85kg.
Eräs asko aina sanoo minulle "ei ole mahdollista että painat noin paljon kun näytät ihan 70kg painavalta kun oot niin laihannäköinen että mikä ihme sussa voi painaa noin paljon"
osaako joku antaa vastauksen mieltäni askarruttavaan juttuun?
miksi elopainoa on 85kg vaikka mulla littana vatsa eikä muuallakaan rasvaa
15
150
Vastaukset
- Anonyymi
lisään vielä sen että ei minulla ole edes erityisen paljoa lihaksia. En ole mikään erityisen lihaksikas vaan normaalitasoa olevat lihakset minulla.
Onko mahdollista kun juon paljon vettä että keräisikö se nestettä&vettä niin paljon kroppaan että siks elopainoa noin paljon??
Toisaalta punnitsen itseni aina aamulla eli kun nousen sängystä niin en ota suuhuni mitään vaan meen ensin punnitsemaan itseni. Vaaka on näyttänyt jo aika kauan saman = 85kg
Yön aikana onko mahdollista että nesteet edelleenkin on siellä vatsassa että pari kertaa yön aikana käyn virtsaamassa mutta jos juo paljon vettä vuorokauven aikana niin olisko tuo syynä tuohon ?
Juon vuorokauvessa noin 2 litraa vettä ja joskus enemmänkin. - Anonyymi
Kehon koostumusnalyysi vaikkapa InBody vekottimessa selvittää asian ainakin omilla perusteillaan.
Siinä näkyy myös nesteen osuus.
Lihakset ja neste ovat perustana. Luusto on niin huokoista ja kevyttä, ettei sieltä löydy monellekaan kilolle selitystä.
Itse 81v ikäisenä
172cm.
78kg.
Rasva 10.8%. ( 10 - 20 )
Vatsan viskeraali 48,0. Yleinen tavoite alle 100. Ikäiseni viitemaksimi yli 150.
Nestepöhö lievästi yli viitemaksimien. - Anonyymi
Sikee ja kiree liha.
- Anonyymi
no empä tiiä onko kun tuntuu että mulla on pehmeän elastinen lihasrakenne että ammattihierojakin tais kerran sannoo niin.
- Anonyymi
Menin armeijaan ja painoa oli 90kiloa, pituus 170 tuli lihaskunto testin aika ja pesin koko ikäryhmän ollen paras, siellä oli painijoita sun muita mutta toiseksi jäivät, ihmettelivät niinkuin itsekkin, no lihasta oli ja läskiäkin joka kyllä väheni 10 kiloa alokas-aikana. Ei minuakaan yleensä luulla niin painavaksi mitä olen mutta näillä mennään mutta olisin mielelläni kevyempi jo niveltenkin vuoksi mutta tykkään käydä kuntosalilla ja lihasmassa kasvaa hyvin vaikka yritän pitää syömiset vähissä. Nyt ikä 60v ja painoa 100kiloa.
- Anonyymi
Itsekin olin armeijassa paras kaikessa. Sain kaikki mahdolliset ylennykset, mitalit sekä lomat ja ruokalassa erikoisannoksia, koska olin paljon parempi kuin muut.
Kun menin alokkaana laskuvarjojoukkoihin, painoin 60 kiloa ja kun tulin pois sieltä vänrikkinä pari viikkoa myöhemmin, painoin saman verran. Ruoka oli kyllä hyvää ja sitä oli riittävästi. Keittiöväki oikein kehui, että onpa siinä hyvää ruokahalua. Siitä sain erikseen diplomin ja hienomman ansiomerkin kuin prikaatin komentajalla oli. - Anonyymi
on itteki tullu punttia nosteltua eli silloin kun yleisurheilin (pikamatkat) ja sitten juoksu-uran jäläkeen myös nostellu puntteja mutten mikään aktiivinen säännöllinen punttihirmu ole =)
aina silloin tällöin nostellut.
Voi olla että urheilutausta jossa aktiivisesti kilpaurheiluaikoina nostelin painoja on voinut vaikuttaa lihasrakenteeseen sekä silloin tällöin punttien nostelu kilpauran jälkeen että voiskohan tuo selittää sen että painoa on?? toisaalta joku sanoi tuolla kommenttikentässä että kiree ja sikee lihas niin en oikein usko koska ammattihieroja totesi "sulla on elastisen pehmeä lihasrakenne".
joku mainitsi luuston tiheyden että jos on vahva luusto eli luut&luusto voi painaa paljon enemmän toisilla ihmisillä. Myös kehon nestemäärä.
voima tarttuu minuun paremmin kuin lihas mutta kyllä sitä lihastakin kehittyy mutta minun lihastyyppi on pitempää että minulle ei kehity ns pyöreää lihasmassaa vaan lihasmassaa kertyy pitemmälle alueelle joka mun kohdalla ei näy siten että lihakset eroittuvat selvästi kropassa. Eniten lihakset eroittuvat takareisissäni. Riippuu myös lihasmassan kasvu siitä mitä syö ja mitä lisäravinteita ja miten nostelee puntteja että jos nostaa puntteja tietyllä tavalla niin se voi kehittää sitä pyöreämpää lihasmassaa että jostain luin että jos tekee pumppaavaa sarjaa lihaksilla että väsymiseen asti pumppaa että veri oikein kiertää kunnolla lihakseen niin se kehittäisi lihasmassaa ja en ole kovin usein tuolla tekniikalla puntteja nostellutkaan. - Anonyymi
älä kysy minulta kysy siltä joka noin kirjoitti =)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on itteki tullu punttia nosteltua eli silloin kun yleisurheilin (pikamatkat) ja sitten juoksu-uran jäläkeen myös nostellu puntteja mutten mikään aktiivinen säännöllinen punttihirmu ole =)
aina silloin tällöin nostellut.
Voi olla että urheilutausta jossa aktiivisesti kilpaurheiluaikoina nostelin painoja on voinut vaikuttaa lihasrakenteeseen sekä silloin tällöin punttien nostelu kilpauran jälkeen että voiskohan tuo selittää sen että painoa on?? toisaalta joku sanoi tuolla kommenttikentässä että kiree ja sikee lihas niin en oikein usko koska ammattihieroja totesi "sulla on elastisen pehmeä lihasrakenne".
joku mainitsi luuston tiheyden että jos on vahva luusto eli luut&luusto voi painaa paljon enemmän toisilla ihmisillä. Myös kehon nestemäärä.
voima tarttuu minuun paremmin kuin lihas mutta kyllä sitä lihastakin kehittyy mutta minun lihastyyppi on pitempää että minulle ei kehity ns pyöreää lihasmassaa vaan lihasmassaa kertyy pitemmälle alueelle joka mun kohdalla ei näy siten että lihakset eroittuvat selvästi kropassa. Eniten lihakset eroittuvat takareisissäni. Riippuu myös lihasmassan kasvu siitä mitä syö ja mitä lisäravinteita ja miten nostelee puntteja että jos nostaa puntteja tietyllä tavalla niin se voi kehittää sitä pyöreämpää lihasmassaa että jostain luin että jos tekee pumppaavaa sarjaa lihaksilla että väsymiseen asti pumppaa että veri oikein kiertää kunnolla lihakseen niin se kehittäisi lihasmassaa ja en ole kovin usein tuolla tekniikalla puntteja nostellutkaan.mut voisin silti veikata että sikee on kai sitkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut voisin silti veikata että sikee on kai sitkeä.
Sikee on itse keksitty sana, luultavasti sikamakee. Nuorten slangia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin olin armeijassa paras kaikessa. Sain kaikki mahdolliset ylennykset, mitalit sekä lomat ja ruokalassa erikoisannoksia, koska olin paljon parempi kuin muut.
Kun menin alokkaana laskuvarjojoukkoihin, painoin 60 kiloa ja kun tulin pois sieltä vänrikkinä pari viikkoa myöhemmin, painoin saman verran. Ruoka oli kyllä hyvää ja sitä oli riittävästi. Keittiöväki oikein kehui, että onpa siinä hyvää ruokahalua. Siitä sain erikseen diplomin ja hienomman ansiomerkin kuin prikaatin komentajalla oli.Ottaapa koville, oletko se joka sitä painijanuraasi hehkutit ja hävisit pulleroiselle pätkälle:) no siitä testistä on jo aikaa enkä enään kovassa kunnossa ole, sinä varmaan hiihdät vieläkin kouluun kesät talvet ja aina ylämäkeen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ottaapa koville, oletko se joka sitä painijanuraasi hehkutit ja hävisit pulleroiselle pätkälle:) no siitä testistä on jo aikaa enkä enään kovassa kunnossa ole, sinä varmaan hiihdät vieläkin kouluun kesät talvet ja aina ylämäkeen.
Sinähän olet se sama kaveri, joka aina soitit suutasi baarijonossa ja kannettiin sitten itkien pois. Muistan sinut, sinullehan ei annettu tuliasetta lainkaan, kun olit vaaraksi muille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän olet se sama kaveri, joka aina soitit suutasi baarijonossa ja kannettiin sitten itkien pois. Muistan sinut, sinullehan ei annettu tuliasetta lainkaan, kun olit vaaraksi muille.
Kyllä mulla rynkky oli mutta tykillähän mä posauttelin tykkimiehenä ja tykkimieshän on vanttera varreltansa kun niissä hommissa ei ripakintut pärjää, puskajussit ovat keveitä ripakinttuja ja jaksavat juosta mättäältä toiselle väistellen tykinkuulia, no kaikkiahan meitä tarvitaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mulla rynkky oli mutta tykillähän mä posauttelin tykkimiehenä ja tykkimieshän on vanttera varreltansa kun niissä hommissa ei ripakintut pärjää, puskajussit ovat keveitä ripakinttuja ja jaksavat juosta mättäältä toiselle väistellen tykinkuulia, no kaikkiahan meitä tarvitaan.
"no kaikkiahan meitä tarvitaan.....lihaskunto testin aika ja pesin koko ikäryhmän ollen paras, siellä oli painijoita sun muita mutta toiseksi jäivät"
Enpä olisi tuosta asiasta niin varma, melkoista tilanhukkaa eräiden osalta, mutta onhan Suomi iso maa.
Tykkimiehiä on aina pidetty hieman yksinkertaisina, mutta siihen on saatu myös selvyys. Putken suulta syntyvä paineaalto aiheuttaa aivoihin tärähdysvammoja, jotka tuntuvat pahoina toimintahäiriöinä. Omalta osaltasi voit kysyä, mikä on syy ja mikä on seuraus: olitko tuollainen jo mennessäsi vaiko vasta palatessasi.
- Anonyymi
Olet siinä onnellisessa asemassa, että sinulla on paljon lihasta hyvässä rungossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman521897- 391529
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761395Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊911223Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1641139Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee2201100- 891046
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?73996Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s21976- 82891