Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Anonyymi-ap

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?

83

877

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En vaan olin ainoastaan hyvin pettynyt ja hyvin surullinen.

• Anonyymi

Miksi? Mitä kaivattusi teki?

• Anonyymi

Kerro?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi? Mitä kaivattusi teki?

En halua avata enempää eikä siitä olisi mitään hyötyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua avata enempää eikä siitä olisi mitään hyötyä.

Luultavasti kyse on harhaluuloista. Olet kuvitellut kaivattusi tehneen jotakin etkä halua tietää että luulosi olivat mielikuvitusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luultavasti kyse on harhaluuloista. Olet kuvitellut kaivattusi tehneen jotakin etkä halua tietää että luulosi olivat mielikuvitusta.

Sinä se vasta peltoelvis harhaiselta ja aliarvioivalta vaikutat. Sivusta T tee tee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Musta ainakin tuntui tältä kun syytti että olin tahallaan huono/hidas työssäni. Että huijasin häntä. Ihan hiton vihainen, surullinen ja pettynyt olin itsekin.
        Ehkä myöhemmin on toivottavasti tajunnut että onpa tyhmää syytellä.

• Anonyymi

En ole koskaan suuttunut hänelle. Enkä yleensäkään ole kovin herkästi suuttuvaa tyyppiä.

• Anonyymi

Suuttunut, pettynyt ja surrut olen.
      En jaksa kirjoittaa. Huomenna ehkä.

• Anonyymi

Mun on hyvin vaikea kuvitella että ajattelisin hänestä jotain pahaa.

• Anonyymi

Käytännössä meitä ei ole, joten ei voi suuttuakaan. Tai no, jos nyt "pitäisi" suuttua jostakin, niin vaikka siitä, kun tuo moikkasi takaisin ohimenevissä kohtaamisissa. Voi nainen, mitä menit tekemään ;)

• Anonyymi

Tuntui, että plti vielä poiketa. Hyvää yötä naiselle viereen mutta kauas. Toivottavasti viikonloppusi meni mukavasti. Päältä et näe mutta mielessä olet. Nyt pakko mennä unille.

• Anonyymi

Olen ollut hyvin pettynyt siihen että hän kerta toisensa jälkeen haluaa jakaa tunteeni ja tekemiseni muiden ihmisten kanssa. Ikään kuin hän ei haluaisi minua pelkästään itselleen. Kuin minä en olisi edes yksityinen ihminen vaan joku hassu hahmo, mistä pitää olla hupia muillekin. Naiselta

• Anonyymi

Onko hän jakanut jotakin tarkasti yksilöivää, tarkoitan että onko sinut niiden kommenttien perusteella sitten tunnistettu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hän jakanut jotakin tarkasti yksilöivää, tarkoitan että onko sinut niiden kommenttien perusteella sitten tunnistettu?

En tarkoita täällä vaan IRL. Hän on tavallaan "liittoutunut" mua vastaan/tavoittelemaan. Se on tuntunut tosi kamalalta. Ikään kuin hän ei pärjäisi yksin mun kanssa. Tunnen olevani joku pelinappula.

• Anonyymi

Tuo kuulostaa kamalalta, eikä mitenkään terveeltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta toisaalta se on helpottanut valintoja ja päätöksiä. Lisännyt ymmärrystä mm. siinä, mikä hänelle on tärkeää. Hyvää yötä. Ei tämä elämä niin vakavaa ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tarkoita täällä vaan IRL. Hän on tavallaan "liittoutunut" mua vastaan/tavoittelemaan. Se on tuntunut tosi kamalalta. Ikään kuin hän ei pärjäisi yksin mun kanssa. Tunnen olevani joku pelinappula.

Hullu olet. Mitä sä selität?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tässä palstaäijän pajatuksessa sinusta jotain yksilöivää suhteessa tähän palstaorientoitutuneeseen dadailuus? Et käy täysillä sinäkään ja sen henkilön tapaaminen voisi olla katatonisuutta aiheuttava kokemus jonka fantasiot tänne

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtä epäterveeltä vaikuttaa tämä sinun teennäinen spinnaus näihin palstaäijän performansseihin liittyen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koitahan palstasetä liittoutua vaikka pannulappuja askartelemaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai hullukin vielä? ;) Ei mutta tosissaan, en mä tästä jaksa täällä enempää jauhaa. En ole tehnyt näitä aloituksia jotka sivuavat aihetta, en ole suuttunut tai halveksi tms. Mä vain vastasin, mihin olen ollut pettynyt. Mulle vierasta toimintaa tuommoinen. Ei se tunteisiini silti ( näköjään) ole kauheasti vaikuttanut. Mukavaa päivää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain sellaista tämä palstasetä onnistuu aina selittämään mikä tuo sinun mt-ongelmia esiin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pelinappuloita täällä on kaikki, sorge vaa

• Anonyymi

Rakkaalle jos oot hereillä, tykkään

• Anonyymi

Ei sanonut olevansa naapurin akan suurin fani kautta aikojen.

• Anonyymi
      UUSI

Koska hän on niin ääliö no en voi enää asialle mitään eteen päin on mun nyt mentävä

• Anonyymi
        UUSI

Itse olet varmaan itse prinssi vai prinsessa ja et ole koskaan ketään haukkunut. Punaposki.

• Anonyymi
        UUSI

Ainakin tuo on luonut jälleen kerran jotain massasta poikkeavaa. Jää kiermurtelemaan ajatusten pilvenhattaroille kuin rääkyvä korppi.

• Anonyymi
      UUSI

En ole toistaiseksi. Olemme vasta tunteneet vajaa vuoden, tosin olemme tekemisissä usein.

• Anonyymi
      UUSI

Olen. Enkä kaipaa enää. Häntä ei ole minulle enää edes olemassa. On minulle kuollut. Toivoi minulle aivohalvausta tietäen että sairastan sairautta jossa sen riskin on erittäin suuri.

• Anonyymi
        UUSI

Varmaankin IRL eikä täällä anonyymipalstalla kuitenkaan? Ettei kaivattusi ihan jää huuli pyöreänä ihmettelemään, mistä suutuit.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaankin IRL eikä täällä anonyymipalstalla kuitenkaan? Ettei kaivattusi ihan jää huuli pyöreänä ihmettelemään, mistä suutuit.

Pitäköön kuolleena sitähän se toivoo. Varmaan juhliin nyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö sinäkään tämän aloittajan, eli gallupsedän tapaan osaa länkyttää mistään muusta kuin näistä kaivatuista? Olet käynyt taas manipuloimassa tässä guben monologiteatterissa useampaa kommenttia

• Anonyymi
        UUSI

Kuka mahtaa toiselle toivoo aivohalvausta?
        Eipä taida prioriteetit olla kohdillaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka mahtaa toiselle toivoo aivohalvausta?
        Eipä taida prioriteetit olla kohdillaan

Näinpä. Parempi kun pysyy h* lvetin kaukana mun elämästä.

• Anonyymi
        UUSI

Kipeä kasvutarina, rujoa fantasiaa joka korostaa vinoa säröisyyttä vai karkeaa todellisuutta yliluonnolliseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kipeä kasvutarina, rujoa fantasiaa joka korostaa vinoa säröisyyttä vai karkeaa todellisuutta yliluonnolliseen.

Toivottavasti se laki menee läpi ettette te Niuvan asukkaat enää saa käyttää puhelinta osastolla. Hyvin rasittava olet. Loppuu se älyvapaa kommentoiti viimeistään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti se laki menee läpi ettette te Niuvan asukkaat enää saa käyttää puhelinta osastolla. Hyvin rasittava olet. Loppuu se älyvapaa kommentoiti viimeistään.

Älyvapaa taidat olla itse kuiteskin. Henkilödraama tais muuttua mielessäsi ahdistavaksi ja synkäksi tragediaksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älyvapaa taidat olla itse kuiteskin. Henkilödraama tais muuttua mielessäsi ahdistavaksi ja synkäksi tragediaksi.

Mulle ihan sama mitä joku pipipää trolli täällä mieltä. Haet vaan huomioon muita loukaamalla ja sotkemalla väliin. Et osallistu keskusteluun. Oot surkein ja säälittävin täällä. Ei ne jotka oikeasti kirjoittaa tunteistaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka lapsesta tulee teini ja kuinka oman laumansa menettänyt pentu löytää rohkeutensa. Maaginen realismi on vaikea tyylilaji.

• Anonyymi
      UUSI

En ikinä

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä. Olen ollut vihainen, ärsyyntynyt, pettynyt ja vaikka mitä muuta.

• Anonyymi
      UUSI

Olin järkyttynyt että meni lisääntymään jonkun toisen kanssa, mutta en vihainen.

• Anonyymi
        UUSI

Sai varmaan neloset. Suomen ensimmäiset ja neljäkiloset.

• Anonyymi
        UUSI

Siitä puhe mistä puute, bro 😂

• Anonyymi
        UUSI

Sahtikatastrofi. Totta, ryyppyputki sotkee suunnitelmat. Trakikomediaa ilmassa varmaa kuitenkin.

• Anonyymi
      UUSI

Minulla ei ole kaivattua, enkä halua häntä, enkä elämää hänen kanssaan. vasn minulla omat suunnitelmat, jätä minut jo rauhaa ja työni ja kaikki elämässäni. ja muut myös, minua ei kiinnosta mikää sukujen yhteisjutut eikä mikään hehkutoiminta

• Anonyymi
      UUSI

Ei omat kuvitelmat ja sitä kautta pettymys oikeuta suuttumaan. Silti tykkään niin paljon. Mutta oon nyt vaan rakastunut kaukaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ei oikeuta välttämättä, mutta se jos toinen haluaa tarkoituksellisesti loukata on mun mielestä toinen asia. Ja toisen tunteita voi säästää, vaikka tunne ei olisi molemminpuolinen. Jos tunteet molemminpuolisia, niin sitä suuremmalla syyllä, jos toista ei halua menettää. Minä ainakin olen pystynyt siihen. Kukin tietysti tyylillään. Sivusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oikeuta välttämättä, mutta se jos toinen haluaa tarkoituksellisesti loukata on mun mielestä toinen asia. Ja toisen tunteita voi säästää, vaikka tunne ei olisi molemminpuolinen. Jos tunteet molemminpuolisia, niin sitä suuremmalla syyllä, jos toista ei halua menettää. Minä ainakin olen pystynyt siihen. Kukin tietysti tyylillään. Sivusta.

No ihan samaa mieltä olen. En minäkään ole suuttunut tai ikinä ollutkaan. Joskus on vaan pettynyt ja surullinen, silloin on parempi että joku on pois näkyvistä kokonaan.

• Anonyymi
      UUSI

E ihmiselle josta en välitä suutun ehkä lakia ajatellen vielä nykyisinkin liian helposti toki osaan valita siihenkin syyn niin että on kannatava syy ottaa mahdollinen tuomio murhasta tarvittaessa

• Anonyymi
      UUSI

Ei vastannut edes kohteliaasti että ei kiinnosta. Jätti vastaamatta mitään.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä miehelle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä miehelle.

Sama juttu kävi mulle. Meni kyllä itsetunto viemäristä sen jälkeen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu kävi mulle. Meni kyllä itsetunto viemäristä sen jälkeen

Jep. 😳😳 Toisaalta kun näin vaimonsa niin se on oikeesti tosi ruma. 🤣

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole ollut mitään syytä suuttua.

• Anonyymi
      UUSI

Hän teki lapsen toisen kanssa, vaikka rakastaa minua eniten. Minä tein sitten omat valintani kun en voi enää ikinä olla suhteessa.

• Anonyymi
        UUSI

Pakko kai se on uskoa ettei rakastanut eniten, kun kerran toisen valitsi? Ainakaan ei ollut enää mitään syytä odottaa

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko kai se on uskoa ettei rakastanut eniten, kun kerran toisen valitsi? Ainakaan ei ollut enää mitään syytä odottaa

Satun tietämään totuuden. Tilanne on erikoinen.

• Anonyymi
      UUSI

No se eeppinen ilkeys, tietenkin. Se hemmo osaa todella sammuttaa kiinnostuksen kohtaansa. Taito toki sekin. Olen kuitenkin siirtynyt eteenpäin.

• Anonyymi
        UUSI

Ovela tunnelmointi. Nappaan taskuun tuon. Laitetaan kiertoon.

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä kun ei tekemisissä, öitä

• Anonyymi
      UUSI

Pienellä viiveellä joo.

Olen sellainen luonne, että pyydän anteeksi heti myös asioista jotka eivät olleet oma
      vikani. Kai sekoitus kotikasvatusta ja wannabe-ritarillisuutta.

Rakkauden laannuttua tajusin, että hän otti ilon irti tuosta piirteestäni. Siinä kohtaa sanoin ekan kerran mielessäni, että sehän oli vain yksi biatch monen joukossa, eikä mieli ole vieläkään muuttunut. Ei se vihaisuutta ole enää, enemmänkin luonnehdinta.

• Anonyymi
        UUSI

Ja siis entinen kaivattu kyseessä, ehkä osasitte rivien välistä lukea xD

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siis entinen kaivattu kyseessä, ehkä osasitte rivien välistä lukea xD

Tykkäät silti tunnetasolla häntä träshätä? Et ole päässyt raukka irti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkäät silti tunnetasolla häntä träshätä? Et ole päässyt raukka irti.

Niin, ehkä?
        Toisaalta koko elämän varrelta on olemassa tyyppejä, joita ei muistele ollenkaan, mutta jos joku mainitsee heidät niin vähintään ajatuksissaan on sillai, että olipa se hirveä ihminen. Tämä menee ehkä siihen kategoriaan.

Epäempaattisia ihmisiä on maailmassa paljon, osa osuu niistä kohdallesi, osa ei. Kyllä itselleen saa olla rehellinen sen suhteen, julkisesti ei tarvi mitään parjailla. Anonyymit palstat on vähän kuin omien ajatusten ja julkisen puheen välinen harmaa vyöhyke.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ehkä?
        Toisaalta koko elämän varrelta on olemassa tyyppejä, joita ei muistele ollenkaan, mutta jos joku mainitsee heidät niin vähintään ajatuksissaan on sillai, että olipa se hirveä ihminen. Tämä menee ehkä siihen kategoriaan.

Epäempaattisia ihmisiä on maailmassa paljon, osa osuu niistä kohdallesi, osa ei. Kyllä itselleen saa olla rehellinen sen suhteen, julkisesti ei tarvi mitään parjailla. Anonyymit palstat on vähän kuin omien ajatusten ja julkisen puheen välinen harmaa vyöhyke.

Ja lisään, että jos meinasit, että kukaan tässä maailmassa ei ole biatch, niin olen hyvin jyrkästi kanssasi eri mieltä. <3
        Jos taas tarkoitit, että niitä tyyppejä ei kannata miettiä, niin olen kanssasi samaa mieltä.

• Anonyymi
      UUSI

Annan kaiken anteeksi naiselle jos on jotain anteeksiannettavaa. Kumpa hän antaisi minulle ja voisimme alkaa mieheksi ja vaimoksi.

• Anonyymi
      UUSI

mietin juuri, ei hän kaivattu ole, mutta jos vähänkin jotain hyvää, aina häviää asioita ja jää tekemättä, ja sopii hyvin heille. Ja tänne olisi vaan elämättä jättämistä ja heille elämää. varsinkin tuosta vanhemmasta ja, kaikkeen uneen liittyvää vie. aina vienyt sopii hyvin tiettyihin hiiriin ja huoriin. joten en tykkää huonoa, vaan paha on. en tykkää.

• Anonyymi
      UUSI

tekee hyvää sille exän suvulle, karsea on. Hyi saatana, mitä joskus siinä edes näin. sehän on vaan vahingoksi itselle ja mistä tykkää, mikä on hyvää itselle ja tärkeille. oikeassa oli R, on paha ja ne naiset muuttuneet vielä pahemmiksi. mutta onneksi kuolevat pian ja täältä ote häviää.

• Anonyymi
      UUSI

onneksi sitä porukkaa kuolee koko ajan pois, helvetin hyvä. ja saavat kaikesta huonoa ja pahaa mitä ovat tehneet. saatanan hyvä 😂🙂😈

• Anonyymi
      UUSI

ne ei oo mitää korvannut joten kaikki mitä ovat vieneet koituu niille aina huonoksi ja pahaksi, aina siihen mistä vievät ja mitä hakanneet. osa niistä jo kuolee pois, ihan vaan pahuuttaan ja mitä niille viety ja mitä tehneet. mahtavaa!

• Anonyymi
      UUSI

kuola valuu jo kun tietää miten paljon huonoa ja pahaa, kaikesta pian saavat.

• Anonyymi
      UUSI

odotellaan van, lista viime vuosilta on helvetin pitkä, ja kun katsotaan 20 vuotta, he saavat tosi paljon pahaa ja huonoa. kuola valuu jo 🙂😈ja katkeruus painaa, tosi hyvä että kärsivät, koituvat ja saavat kaikessa varkautta ja turpaan. ostettu jo lisää, toivottavasti tappavat pian itse dl ja niille pennulle ja vanhemmille ja töihin saatanasti huonoa ja kun ottaa huomioon että olivat niin kuvottava ettei mitöön korvanneet, kohta saavat helvetisti pahaa ja saatana miten hyvä juttu 😂

• Anonyymi
      UUSI

jos se on äijä joka vienyt muille, tappaa itsensä pian.

• Anonyymi
      UUSI

ja niille naisille joille vienyt täältä, saavat pian kaikkea huonoa ja pahaa, mikä tekee minut hyvin iloiseksi 😘😥

• Anonyymi
      UUSI

samoin ne partaäijät ja muut, mitään ei oo korvattu, kun ovat hakanneet ja vieneet.... joten turpaan saavat pian, ja omalla tyylillään ja, kaikkeen. mikää ei ollut tullut heiltä, keltään, eikä mitään heiltä saatu. joten peritään kaikkea, eivätkä siis korvanneet mitään viimeiseltä 20 vuodelta, varsinkin 8 vuotta mahdotonta hakkaamista tuokoot kaikki heille pahaa ja huonoa.

• Anonyymi
      UUSI

enhän minä ole saanut heiltä yhtään mitään, mistään asiasta. odotellaan toki millon ryhtyvät maksamaan kaikesta viemästään ja kiusastaan ja muusta. eivät ole korvanneet mistään ja mitään onhan meillä mutta tulleet ihan muualta, ja oikein, ja sabotoi ett vaan kaikkea. toivottavasti pahimmat tapetaan pian ja ottavat kunnolla turpaansa. laillisesti 😂😘

• Anonyymi
      UUSI

täytyy sanoa että utpoa väkeä on, jopa ylipistotitkintos mutta eivät tajua, jos vievät lapsilta saavat omilleen pahaa 😘😂 mistä vievät sinne ottavat pahaa, ja, mitään ei ole korvanneet, kun eivät osaa 😂 eikä niillä ole mitään, ei tietoa ei taitoa, ei mitään muuta kuin taito varastaa ja, viedä 😂

• Anonyymi
      UUSI

onhan niillä tieto että porukassa kun vievät tarpeeksi, lopulta joku tapetaan ja lyhentävät saldoaan mikä korvaamatonta hakattua pottia. ei olla samaa porukkaa, ja jos mies vie muille joutuu korvaamaan 😂😘

• Anonyymi
      UUSI

ja nehän syö suoraan lapsistakin, eikä ole sitäkään mitenkään korvannut.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      46
      1426
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1305
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      963
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      83
      877
    5. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      11
      855
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      848
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      811
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      791
    9. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      720
    10. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      74
      712
    Aihe