Ei löydy toista vertaistasi.
Jo se pieni teko ajatuksissa oli enemmän kuin ne teot jotka ovat olleet.
Jo kuvitelma voittaa sen todellisen joka joskus oli.
:/
Nainen, koin sen kanssasi ajatuksissa
51
704
Vastaukset
- Anonyymi
Olit täydellinen ja kypsä.
Valmis kerättäväksi.
:/- Anonyymi
Joko sä nostat mut suosta ylös?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko sä nostat mut suosta ylös?
Tai no en mä ole suossa, täällä mä olen vaan odottanut sohvalla että mikähän kaunis päivä eräs pahvi herää ja tajuaa että sen viestiä kaivataan. Tai sitä koko pahvia kyllä.
💗🌸🌲🧩🌸 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai no en mä ole suossa, täällä mä olen vaan odottanut sohvalla että mikähän kaunis päivä eräs pahvi herää ja tajuaa että sen viestiä kaivataan. Tai sitä koko pahvia kyllä.
💗🌸🌲🧩🌸Tämäkö ajatus sinua itsellesi kuvitteellisia tyttöystäviä luova äijä lämmittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkö ajatus sinua itsellesi kuvitteellisia tyttöystäviä luova äijä lämmittää?
Sitä paitsi noi tunnisteelliset on jo olleet yhdessä ja muuttavat tässä kohta yhteen ja menevät naimisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💗🌸🌲🧩🌸Näin unta, että sinun on nyt mentävä lääkäriin ja hoidettava se jokin asiasi. Lupaathan tehdä niin?
:/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin unta, että sinun on nyt mentävä lääkäriin ja hoidettava se jokin asiasi. Lupaathan tehdä niin?
:/No en tosiaan lupaa. Ihmeellisiä unia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin unta, että sinun on nyt mentävä lääkäriin ja hoidettava se jokin asiasi. Lupaathan tehdä niin?
:/Niin pitäis mennä, taas....
Johan mä olin viime viikol päivystyksessä.
Mut en hoida mitään ...
Ei oo syytä enää.
Pyysin että otat yhteyttä....
Mut ei, en merkitse mitään sulle enää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:/Niin joo, vaik kuin koitat ehkä vääntää mt ongelmaksi mun lääkäriä niin sitä tää ei oo.
Ihan kuule fyysistä ja vakavaa.
Nii ja ei mulla ole kotiakaan kohta, tai meillä.
Ei mitään muutakaan.
Mä pyydän laita mulle viestiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paitsi noi tunnisteelliset on jo olleet yhdessä ja muuttavat tässä kohta yhteen ja menevät naimisiin.
Kerrotko lisää tästä aiheesta mullekin.......
Tv. Toinen tunnisteellinen meistä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:/Miten nämä sinun jutut resonoi aika usein. Kuka sä oikein olet?
- Anonyymi
Saanko jo hypätä sun petiin ❤️🤗🤭
Kummin päin mennään?- Anonyymi
Saat. Mennään vaik takaperin 🙃❤️🤗🥰
- Anonyymi
Yritin soittaa sulle.
Voisitko laittaa mulle viestin....
Olis tärkeetä asiaa.- Anonyymi
Tai ei tarvii ees mitään asiaa asiaa jutella. Kunhan vaan jotain....
- Anonyymi
auta mua mä pyydän
- Anonyymi
Keneltä pyydät apua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä pyydät apua?
en edes tiedä… ahdistus kasvaa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei voi auttaa jos ei tiiä kuka tarvii apua.
🤗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä pyydät apua?
Sä olet palstasedän avulias apuri ihan kako😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei ,jos olet nuorehko ihminen, ensimmäisenä otat oli mikä tilanne tahansa sun verisukuusi yhteyttä, pyydät apua heiltä.
Sanot rehellisesti miksi tarvit apua.Älä turvaanu tuntemattomiin ellei ole pakko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä pyydät apua?
Kaikilta emojeilta.
- Anonyymi
Olimmeko kumpikin matkanneet läpi ulottuvuuksien saavuttaaksemme toisemme?
Löysimmekö toisistamme sellaisen, joka todella ymmärtää?
Ehkä olisi jo aika lähteä ja jättää ja unohtaa kaikki vanha ja entinen.
Mietin vain mikä olisi se seuraava etappi.....
:/- Anonyymi
Seuraava etappi on viesti mulle !
Älä nyt ohittele mua kiitos! - Anonyymi
Mielenkiintoinen ajatus.
- Anonyymi
Älä nyt vielä luovuta.
Sun pitää tavata mut ainakin kerran todella.
Naiselta - Anonyymi
Miksi me yleensä ikinä kohdattiin😒ootko sitä miettinyt? Sanoit sen mulle en tiedä muistatko mitä sanoit. Enkeleistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen ajatus.
No jos tämän aloittajasedän tunnehutun näin koet ja etsit apparaattejasi tulevan sönkötyksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos tämän aloittajasedän tunnehutun näin koet ja etsit apparaattejasi tulevan sönkötyksen
Tukevan*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut aloitusta kokonaisuudessaan vaan tiettyä osaa tuosta. Samaa jota olen itsekin ajatellut. Vain sivuhuomio.
- Anonyymi
Käykö mies❤️
- Anonyymi
Voiko todellisuus olla enää mitenkään parempaa kuin omat täydelliset kuvitelmat? Kuulostaa vähän siltä että tuollaisella petauksella, noin kovilla odotuksilla, ei voi kuin epäonnistua.
- Anonyymi
Onkohan vain sattumaa tämä aloitus vai oletkohan hän jolle lähetin aiemmin tänäyönä sydämeni täydeltä rakkautta ja hellyyttä vailla sanoja ❤️
Viidakkotapetin katveesta - Anonyymi
Sä oot mun löytötavara.
Sä oot osa mua,
sä kuulut mun elämään.
Ja mä sun....
Tarvitaan toisiamme.
Väitätkö vastaan ????
Mä haluan vaan vihdoinkin relata ja nukkua.- Anonyymi
Vai haluatko sä ettei mua ole enää?
Sekin sopii mulle.
- Anonyymi
Taas tämä botti pyörähti käyntiin... Sylin täydeltä fantasiaa, jossa naiset ovat pettäneet sut.
Oletko katkera, vai tykkäätkö vallasta?
harmaasusi- Anonyymi
Ihan vaan itellään pyörähti käyntiin vai mitä gubbe?🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vaan itellään pyörähti käyntiin vai mitä gubbe?🤣🤣🤣
Tätä narratiivia en palstasedältä ymmärrä, onko tämä inhorealismin kautta tuotettu yritys luoda itselleen kuva, että olisi jotain valtaa naisiin? No tuskin tätä kaveria osaa tulkita edes itse Lauerma.
- Anonyymi
Rapisevaa yötä täältä sinne kauas. 💔
- Anonyymi
Tunsin läheisesti miehen, jolla oli rakastava vaimo ja kaksi lasta vaimon kanssa. Mies kuitenkin käytti vaimoa ja vaimon vanhempia taloudellisesti hyväkseen, tehden kovaa tiliä ja hakkasi lapsiaan ja etsi netistä naisseuraa. Lopulta mies jätti vaimonsa ja onnistui pelaamaan asiat niin, että nainen ei nähnyt lapsia muuten, kuin valvotuissa oloissa... osasi puhua samaa kieltä sossujen kanssa.
Tämän miehen arvoitus oli se, että hän eli valtafantasiassa, jossa elämä oli peliä, jonka hän oli voittanut.
Joillekin fantasia ja voittaminen on tärkeämpää, kuin todellisuus... Näille on turha sanoa mitään, koska heidän mielensä kääntää kaikki sanat omaksi voitoksi ja toisen tappioksi.
harmaasusi- Anonyymi
Kylän juoruämmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylän juoruämmä
Ole ihan rauhassa, mutta äskeinen päättelysi meni mönkään, kuten aina. Yöt on nukkumista varten ainakin työssäkäyville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylän juoruämmä
Tämä palstasetä ei ole naispuolinen henkilö. Mutta. Onko syytä olettaa, että totuus alkaa tulvia joka notkelmaan, niin ettei siitä ole enää paluuta? Sen verran alkaa olla jo läpinäkyvää tämä purnaus. Niin sitä yritetään pilata jonkun elämä kylvämällä valheita ja kun ne valheet alkaa tulla omaan tuulettimeen alkaa uhriutuminen. Voimia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä palstasetä ei ole naispuolinen henkilö. Mutta. Onko syytä olettaa, että totuus alkaa tulvia joka notkelmaan, niin ettei siitä ole enää paluuta? Sen verran alkaa olla jo läpinäkyvää tämä purnaus. Niin sitä yritetään pilata jonkun elämä kylvämällä valheita ja kun ne valheet alkaa tulla omaan tuulettimeen alkaa uhriutuminen. Voimia
Jatkan (webbo muistio minttiin). Mistä syystä sinulle ulkopaikkakuntalaiselle on ollut niin ensiarvoisen tärkeää, että joku otos joojoomiehiä jotka eivät ratkaise mitään dilemmia puhuvat, eläytyvät ja vihaavat? Paras yritys mihin yltää ylipäätään vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ainakaan sun tuulettimistasi piittaa.
Tuulettaa sinne kumminkin lopulta.
En kuulu teidän epävakaaseen maalitusprojektiin./ Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ainakaan sun tuulettimistasi piittaa.
Tuulettaa sinne kumminkin lopulta.
En kuulu teidän epävakaaseen maalitusprojektiin./ Sivusta.Pelikaani lens turbiiniin🎶🎵🎶
- Anonyymi
Puhutaan. Auta itseäsi ja meitä, ole kiltti, on jo aika. Puhumalla solmut aukeaa.
- Anonyymi
Auta muakin. Ethän jätä itseäsi yksin, en ole jättämässä sua. Sun tarvii vielä tulla luo, valita että selvitetään asiat yhdessä. Ei yksin vaan yhdessä.
- Anonyymi
💗🧩🌬️😘😇🥰🤗🧩💗
https://youtu.be/QKg2PZTr1Dc?feature=shared
Kato muru tää,
ja mieti mikä fiilis sulle tulee tästä.
Mä tarviin sua!
Enemmän kun mitään,
tai ketään muuta!
Mulla on ikävä sua!
💗🧩🌬️😘😇🥰🤗🧩💗 - Anonyymi
Mulla olis ollut vielä paljon kaikkea
mitä halusin sun kanssa kokea...
Paljon sellaista mitä halusin sun kokevan.
Mut ei kai mikään ollut totta koskaan.
https://youtu.be/1LbNQn4Smi8?si=MwDVgu4-Vy5hsWn4 - Anonyymi
Mikset sä oo täällä?
En tiiä ees mitä sanoa enää täällä sulle.
Suoraan mulla olis paljon sanottavaa.
Kaikista eniten mä toivon vaan että oisit
täällä nyt ja oltais vaan, rauhassa ja ihan hiljaa
https://youtu.be/60ItHLz5WEA?si=0_Qmlvgf3dLP7TRp
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856314
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859