Nuo rinnat!
Niitä kun pääsis puristelemaan,imemään ,lutkuttamaan ,niin johan olis taivahas...
Kauniskin on
Nussia takaapäin,isot tissit känsäisissä kourissani,kyrpä kivikovana tiukassa märässä pillussa,uppoamassa yhä uudestaan ja uudestaan syvälle kuumaan onkaloon
Upea blondi nuori nainen
6
228
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkäisin. N28
- Anonyymi
Mistä päin olet.Mies 55v kyselee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päin olet.Mies 55v kyselee.
02al ja 162 64 vaalee pitkät hiukset jotka kyllä värjätty. Posliini pillua ja e80 kupit. Vaikka kimppaan jos sulla sellasia kavereita. N28
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
02al ja 162 64 vaalee pitkät hiukset jotka kyllä värjätty. Posliini pillua ja e80 kupit. Vaikka kimppaan jos sulla sellasia kavereita. N28
Onko sulla kik.Olen itsekin 02 alueelta.
- Anonyymi
Ihana nainen ! 28v nuori ja kiimainen ,kostut kun puristelen ja imen rintojasi,eikö?
Mistäpäin olet ? Voisimmeko tavata ja nussia luonnon helmassa ?
Metsässä nojaat vasten puuta,kun hyväilen rintojasi takaapäin,paidan päältä.
Tunnen kuinka nännisi kovettuvat ,sinä tunnet kkuinka kyrpäni kovettuu vasten pakaroitasi.
Ahh kuinka saat minut kuumaksi nuori nainen!
Hki mies aloittaja 60v - Anonyymi
Todella kuvottava
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647