Jos totta puhutaan niin olen aina ollut sellainen tyttö/nainen josta kiinnostutaan ihan viimeisenä, ei tosissaan tai ollenkaan, sellaista se on aina ollut aikuisuuteen asti. Olen aina ollut sellainen musta lammas kun muut ovat vetäneet puoleensa poikia/ miehiä. Mutta sellaista se on, olen vain sellainen 🤷🏼♀️
Joissain vaan enemmän sitä "jotain"
6
327
Vastaukset
- Anonyymi
Joillakin on sellainen salainen suojamuuri joka estää häntä lähemmin tutustumista varten yrittävän, mutta se joka muurin uskaltaa ylittävän ja kovasti tahtovan, saa parhaimman ja uskollisimman itselleen.
https://www.youtube.com/watch?v=4YVjFtlCl08 - Anonyymi
Ookke
- Anonyymi
🙄🤭
- Anonyymi
Harvoinpa ne tyrkyt pitkään suhteeseen edes pystyy.
- Anonyymi
Olen vuorostani tosi vaikeasti ymmärrettävä kun en osaa enkä jaksa puhua. Siksi olen luovuttanut rakkauden suhteen toistaiseksi. Mieheltä oudolta.
- Anonyymi
Jotenkin ne kiltit naiset sitten saa sen perheen pysymään kasassa, kuin ne tuhmat. Ja tuhmatkin jos valitsee oikein ja pysyy päätöksessään, eikä ala hou
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628