Yhteenveto rintamalta: Kurskin alue vapautettu, Putin kiitti Pohjois-Korean taistelijoita.
Pohjois-Koreakin on siten sodassa Ukrainaa vastaan. Trump ei luota enääPutiniin, alkaa uusi USAn apu Ukrainalle. Myös Pohjois-Korea voi saada osansa vielä sodan osapuolena, ohjuksilla maalitettu sinnekkin.
Hamas on Venäjän ja iranin kassara, samoin Hizpollah ja Huthit jotka Jemenistä valloittaneet osia.
Kiina toimittaa rakettipolttoainetta iraniin, joka nyt siellä alkoi palamaan. Iran, Venäjä ja Kiina on kompuksessa. Heillä ollut yhteisia sotaharjoituksiakin. Myös Intia ja Pakistan on sodan partaalla. Pakistan jo uhkaili ydinaseilla, joita sanoi olevat 160 ydinohjusta suunnattuna Intiaan, Nämä vuodet nyt olleet sotaisia, mistä johtuneekaan ?
Ei hyvältä näytä sotien suhteen. Se kukkahattu -täti aika on ohi.
Nyt vasta Putin myönsi Pojoiskorean osallitusvan sotaansa
Anonyymi-ap
5
113
Vastaukset
- Anonyymi
Kim Yong Un, Trumpin rakas.
- Anonyymi
Hienoa, mutta miten tää liittyy Suomen Keskustaan?
- Anonyymi
Suomalaiset näkevät taas märkiä päiväuniaan sodan laajentumisesta kohti globaalia ydinasekonfliktia.
- Anonyymi
Näyttää että ydinsota tulee jonain päivänä, siitä jo niin paljon uhkailtu. Viimeksi eilen Pakistan uhkasi Intiaa ydinaseillaan. Vanäjältä jo uhkaukset jokapäiväistä. Kyllä se vielä tulee ja vastaohjukset tulee siihen... Helsinkikin kuin huttysen paska sitten, palaneena rauniona. Homot loppuu siihen sielläkin.
- Anonyymi
Eikä sanaakaan palstan aiheesta taaskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191722
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy421059Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740