Ihmiset lisääntyivät Jumalan poikien kanssa

Anonyymi-ap

Raamatun mukaan Jumalan pojat tarkoittaa enkeleitä joten ihmiset voivat lisääntyä enkeleitten kanssa raamatun mukaan vaikka kristityt tämän kieltäisivätkin

1.Mooseksen kirja:
6:1 Ja tapahtui, koska ihmiset rupesivat lisääntymään maan päällä, ja siittivät tyttäriä;
6:2 Niin Jumalan pojat näkivät ihmisten tyttäret kauniiksi, ja ottivat emänniksensä kaikesta kuin he valitsivat.
6:3 Silloin sanoi Herra: ei minun henkeni pidä nuhteleman ihmistä (sanan kautta) ijankaikkisesti, sillä hän on liha; sentähden olkoon hänelle aikaa, sata ja kaksikymmentä ajastaikaa.
6:4 Siihen aikaan olivat sankarit maan päällä: ja myös sitte, kuin Jumalan pojat makasivat ihmisten tytärten kanssa, ja he olivat siittäneet heille (lapsia): nämät olivat valtiaat, ne muinen kuuluisat miehet.

56

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

kristittyjen mukaan se tapahtui useimmiten langenneiden enkeleiden kanssa. Enkelien ja ihmisen jälkeläisiä kutsuttiin nimellä Nefilim. Enokin kirjassa on lisää tästä.

• Anonyymi
        UUSI

Tästä puhutaan paljon Vedoissa. Ihmisillä oli jälkeläisiä oli sekä demonien että puolijumalien kanssa. Usien lapsi syntyi heti puolijumalilta, ja naiset jäivät neitsyiksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä puhutaan paljon Vedoissa. Ihmisillä oli jälkeläisiä oli sekä demonien että puolijumalien kanssa. Usien lapsi syntyi heti puolijumalilta, ja naiset jäivät neitsyiksi.

Esimerkiksi Mahabharatassa demonit syntyivät kuninkaallisiin perheisiin, samoin kuin puolijumalatkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi Mahabharatassa demonit syntyivät kuninkaallisiin perheisiin, samoin kuin puolijumalatkin.

Mahabharata oli suoranaisessa mielessä taistelu demonien jälkeläisten ja puolijumalien jälkeläisten välillä, taistelu hyvän ja pahan välillä, johon osallistuivat myös muiden planeetojen asukkaat. puolijumalien aseita käytettiin.

Demoni ei elämänmuotona - demoni on elävä olento, jolla on demoninen mieli, usein demoni on jopa uskovainen, ei ollenkaan ateisti. demoneja - tässä on tapauksessa alimmista planeettajärjestelmistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mahabharata oli suoranaisessa mielessä taistelu demonien jälkeläisten ja puolijumalien jälkeläisten välillä, taistelu hyvän ja pahan välillä, johon osallistuivat myös muiden planeetojen asukkaat. puolijumalien aseita käytettiin.

Demoni ei elämänmuotona - demoni on elävä olento, jolla on demoninen mieli, usein demoni on jopa uskovainen, ei ollenkaan ateisti. demoneja - tässä on tapauksessa alimmista planeettajärjestelmistä.

Käytettiin myös DNA muokkausta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Käytettiin myös DNA muokkausta.

Kali-demonin toimet. Kali on tämän aikakautemme persoonallinen ruumiillistuma.
        Kristinuskossa kutsutaan sitä saatanaksi tai sitten kristinuskossa kutsutaan mayaa saatanaksi.

Lähes koko Kali Yugan väestö on Kalin palvelijoita (Kali chela), mutta jotkut tekevät sitä tietoisesti ja useimmat eivät.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kali-demonin toimet. Kali on tämän aikakautemme persoonallinen ruumiillistuma.
        Kristinuskossa kutsutaan sitä saatanaksi tai sitten kristinuskossa kutsutaan mayaa saatanaksi.

Lähes koko Kali Yugan väestö on Kalin palvelijoita (Kali chela), mutta jotkut tekevät sitä tietoisesti ja useimmat eivät.

Esimerkiksi Duryodhana oli Kalin osittainen inkarnaatio ja hänen suojattinsa maan päällä. Mutta hän ei tajunnut tätä heti. Mahabharatassa on tarina siitä, kuinka Pandavien maanpaossa ollessaan Kauravat päättivät pilkata heidän elämäänsä metsässä. ,,,Metsässä käytiin kahakka gandharvojen kanssa, ja Duryodhana jäi heidän vangikseen. Pandavat vapauttivat hänet, eikä hän kestänyt tätä kaksinkertaista nöyryytystä. Hän päätti paastota kuolemaan asti ja alkoi tehdä niin, mutta jotkut oudot olennot kaappasivat hänet, ja Duryodhana löysi itsensä jostakin paikasta (oliko se joku bila swargan alue, alimmat maailmat), jossa ne kertoivat hänelle, että hän oli pimeyden voimien valtuuttama edustaja maan päällä ja että hänellä oli "suuri tehtävä". Niinpä he puhuivat hänet irti itsemurhasta ja innoittivat häntä seuraamaan Kalin suunnitelmaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on kotonani apokryfiset evankeliumit jotka kilettiin uudestaan testamentista katolisen kirkon toimesta. Siellä Jeesus puhuu jopa seksi juttuja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi Duryodhana oli Kalin osittainen inkarnaatio ja hänen suojattinsa maan päällä. Mutta hän ei tajunnut tätä heti. Mahabharatassa on tarina siitä, kuinka Pandavien maanpaossa ollessaan Kauravat päättivät pilkata heidän elämäänsä metsässä. ,,,Metsässä käytiin kahakka gandharvojen kanssa, ja Duryodhana jäi heidän vangikseen. Pandavat vapauttivat hänet, eikä hän kestänyt tätä kaksinkertaista nöyryytystä. Hän päätti paastota kuolemaan asti ja alkoi tehdä niin, mutta jotkut oudot olennot kaappasivat hänet, ja Duryodhana löysi itsensä jostakin paikasta (oliko se joku bila swargan alue, alimmat maailmat), jossa ne kertoivat hänelle, että hän oli pimeyden voimien valtuuttama edustaja maan päällä ja että hänellä oli "suuri tehtävä". Niinpä he puhuivat hänet irti itsemurhasta ja innoittivat häntä seuraamaan Kalin suunnitelmaa.

Usien lapsi syntyi heti puolijumalilta, ja naiset jäivät neitsyiksi.

Tässä on selitys. Se on kyllä Bollywoodia, kyllä, mutta silti siitä voi saada jonkinlaisen käsityksen. lapset syntyivät mantrojen avulla, kun naiset vetosivat tiettyyn puolijumalaan.

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=SvAay5rvMSs&pp=ygUbQmlydGggb2YgYnJwdGhlcnMgUGFuZGF2YXN8

Birth of Pandavas|Pandavas
        lapset syntyivät mantrojen avulla, kun naiset vetosivat tiettyyn puolijumalaan.
        https://www.youtube.com/watch?v=SvAay5rvMSs

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

Kloonauksen tuloksena syntyi 100 poikaa ja yksi tyttö

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi Duryodhana oli Kalin osittainen inkarnaatio ja hänen suojattinsa maan päällä.

Hänen DNA muokattiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on kotonani apokryfiset evankeliumit jotka kilettiin uudestaan testamentista katolisen kirkon toimesta. Siellä Jeesus puhuu jopa seksi juttuja

Eikö se Eenokin kirja kuuluu yhteen kristinuskon kirkkoon, mikä se oli? Koptit?

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

En ole tästä tietoinen.

• Anonyymi
      UUSI

Voiko tohon hindu uskontoon kääntyä. Olen saanu liikaa tietoa kristinuskosta ja islamista ja juutalaisuudesta olen tutkinut niitä jo viikon ollessani tauolla ja sain tarpeekseni abrahamilaisista uskonnoista. Niin paljon minullekin on valehdeltu

• Anonyymi
        UUSI

"Voiko tohon hindu uskontoon kääntyä."

Ilmeisesti olet sama adventisti ja kristinuskon uhri, sanon jo ilmeisesti tuhannennen kertaa, että hindu-uskontoa ei ole olemassa. Ja ottaen huomioon uskonnon uhri asemasi - olen jo suositellut sinulle - ole ateisti, ainakin toistaiseksi. koska uskonto vaikuttaa sinuun niin pahasti, odota kunnes voit paremmin, älä käänny mihinkään uskontoon - ainkain toistaiseksi, pidä pitkä loma.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Voiko tohon hindu uskontoon kääntyä."

Ilmeisesti olet sama adventisti ja kristinuskon uhri, sanon jo ilmeisesti tuhannennen kertaa, että hindu-uskontoa ei ole olemassa. Ja ottaen huomioon uskonnon uhri asemasi - olen jo suositellut sinulle - ole ateisti, ainakin toistaiseksi. koska uskonto vaikuttaa sinuun niin pahasti, odota kunnes voit paremmin, älä käänny mihinkään uskontoon - ainkain toistaiseksi, pidä pitkä loma.

Ok.

• Anonyymi
      UUSI

En ole enää pelännyt helvettiä koska tutkin bibliaa.viikon ajan eikä se ole ikuinen selvisi minulle että sielut vain kuolee siellä vanhasta testamentissakin luki kun yksi ihminen sanoi että sieluni kuolee vanhassa testamentin jae ja olen nukkunut yöt hyvin

• Anonyymi
      UUSI

Mielenterveyteni on ollut todella hyvä jo pitkään ei pelkoja ei mitään

• Anonyymi
        UUSI

Niin, syynä se, että olet ollut kaukana kristinuskosta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, syynä se, että olet ollut kaukana kristinuskosta.

Sain sillä tavalla mielenterveyteni kuntoon kun lopetin kuuntelemasta kristittyjen puheita ja aloin ottamaan itse selvää bibliastani ja siellä todellakin sanotaan että tulijärvi on kerta kuolema eikä mikään ikuinen kidutus. Se oli joku gehenna kaatopaikka jossa poltettiin roskia ja rikollisten ruumiita ja se paloi yötä päivää koska sinne nakattiim jatkuvasti roskia. He keksivät ikuisen tuonpuoleisen paikan siitä kaatopaikasta ja väänsivät sen ikuiseksi kidutukseksi tämä hirveä asia keksittiin vasta keskiajalla katolisen kirkon toimesta ja muslimit ottivat saman opin islamiin koska ne kaksi uskontoa kilpailivat toistensa kanssa

• Anonyymi
      UUSI

Ne Jumalan pojat ovat käytännössä alieneita. Alkuraamatussa puhutaan vissiin jopa Jumalista eikä vain yhdestä Jumalasta. Enkelit ja demonit ovat mitä luultavimmin alieneita 👽.

• Anonyymi
        UUSI

Kyse on vain muiden planeettojen asukkaista.

• Anonyymi
      UUSI

Hindut antoivat minulle elämän sain elämäni takaisin. En olisi saanut elämääni kuntoon ellei hindut olisi auttanut. Paljonko minun pitää maksaa tai tehdä vastapalvelusta?

• Anonyymi
        UUSI

En tiedä, millä tavoin olemme auttaneet, mutta hyvä, jos näin on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Elämme aikana, jolloin jokainen teko on maksettava takaisin, mutta näin ei ole.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Elämme aikana, jolloin jokainen teko on maksettava takaisin, mutta näin ei ole.

Me emme tarvitse mitään vastapalvelusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Me emme tarvitse mitään vastapalvelusta.

Jos sinusta tuntuu hyvältä, laita hyvä kiertämään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinusta tuntuu hyvältä, laita hyvä kiertämään.

Jos sinusta tuntuu hyvältä, niin meistäkin tuntuu hyvältä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paljastitte kristinuskon totuuksia ja tuitte mielenterveyttäni niin pelot hävisi ja pääsin eroon uskonnon orjuudesta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paljastitte kristinuskon totuuksia ja tuitte mielenterveyttäni niin pelot hävisi ja pääsin eroon uskonnon orjuudesta

Hyvä, jos niin on.

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Voisit vaihteeksi kuunnella rentouttavia luonnon ääniä youtubesta, ainakin ennen nukkuumaanmenoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit vaihteeksi kuunnella rentouttavia luonnon ääniä youtubesta, ainakin ennen nukkuumaanmenoa.

Voisin kokeilla. Katon yleensä ASMR videoita eri aiheista

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin kokeilla. Katon yleensä ASMR videoita eri aiheista

"Tälläiset biisit voittaa kristinuskon lastenlaulut"

Kristinuskon lastenlaulut voitta mikä tahansa täsäs maailmassa, ihan mikä tahansa.

• Anonyymi
      UUSI

Musiikki on ollu aina mulle lähimpänä sydäntä kuuntelen joka päivä 80 luvun musiikki mun lemppari

• Anonyymi
        UUSI

Jokaiselle jotakin, mutta itse pidän enemmän hiljaisemmasta, klassisesta musiikista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaiselle jotakin, mutta itse pidän enemmän hiljaisemmasta, klassisesta musiikista.

Kuuntelin nuorempana räppia mutta sitten kun kasvoin aikuiseksi Alko musiikkimaku muuttua ja Alko hävettämään ja siitä rap musiikista tuli vasten mielista. Lökä pöksyt roikku niin että Kankkunen näkyi ihan hirveää tuo rap musiikki en enää ikinä kuuntele. Sitten jonkun aikaan kuuntelin rockia ja sekin sitten jäi mennään oon vaan ollu ton 80s musiikin perään koko ajan. Välillä saadaan kuunnella 90 ja 2000 luvun musiikkia mutta eniten 80 luvun

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuntelin nuorempana räppia mutta sitten kun kasvoin aikuiseksi Alko musiikkimaku muuttua ja Alko hävettämään ja siitä rap musiikista tuli vasten mielista. Lökä pöksyt roikku niin että Kankkunen näkyi ihan hirveää tuo rap musiikki en enää ikinä kuuntele. Sitten jonkun aikaan kuuntelin rockia ja sekin sitten jäi mennään oon vaan ollu ton 80s musiikin perään koko ajan. Välillä saadaan kuunnella 90 ja 2000 luvun musiikkia mutta eniten 80 luvun

En tykkää nykyajan musiikista, pidän klassisesta.

• Anonyymi
      UUSI

Kuuntelen sekalaista musiikkia mutta rappi ja rock en. Mutta 80 luvun sekalaista musiikkia lähes koko ajan ja vähemmän 90 ja 2000 luvun sekalaista musiikkia. Nykyajan musiikki ei kiinnosta

• Anonyymi
        UUSI

OK:

• Anonyymi
      UUSI

Tiesittekö että muslimit eivät saa kuunnella musiikkia koska se on syntiä niiden uskonnon mukaan

• Anonyymi
        UUSI

Mutta laulaa saavat kyllä.

• Anonyymi
        UUSI

Eikö se kielto koskee vain Ramadania?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se kielto koskee vain Ramadania?

Se on haram niiden uskonnossa eivät saa ollenkaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta he kuitenkin laulavat, ainakin lavalla joskus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa kamala elämä, kun ei saa kuunnella musiikkia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta he kuitenkin laulavat, ainakin lavalla joskus.

Se kielto tuli siitä kun muhammad ei voinut sietää juutalaisten soittimia sun muita jolla he tekivät musiikkia muhammad ei tykännyt kun he soittivat musiikkia siks siitä on tullut synti

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se kielto tuli siitä kun muhammad ei voinut sietää juutalaisten soittimia sun muita jolla he tekivät musiikkia muhammad ei tykännyt kun he soittivat musiikkia siks siitä on tullut synti

Eivätkö he ollenkaan kuuntelee musiikkia, edes salaa?

• Anonyymi
      UUSI

Saattaa olla että minunkin asema paranee kun sosiaalidemokraatit voitti kuntavaaliit ja toivon mukaan eduskunta vaalit myös. Vasemmisto puolueet aina ollu köyhän ja sairaan asialla ja pienitulosten duunarien ja muiden vähän osasten asialla kuten työttömien ja sun muiden. Itse olen työkyvyttömyys eläkkeellä skitsofrenian takia ja SDP just on passeli mulle. Ei ole oikeistopuolueet kuin paremmin toimeentulevien asialla ja rikkaiden ja sekä parempi osasten. Persut ja kokoomus ja kristillisdemokraatit ja keskusta sun muut ei ole minun asialla

• Anonyymi
        UUSI

En tiedä, en seuraa politiikkaa, sinä tiedät Suomen nykypolitiikasta enemmän kuin minä, minua se ei kiinnosta. Mutta menneisyyden politiikasta olen oppinut historiallisesta kirjallisuudesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      86
      1570
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      1200
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      174
      1095
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      52
      892
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      881
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      858
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      858
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      792
    9. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      783
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      769
    Aihe