Nyt vasta Putin myönsi Pojoiskorean osallitusvan sotaansa

Anonyymi-ap

Yhteenveto rintamalta: Kurskin alue vapautettu, Putin kiitti Pohjois-Korean taistelijoita.

Pohjois-Koreakin on siten sodassa Ukrainaa vastaan. Trump ei luota enääPutiniin, alkaa uusi USAn apu Ukrainalle. Myös Pohjois-Korea voi saada osansa vielä sodan osapuolena, ohjuksilla maalitettu sinnekkin.
Hamas on Venäjän ja iranin kassara, samoin Hizpollah ja Huthit jotka Jemenistä valloittaneet osia.

Kiina toimittaa rakettipolttoainetta iraniin, joka nyt siellä alkoi palamaan. Iran, Venäjä ja Kiina on kompuksessa. Heillä ollut yhteisia sotaharjoituksiakin. Myös Intia ja Pakistan on sodan partaalla. Pakistan jo uhkaili ydinaseilla, joita sanoi olevat 160 ydinohjusta suunnattuna Intiaan, Nämä vuodet nyt olleet sotaisia, mistä johtuneekaan ?

Ei hyvältä näytä sotien suhteen. Se kukkahattu -täti aika on ohi.

5

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kim Yong Un, Trumpin rakas.

• Anonyymi

Hienoa, mutta miten tää liittyy Suomen Keskustaan?

• Anonyymi

Suomalaiset näkevät taas märkiä päiväuniaan sodan laajentumisesta kohti globaalia ydinasekonfliktia.

• Anonyymi

Näyttää että ydinsota tulee jonain päivänä, siitä jo niin paljon uhkailtu. Viimeksi eilen Pakistan uhkasi Intiaa ydinaseillaan. Vanäjältä jo uhkaukset jokapäiväistä. Kyllä se vielä tulee ja vastaohjukset tulee siihen... Helsinkikin kuin huttysen paska sitten, palaneena rauniona. Homot loppuu siihen sielläkin.

• Anonyymi

Eikä sanaakaan palstan aiheesta taaskaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe