on alkavalla viikolla testata jotenkin pienesti, tykkääkö hän minusta: saada hänet vähän pois raiteilta. Sit, jos hän ei reagoi, voi olla ettei hän tykkää minusta. Ja ennen kun joku huutaa, ettei ihmisillä ei saa leikkiä,niin kerron, että lähinnä siis ajattelin antaa hänelle erityishuomiota tai ehkä koskettaa, jos se on mahdollista. Saa ehdottaa, mikä olisi kiva, asiallinen, mutta vähän flirtti keino?
Tavoitteena
17
562
Vastaukset
- Anonyymi
Lähetä alastonkuva vahingossa WhatsAppissa.
- Anonyymi
Kunhan lähettää omansa 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan lähettää omansa 🤔
Lähetän heti takaisin.
- Anonyymi
En. Ihme tyyppejä täällä.
- Anonyymi
Jos sä et osaa niin mä kyllä osaan😁😉
- Anonyymi
Mur. Haaste on otettu vastaan. Mä laitan sut kiemurtelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mur. Haaste on otettu vastaan. Mä laitan sut kiemurtelemaan.
Sä taidat olla hyvä siinä😉Odotan innolla🥰👐saako heti antautua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä taidat olla hyvä siinä😉Odotan innolla🥰👐saako heti antautua?
Voit antautua. Huomenna mä isken. 😇
- Anonyymi
Missä sitä aiot testata? Onko m-n?
- Anonyymi
M-naisella ei ole kylläkään aikaa tällä viikolla testata 🤔
- Anonyymi
Testaispa ihanuus M nainen
- Anonyymi
Jos testaat kunnon miestä, niin mies voi tuumata ettei sinua kiinnosta ja jatkaa matkaansa. Noi testaamiset ja muut on aivan keskenkasvuisten pikkutyttöjen ja pikkupoikien touhuja.
- Anonyymi
Härnääminen / raiteiltaan saattaminen ei kuulosta kivalta. Siinä voi tulla väärinkäsityksiä. Mut mistäs näistä tietää. Usein tuntuu että ajettelen vaan melko eritavalla. Olen kait vaan liian kunnollinen ja siksei varmaan oikein käy flaksikaan. Kaikki tällaiset testailut menee vaan ohi ja saa hämilleen.
- Anonyymi
Joo, sama.
- Anonyymi
V___i odotan testaustasi innolla
- Anonyymi
Testaa vaan! En ehkä osaa reagoida siinä tilanteessa ja sen pitää olla tosi selkeetä että ymmärrän sen ja et en ota sitä vahinkona. Mut jos tajuun et tarkotuksella kosket tai flirttailet mulle ni oisin kyllä seitsemännessä taivaassa 🩷
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581179Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961038
- 62833
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36811Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6754- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680