Veronkevennyksiin rahat eläkerahastoista

Anonyymi-ap

Kuulostaa hieman epäilyttävältä nyt. No varmastikin kasvu alkaa nyt kun lääkärit alkavat tehdä neljän päivän sijasta viittä päivää viikossa saatuaan verohelpotuksen. Moni lääkäri tosin tekee nytkin nelipäiväistä ihan vaan vapaa-ajan takia ei köyhyyttään mutta mikäpä siinä jos olen väärässä. Ihmiset ovat niin erilaisia köyhiltä pitää ottaa pois jotta saataisiin ne tekemään lisää töitä mutta rikkaille pitää antaa lisää ennenkuin takapuoli nousee penkistä. No mitä mieltä kun eläkkeennekin jaetaan rikkaille ja kohta niitä pakkoleikataan?

2

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Iltalehti kuvailee tätä hölmöksi tempuksi. Eivätkö ne sielläkään ymmärrä kuinka hyvä hallitusohjelma meillä on ja nousun merkkejä on jo näkyvissä jis niitä osaa lukea kaikenmaailmanlopuntilastojen rivien välistä.

• Anonyymi

1.3 miljoonaa suomalaista asuu yksin. Menikö jotain pieleen lähtien 90-luvulta.
        Tyhjiön täyttää maahan muuttajat, mutta eivät hekään varmasti tule pariutumaan.
        Tälläistä syntyy kun vuosisataisen imperialismin jäänteet jäävät hallitsemaan maata vailla mitään kompetenssia mihinkään. 🤪

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2542
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      44
      1823
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1622
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1488
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1273
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      349
      1196
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      70
      1138
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1035
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      88
      905
    10. 123
      871
    Aihe