Tahtoisin kuulla kokemuksia armeijassa olosta, parhaat muistot jne. jne. Haluaisin, että erityisesti ne jotka ovat suorittaneet asepalveluksensa Keuruulla kertoisivat kokemuksiaan...
Intti kokemuksia pyytelen...
16
5545
Vastaukset
- zapadildo
keuruulle vai? meikapojat I/97 panna rytkytettiin toisiamme sen minka sakaroiden putsaukselta kerjettiin. kyllahan siella aika lailla hommia saa pianaa, mutta jos piukempi reika kiinnostaa niin sitakin keuruulla saa kylla ruokalan vessassa painaa. ei muuta kuin terveiset hakkaraiselle.
- Borneo!
Olen harvinaisuus suomen armeijassa.... Olen palvellut vuoden aikana kahdessa eri varuskunnassa erilaisissa hommissa.....
Pääsin/jouduin tiedustelujoukkoihin (kuljettajaksi) , mutta valitettavasti tiedustelijat ei liiku autolla joten siinä tuli sykittyä oikeen kunnolla..... puoli vuotta ja 15 kiloa myöhemmin tuli siirto autokomppaniaan koska tarvitsivat linja-autonkuljettajaa (niitä ei ole paljoa!)
Täytyy kyllä myöntää, että meno muuttui aika paljon erilaiseksi, eli lomapuku aina päällä ja joku ruotsinlaivakeikka edessä....
Eli palveluspaikalla on eroa kuin yöllä ja päivällä!!!!
362 korpr. PorPr/tiedj, Tykpr/kuljptri.....2/99- KNMBVD
Lukijat kertovat: "Harrastin armeijassa seksiä yli 30 miehen kanssa"
seksi kasarmin porttien sisäpuolella on yleistä. Nyt lukijat verestävät armeijamuistojaan.
Varusmies-lehti halusi suhteita käsittelevässä jutussaan kertoa avoimesti ja sievistelemättä siitä kulttuurista, mitä kasarmeilla esiintyy.
Ennen armeijaa olin melko hiljainen ja tunnollinen tavallinen tyttö pitkässä seurustelusuhteessa. Armeija muutti kaiken. Kaikki alkoi jo p-kaudella, kun olosuhteet ajoivat intiimiin tilanteeseen erään alikersantin kanssa. Koska seurustelin, tämä musersi minut, sillä en kuvitellut pettäväni armeijassa. Hiljalleen ajauduin eri miesten kanssa useammin seksiin mitä oudoimmissa paikoissa, joskus ehkä hieman vastoin tahtoanikin.
AUK:ssa aloin saada aika suoria ehdotuksia myös skappareilta. Sitten se tapahtui. Eräs skappari joka pystyi vaikuttamaan asemaani, kutsui huoneeseensa juttelemaan mitä tavoitteita minulla oli. Ei mennyt kauaa kun hän vain katseella kysyen tarttui minuun ja harrastimme seksiä hänen huoneessaan. Tilanne oli outo, sillä hän oli naimisissa ja paljon minua vanhempi. Aloin saada outoja katseita kasarmilla. Tämä oli muutamille muillekin tytöille kasarmin arkea.
Tapaan vielä satunnaisesti intissä tapaamiani miehiä yhden illan juttujen merkeissä. Harrastin seksiä palvelusaikanani yli 30 miehen kanssa, yhden kanssa vain kerrallaan tosin. Yleensä miehet olivat korkeammassa asemassa ja ehdottivat tätä itse, joskus aloite tuli minulta.
Ja koskaan näistä ei puhuttu. Se vain tapahtuu.
-Kersantti Karoliina-
Mulla oli Lahdessa aliupseerikoulussa kaksi vakituista "naisoppilasta". Hommat hoideltiin yleensä naisten suihkussa ja joskus käytävälläkin, jos sattui itse päivystämään.
T.Lapin Lennosto
Koin armeijassa seksuaalisen heräämiseni. Samassa tuvassa oli useampiakin hyvännäköisiä kundeja, ja välillä harrastettiin seksiäkin. Allerkirjoitan täysin, että auktoriteetti kiinnostaa ja kiihottaa, vietin useita kuumia öitä erään luutnantin kanssa, joka oli vieläpä naimisissa.
- Neiti korpraali-
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014020818022399_uu.shtml
- m9j87g
Niinkuin hyvin tiedetään, on Jumala kaikkivaltias, kaikkitietävä ja kaukaa viisas. Niinpä hän oli aikoinaan antanut metsäpalon polttaa kymmeniä hehtaareja valtion metsää eräällä hietakankaalla lähellä Joensuun kaupunkia. Tapansa mukaisesti koettivat ihmiset kaikkensa ponnistaen keskeyttää hänen työnsä, mutta järkähtämättä hän poltti metsää niin laajalta alueelta kuin katsoi tuleviin tarkoituksiinsa sopivaksi. Muuan eversti huomasi ensimmäisenä miten pitkälle oli ulottunut kaikkivaltiaan katse. Hän oli erään armeijakunnan esikuntapäällikkö, ja joukkoja sijoitellessaan hän huomasi paloaukean erittäin sopivaksi majoituspaikaksi.
- popelius
80-luvun alussa mikkeli ja jr1 komppania, "telamiinat" molemilla puolilla ja 20 kilometrin kävelymarssi, joulukuussa loppusota mikkelistä kouvollaan polkupyörällä -25 jalassa kumpparit perillä lähes metri lunta ja pataljoona soppaa joka jäässä, eli ei taida tämän ajan pizza..........
- mv8jfn
- Katkaisitteko te maantien?
- Katkaistiin.
- Mistä te tielle nousitte?
- Tien vierestä tietysti.
- Mepä bunkkerilinja puhkaistiin.
- Vai niin. - UrheusPrkl
Paras oli kun lähdin juoksulenkille vesisateessa ja sairastuin Angiinaan, joten jäin viikonlopuksikin kiinni. En joutunut sinkoleirille, vaan hörppäilin muiden kanssa yskänlääkettä , posliiniwc,ja puhtaissa lakanoissa......
- 17-5
Angiina, flunssa, kuume jne. ovat hengenvaarallisia jos elimistöä rasitetaan samaan aikaan juoksemalla tai muulla raskaalla työllä.
Kuinkahan moni varusmies saa pysyviä sydänlihaksen vaurioita joutuessaan pakosta rasituksen alaiseksi?
Nämä vaivat ilmenevät vasta myöhemmällä iällä. Kuinka moni saa viisikymppisenä sydänkohtauksen tai sydämen vajaatoiminnan nuoruuden hölmöilyjen takia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1033121GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521055Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32997- 67868
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44832
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24801