Muutettu yksityiseksi, ketä enää palvelee? En aio kirjautua. Pitäkää tunkkinne.
Vastaukset 23
- Anonyymi
Pieksämäen suurin puskaradio asuu konttarissa SALEN vieressä olevassa kerrostalossa.
- Anonyymi00015
ykstyinen puskaradio onkin paras,
Voi jutella itsekseen
- Anonyymi
On varmaan sitten turhaa ilmoitella enää kadonneista kissoista tai avaimista. Kukaan ei niitä näe.
- Anonyymi
Menkää kyselemään sen parvekkeen alle että mitä kuuluu PIEKSULLE.Ennen tiedotti yläristin kaupassa miten kelläkin menee..
- Anonyymi
Puskaradiossa Sanottiin Pieksämäen ABC PITÄISI REMONTOIDA
- Anonyymi
Kertoko mitään muuta miten muilla menee..PIEKSUSSA
- Anonyymi
Muutettiin yksityiseksi ettei kukaan ulkopuolinen huomaisi että ryhmä on täynnä feikkiprofiileita ja spämmääjiä. Tässä paljastuisi onnettomien ylläpitäjien ja modejen kyvyttömyys. Ryhmä suureksi vaikka sitten hyväksymällä kaiken maailman valeprofiilit.
- Anonyymi
No niii...
- Anonyymi
PUSKA RADIO KONTIOPUISTo
- Anonyymi
Nyt saatiin pieksuun kunnon kahvila siisti viihtyisä ja hyvä palvelu eli kahvila deli k&k kinonlinna
- Anonyymi
Mitä väliä jollain puskapaskaradiolla🤣✌🏼
- Anonyymi
Puskarunkkarit😆 koko Facebook on yhtä vitsiä, poistin oman tilin jo aikoja sitten. Ihmisillä kiire ostaa jotain hienoa tai päästävä ulkomaille tms.. että pääsee jakamaan Facebookiin kuvia😂 Facebook=wannabe julkkiksen 7 päivää lehti
- Anonyymi00017
Minä käyn ulkomailla enkä tiedota missään.
- Anonyymi
Konttarin nesteelle päiväksi istumaan niin kuulee koko kylän asiat kevyesti maustettuna ja vähän paskaakin.
- Anonyymi00016
Hirvikodilla ne kylän äijät omaa maailman katsomustaan jauhaa syksyt. Harva pystyy jalkaisin metsästämään ja autolla eränkävijöiksi ovat tulleet. Äijien mummoontuneet emmännät kirtelee laumoittain soppailemassa, kerhoissa ja kuntopiireissä. Mennyttä elämäänsä samojen lakanoitten päällä maatessa se poliittinen katsomuskin valtuustossa mummoontuneilla rouvilla ja äijillä on.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Hirvikodilla ne kylän äijät omaa maailman katsomustaan jauhaa syksyt. Harva pystyy jalkaisin metsästämään ja autolla eränkävijöiksi ovat tulleet. Äijien mummoontuneet emmännät kirtelee laumoittain soppailemassa, kerhoissa ja kuntopiireissä. Mennyttä elämäänsä samojen lakanoitten päällä maatessa se poliittinen katsomuskin valtuustossa mummoontuneilla rouvilla ja äijillä on.
Hämäkäkin seittiä kasvaa Kantilakin suurimmalta osalta käyttämättömyyttään.
- Anonyymi00019
Ensi vuonna Pmk PRIDE HOMOILUA SEKSIKEINUSSA
- Anonyymi00024
Pääsit kaapista ulos? Pieksämäkeläiset näyttää nykyisin saman näköisiltä edestä ja takaa🤣.
- Anonyymi00021
Joo eei.
- Anonyymi00022
Ei kannata osallistua.
- Anonyymi00023
Tottq.
- Anonyymi00025UUSI
Puska radio toimii konttarin nesteellä ja kamarin johtajana puhuu itse suurin peräkammain pojista.MINÄ MINÄ mies.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Puska radio toimii konttarin nesteellä ja kamarin johtajana puhuu itse suurin peräkammain pojista.MINÄ MINÄ mies.
Totta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013298Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721053- 44974
- 70835
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit73687- 91663
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi49653Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k29575- 46566
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.90544