Raamatun mukaan Jumalan pojat tarkoittaa enkeleitä joten ihmiset voivat lisääntyä enkeleitten kanssa raamatun mukaan vaikka kristityt tämän kieltäisivätkin
1.Mooseksen kirja:
6:1 Ja tapahtui, koska ihmiset rupesivat lisääntymään maan päällä, ja siittivät tyttäriä;
6:2 Niin Jumalan pojat näkivät ihmisten tyttäret kauniiksi, ja ottivat emänniksensä kaikesta kuin he valitsivat.
6:3 Silloin sanoi Herra: ei minun henkeni pidä nuhteleman ihmistä (sanan kautta) ijankaikkisesti, sillä hän on liha; sentähden olkoon hänelle aikaa, sata ja kaksikymmentä ajastaikaa.
6:4 Siihen aikaan olivat sankarit maan päällä: ja myös sitte, kuin Jumalan pojat makasivat ihmisten tytärten kanssa, ja he olivat siittäneet heille (lapsia): nämät olivat valtiaat, ne muinen kuuluisat miehet.
Ihmiset lisääntyivät Jumalan poikien kanssa
56
190
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
kristittyjen mukaan se tapahtui useimmiten langenneiden enkeleiden kanssa. Enkelien ja ihmisen jälkeläisiä kutsuttiin nimellä Nefilim. Enokin kirjassa on lisää tästä.
- AnonyymiUUSI
Tästä puhutaan paljon Vedoissa. Ihmisillä oli jälkeläisiä oli sekä demonien että puolijumalien kanssa. Usien lapsi syntyi heti puolijumalilta, ja naiset jäivät neitsyiksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tästä puhutaan paljon Vedoissa. Ihmisillä oli jälkeläisiä oli sekä demonien että puolijumalien kanssa. Usien lapsi syntyi heti puolijumalilta, ja naiset jäivät neitsyiksi.
Esimerkiksi Mahabharatassa demonit syntyivät kuninkaallisiin perheisiin, samoin kuin puolijumalatkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi Mahabharatassa demonit syntyivät kuninkaallisiin perheisiin, samoin kuin puolijumalatkin.
Mahabharata oli suoranaisessa mielessä taistelu demonien jälkeläisten ja puolijumalien jälkeläisten välillä, taistelu hyvän ja pahan välillä, johon osallistuivat myös muiden planeetojen asukkaat. puolijumalien aseita käytettiin.
Demoni ei elämänmuotona - demoni on elävä olento, jolla on demoninen mieli, usein demoni on jopa uskovainen, ei ollenkaan ateisti. demoneja - tässä on tapauksessa alimmista planeettajärjestelmistä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mahabharata oli suoranaisessa mielessä taistelu demonien jälkeläisten ja puolijumalien jälkeläisten välillä, taistelu hyvän ja pahan välillä, johon osallistuivat myös muiden planeetojen asukkaat. puolijumalien aseita käytettiin.
Demoni ei elämänmuotona - demoni on elävä olento, jolla on demoninen mieli, usein demoni on jopa uskovainen, ei ollenkaan ateisti. demoneja - tässä on tapauksessa alimmista planeettajärjestelmistä.Käytettiin myös DNA muokkausta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Käytettiin myös DNA muokkausta.
Kali-demonin toimet. Kali on tämän aikakautemme persoonallinen ruumiillistuma.
Kristinuskossa kutsutaan sitä saatanaksi tai sitten kristinuskossa kutsutaan mayaa saatanaksi.
Lähes koko Kali Yugan väestö on Kalin palvelijoita (Kali chela), mutta jotkut tekevät sitä tietoisesti ja useimmat eivät. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kali-demonin toimet. Kali on tämän aikakautemme persoonallinen ruumiillistuma.
Kristinuskossa kutsutaan sitä saatanaksi tai sitten kristinuskossa kutsutaan mayaa saatanaksi.
Lähes koko Kali Yugan väestö on Kalin palvelijoita (Kali chela), mutta jotkut tekevät sitä tietoisesti ja useimmat eivät.Esimerkiksi Duryodhana oli Kalin osittainen inkarnaatio ja hänen suojattinsa maan päällä. Mutta hän ei tajunnut tätä heti. Mahabharatassa on tarina siitä, kuinka Pandavien maanpaossa ollessaan Kauravat päättivät pilkata heidän elämäänsä metsässä. ,,,Metsässä käytiin kahakka gandharvojen kanssa, ja Duryodhana jäi heidän vangikseen. Pandavat vapauttivat hänet, eikä hän kestänyt tätä kaksinkertaista nöyryytystä. Hän päätti paastota kuolemaan asti ja alkoi tehdä niin, mutta jotkut oudot olennot kaappasivat hänet, ja Duryodhana löysi itsensä jostakin paikasta (oliko se joku bila swargan alue, alimmat maailmat), jossa ne kertoivat hänelle, että hän oli pimeyden voimien valtuuttama edustaja maan päällä ja että hänellä oli "suuri tehtävä". Niinpä he puhuivat hänet irti itsemurhasta ja innoittivat häntä seuraamaan Kalin suunnitelmaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kotonani apokryfiset evankeliumit jotka kilettiin uudestaan testamentista katolisen kirkon toimesta. Siellä Jeesus puhuu jopa seksi juttuja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi Duryodhana oli Kalin osittainen inkarnaatio ja hänen suojattinsa maan päällä. Mutta hän ei tajunnut tätä heti. Mahabharatassa on tarina siitä, kuinka Pandavien maanpaossa ollessaan Kauravat päättivät pilkata heidän elämäänsä metsässä. ,,,Metsässä käytiin kahakka gandharvojen kanssa, ja Duryodhana jäi heidän vangikseen. Pandavat vapauttivat hänet, eikä hän kestänyt tätä kaksinkertaista nöyryytystä. Hän päätti paastota kuolemaan asti ja alkoi tehdä niin, mutta jotkut oudot olennot kaappasivat hänet, ja Duryodhana löysi itsensä jostakin paikasta (oliko se joku bila swargan alue, alimmat maailmat), jossa ne kertoivat hänelle, että hän oli pimeyden voimien valtuuttama edustaja maan päällä ja että hänellä oli "suuri tehtävä". Niinpä he puhuivat hänet irti itsemurhasta ja innoittivat häntä seuraamaan Kalin suunnitelmaa.
Usien lapsi syntyi heti puolijumalilta, ja naiset jäivät neitsyiksi.
Tässä on selitys. Se on kyllä Bollywoodia, kyllä, mutta silti siitä voi saada jonkinlaisen käsityksen. lapset syntyivät mantrojen avulla, kun naiset vetosivat tiettyyn puolijumalaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Usien lapsi syntyi heti puolijumalilta, ja naiset jäivät neitsyiksi.
Tässä on selitys. Se on kyllä Bollywoodia, kyllä, mutta silti siitä voi saada jonkinlaisen käsityksen. lapset syntyivät mantrojen avulla, kun naiset vetosivat tiettyyn puolijumalaan.https://www.youtube.com/watch?v=SvAay5rvMSs&pp=ygUbQmlydGggb2YgYnJwdGhlcnMgUGFuZGF2YXN8
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=SvAay5rvMSs&pp=ygUbQmlydGggb2YgYnJwdGhlcnMgUGFuZGF2YXN8
Birth of Pandavas|Pandavas
lapset syntyivät mantrojen avulla, kun naiset vetosivat tiettyyn puolijumalaan.
https://www.youtube.com/watch?v=SvAay5rvMSs - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Birth of Pandavas|Pandavas
lapset syntyivät mantrojen avulla, kun naiset vetosivat tiettyyn puolijumalaan.
https://www.youtube.com/watch?v=SvAay5rvMSs - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tääs videoss myös demonit kuninkaallisiin perheisiin.
Tässä tapauksessa Vyasadeva, Krishnan inkarnaatio käytti kloonausteknologiaa. - AnonyymiUUSI
Kloonauksen tuloksena syntyi 100 poikaa ja yksi tyttö
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi Duryodhana oli Kalin osittainen inkarnaatio ja hänen suojattinsa maan päällä. Mutta hän ei tajunnut tätä heti. Mahabharatassa on tarina siitä, kuinka Pandavien maanpaossa ollessaan Kauravat päättivät pilkata heidän elämäänsä metsässä. ,,,Metsässä käytiin kahakka gandharvojen kanssa, ja Duryodhana jäi heidän vangikseen. Pandavat vapauttivat hänet, eikä hän kestänyt tätä kaksinkertaista nöyryytystä. Hän päätti paastota kuolemaan asti ja alkoi tehdä niin, mutta jotkut oudot olennot kaappasivat hänet, ja Duryodhana löysi itsensä jostakin paikasta (oliko se joku bila swargan alue, alimmat maailmat), jossa ne kertoivat hänelle, että hän oli pimeyden voimien valtuuttama edustaja maan päällä ja että hänellä oli "suuri tehtävä". Niinpä he puhuivat hänet irti itsemurhasta ja innoittivat häntä seuraamaan Kalin suunnitelmaa.
Esimerkiksi Duryodhana oli Kalin osittainen inkarnaatio ja hänen suojattinsa maan päällä.
Hänen DNA muokattiin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kotonani apokryfiset evankeliumit jotka kilettiin uudestaan testamentista katolisen kirkon toimesta. Siellä Jeesus puhuu jopa seksi juttuja
Eikö se Eenokin kirja kuuluu yhteen kristinuskon kirkkoon, mikä se oli? Koptit?
- AnonyymiUUSI
Raamatun Jumalan unohdettu vaimo, asera jumalatar, Ville Mäkipelto. Jopa raamatun jumalakin oli seksuaalisessa kanssa käymisessä
https://youtu.be/0XRN1yavXHk?feature=shared- AnonyymiUUSI
En ole tästä tietoinen.
- AnonyymiUUSI
Voiko tohon hindu uskontoon kääntyä. Olen saanu liikaa tietoa kristinuskosta ja islamista ja juutalaisuudesta olen tutkinut niitä jo viikon ollessani tauolla ja sain tarpeekseni abrahamilaisista uskonnoista. Niin paljon minullekin on valehdeltu
- AnonyymiUUSI
"Voiko tohon hindu uskontoon kääntyä."
Ilmeisesti olet sama adventisti ja kristinuskon uhri, sanon jo ilmeisesti tuhannennen kertaa, että hindu-uskontoa ei ole olemassa. Ja ottaen huomioon uskonnon uhri asemasi - olen jo suositellut sinulle - ole ateisti, ainakin toistaiseksi. koska uskonto vaikuttaa sinuun niin pahasti, odota kunnes voit paremmin, älä käänny mihinkään uskontoon - ainkain toistaiseksi, pidä pitkä loma. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Voiko tohon hindu uskontoon kääntyä."
Ilmeisesti olet sama adventisti ja kristinuskon uhri, sanon jo ilmeisesti tuhannennen kertaa, että hindu-uskontoa ei ole olemassa. Ja ottaen huomioon uskonnon uhri asemasi - olen jo suositellut sinulle - ole ateisti, ainakin toistaiseksi. koska uskonto vaikuttaa sinuun niin pahasti, odota kunnes voit paremmin, älä käänny mihinkään uskontoon - ainkain toistaiseksi, pidä pitkä loma.Ok.
- AnonyymiUUSI
En ole enää pelännyt helvettiä koska tutkin bibliaa.viikon ajan eikä se ole ikuinen selvisi minulle että sielut vain kuolee siellä vanhasta testamentissakin luki kun yksi ihminen sanoi että sieluni kuolee vanhassa testamentin jae ja olen nukkunut yöt hyvin
- AnonyymiUUSI
Mielenterveyteni on ollut todella hyvä jo pitkään ei pelkoja ei mitään
- AnonyymiUUSI
Niin, syynä se, että olet ollut kaukana kristinuskosta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, syynä se, että olet ollut kaukana kristinuskosta.
Sain sillä tavalla mielenterveyteni kuntoon kun lopetin kuuntelemasta kristittyjen puheita ja aloin ottamaan itse selvää bibliastani ja siellä todellakin sanotaan että tulijärvi on kerta kuolema eikä mikään ikuinen kidutus. Se oli joku gehenna kaatopaikka jossa poltettiin roskia ja rikollisten ruumiita ja se paloi yötä päivää koska sinne nakattiim jatkuvasti roskia. He keksivät ikuisen tuonpuoleisen paikan siitä kaatopaikasta ja väänsivät sen ikuiseksi kidutukseksi tämä hirveä asia keksittiin vasta keskiajalla katolisen kirkon toimesta ja muslimit ottivat saman opin islamiin koska ne kaksi uskontoa kilpailivat toistensa kanssa
- AnonyymiUUSI
Ne Jumalan pojat ovat käytännössä alieneita. Alkuraamatussa puhutaan vissiin jopa Jumalista eikä vain yhdestä Jumalasta. Enkelit ja demonit ovat mitä luultavimmin alieneita 👽.
- AnonyymiUUSI
Kyse on vain muiden planeettojen asukkaista.
- AnonyymiUUSI
Hindut antoivat minulle elämän sain elämäni takaisin. En olisi saanut elämääni kuntoon ellei hindut olisi auttanut. Paljonko minun pitää maksaa tai tehdä vastapalvelusta?
- AnonyymiUUSI
En tiedä, millä tavoin olemme auttaneet, mutta hyvä, jos näin on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Elämme aikana, jolloin jokainen teko on maksettava takaisin, mutta näin ei ole.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Elämme aikana, jolloin jokainen teko on maksettava takaisin, mutta näin ei ole.
Me emme tarvitse mitään vastapalvelusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Me emme tarvitse mitään vastapalvelusta.
Jos sinusta tuntuu hyvältä, laita hyvä kiertämään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinusta tuntuu hyvältä, laita hyvä kiertämään.
Jos sinusta tuntuu hyvältä, niin meistäkin tuntuu hyvältä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paljastitte kristinuskon totuuksia ja tuitte mielenterveyttäni niin pelot hävisi ja pääsin eroon uskonnon orjuudesta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paljastitte kristinuskon totuuksia ja tuitte mielenterveyttäni niin pelot hävisi ja pääsin eroon uskonnon orjuudesta
Hyvä, jos niin on.
- AnonyymiUUSI
Tälläiset biisit voittaa kristinuskon lastenlaulut https://youtu.be/r_O4R-tFf1g?feature=shared
- AnonyymiUUSI
Voisit vaihteeksi kuunnella rentouttavia luonnon ääniä youtubesta, ainakin ennen nukkuumaanmenoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisit vaihteeksi kuunnella rentouttavia luonnon ääniä youtubesta, ainakin ennen nukkuumaanmenoa.
Voisin kokeilla. Katon yleensä ASMR videoita eri aiheista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisin kokeilla. Katon yleensä ASMR videoita eri aiheista
"Tälläiset biisit voittaa kristinuskon lastenlaulut"
Kristinuskon lastenlaulut voitta mikä tahansa täsäs maailmassa, ihan mikä tahansa.
- AnonyymiUUSI
Musiikki on ollu aina mulle lähimpänä sydäntä kuuntelen joka päivä 80 luvun musiikki mun lemppari
- AnonyymiUUSI
Jokaiselle jotakin, mutta itse pidän enemmän hiljaisemmasta, klassisesta musiikista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jokaiselle jotakin, mutta itse pidän enemmän hiljaisemmasta, klassisesta musiikista.
Kuuntelin nuorempana räppia mutta sitten kun kasvoin aikuiseksi Alko musiikkimaku muuttua ja Alko hävettämään ja siitä rap musiikista tuli vasten mielista. Lökä pöksyt roikku niin että Kankkunen näkyi ihan hirveää tuo rap musiikki en enää ikinä kuuntele. Sitten jonkun aikaan kuuntelin rockia ja sekin sitten jäi mennään oon vaan ollu ton 80s musiikin perään koko ajan. Välillä saadaan kuunnella 90 ja 2000 luvun musiikkia mutta eniten 80 luvun
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntelin nuorempana räppia mutta sitten kun kasvoin aikuiseksi Alko musiikkimaku muuttua ja Alko hävettämään ja siitä rap musiikista tuli vasten mielista. Lökä pöksyt roikku niin että Kankkunen näkyi ihan hirveää tuo rap musiikki en enää ikinä kuuntele. Sitten jonkun aikaan kuuntelin rockia ja sekin sitten jäi mennään oon vaan ollu ton 80s musiikin perään koko ajan. Välillä saadaan kuunnella 90 ja 2000 luvun musiikkia mutta eniten 80 luvun
En tykkää nykyajan musiikista, pidän klassisesta.
- AnonyymiUUSI
Kuuntelen sekalaista musiikkia mutta rappi ja rock en. Mutta 80 luvun sekalaista musiikkia lähes koko ajan ja vähemmän 90 ja 2000 luvun sekalaista musiikkia. Nykyajan musiikki ei kiinnosta
- AnonyymiUUSI
OK:
- AnonyymiUUSI
Tiesittekö että muslimit eivät saa kuunnella musiikkia koska se on syntiä niiden uskonnon mukaan
- AnonyymiUUSI
Mutta laulaa saavat kyllä.
- AnonyymiUUSI
Eikö se kielto koskee vain Ramadania?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se kielto koskee vain Ramadania?
Se on haram niiden uskonnossa eivät saa ollenkaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta he kuitenkin laulavat, ainakin lavalla joskus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpa kamala elämä, kun ei saa kuunnella musiikkia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta he kuitenkin laulavat, ainakin lavalla joskus.
Se kielto tuli siitä kun muhammad ei voinut sietää juutalaisten soittimia sun muita jolla he tekivät musiikkia muhammad ei tykännyt kun he soittivat musiikkia siks siitä on tullut synti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se kielto tuli siitä kun muhammad ei voinut sietää juutalaisten soittimia sun muita jolla he tekivät musiikkia muhammad ei tykännyt kun he soittivat musiikkia siks siitä on tullut synti
Eivätkö he ollenkaan kuuntelee musiikkia, edes salaa?
- AnonyymiUUSI
Saattaa olla että minunkin asema paranee kun sosiaalidemokraatit voitti kuntavaaliit ja toivon mukaan eduskunta vaalit myös. Vasemmisto puolueet aina ollu köyhän ja sairaan asialla ja pienitulosten duunarien ja muiden vähän osasten asialla kuten työttömien ja sun muiden. Itse olen työkyvyttömyys eläkkeellä skitsofrenian takia ja SDP just on passeli mulle. Ei ole oikeistopuolueet kuin paremmin toimeentulevien asialla ja rikkaiden ja sekä parempi osasten. Persut ja kokoomus ja kristillisdemokraatit ja keskusta sun muut ei ole minun asialla
- AnonyymiUUSI
En tiedä, en seuraa politiikkaa, sinä tiedät Suomen nykypolitiikasta enemmän kuin minä, minua se ei kiinnosta. Mutta menneisyyden politiikasta olen oppinut historiallisesta kirjallisuudesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38858- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769