Pieksämäen puskaradio...

Anonyymi-ap

Muutettu yksityiseksi, ketä enää palvelee? En aio kirjautua. Pitäkää tunkkinne.

23

4948

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pieksämäen suurin puskaradio asuu konttarissa SALEN vieressä olevassa kerrostalossa.

• Anonyymi00015

ykstyinen puskaradio onkin paras,

Voi jutella itsekseen

• Anonyymi

On varmaan sitten turhaa ilmoitella enää kadonneista kissoista tai avaimista. Kukaan ei niitä näe.

• Anonyymi

Menkää kyselemään sen parvekkeen alle että mitä kuuluu PIEKSULLE.Ennen tiedotti yläristin kaupassa miten kelläkin menee..

• Anonyymi

Puskaradiossa Sanottiin Pieksämäen ABC PITÄISI REMONTOIDA

• Anonyymi

Kertoko mitään muuta miten muilla menee..PIEKSUSSA

• Anonyymi

Muutettiin yksityiseksi ettei kukaan ulkopuolinen huomaisi että ryhmä on täynnä feikkiprofiileita ja spämmääjiä. Tässä paljastuisi onnettomien ylläpitäjien ja modejen kyvyttömyys. Ryhmä suureksi vaikka sitten hyväksymällä kaiken maailman valeprofiilit.

• Anonyymi

No niii...

• Anonyymi

PUSKA RADIO KONTIOPUISTo

• Anonyymi

Nyt saatiin pieksuun kunnon kahvila siisti viihtyisä ja hyvä palvelu eli kahvila deli k&k kinonlinna

• Anonyymi

Mitä väliä jollain puskapaskaradiolla🤣✌🏼

• Anonyymi

Puskarunkkarit😆 koko Facebook on yhtä vitsiä, poistin oman tilin jo aikoja sitten. Ihmisillä kiire ostaa jotain hienoa tai päästävä ulkomaille tms.. että pääsee jakamaan Facebookiin kuvia😂 Facebook=wannabe julkkiksen 7 päivää lehti

• Anonyymi00017

Minä käyn ulkomailla enkä tiedota missään.

• Anonyymi

Konttarin nesteelle päiväksi istumaan niin kuulee koko kylän asiat kevyesti maustettuna ja vähän paskaakin.

• Anonyymi00016

Hirvikodilla ne kylän äijät omaa maailman katsomustaan jauhaa syksyt. Harva pystyy jalkaisin metsästämään ja autolla eränkävijöiksi ovat tulleet. Äijien mummoontuneet emmännät kirtelee laumoittain soppailemassa, kerhoissa ja kuntopiireissä. Mennyttä elämäänsä samojen lakanoitten päällä maatessa se poliittinen katsomuskin valtuustossa mummoontuneilla rouvilla ja äijillä on.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Hirvikodilla ne kylän äijät omaa maailman katsomustaan jauhaa syksyt. Harva pystyy jalkaisin metsästämään ja autolla eränkävijöiksi ovat tulleet. Äijien mummoontuneet emmännät kirtelee laumoittain soppailemassa, kerhoissa ja kuntopiireissä. Mennyttä elämäänsä samojen lakanoitten päällä maatessa se poliittinen katsomuskin valtuustossa mummoontuneilla rouvilla ja äijillä on.

Hämäkäkin seittiä kasvaa Kantilakin suurimmalta osalta käyttämättömyyttään.

• Anonyymi00019

Ensi vuonna Pmk PRIDE HOMOILUA SEKSIKEINUSSA

• Anonyymi00024

Pääsit kaapista ulos? Pieksämäkeläiset näyttää nykyisin saman näköisiltä edestä ja takaa🤣.

• Anonyymi00021

Joo eei.

• Anonyymi00022

Ei kannata osallistua.

• Anonyymi00023

Tottq.

• Anonyymi00025

Puska radio toimii konttarin nesteellä ja kamarin johtajana puhuu itse suurin peräkammain pojista.MINÄ MINÄ mies.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Puska radio toimii konttarin nesteellä ja kamarin johtajana puhuu itse suurin peräkammain pojista.MINÄ MINÄ mies.

Totta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1024
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      589
      861
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      644
    Aihe