Kuulostaa hieman epäilyttävältä nyt. No varmastikin kasvu alkaa nyt kun lääkärit alkavat tehdä neljän päivän sijasta viittä päivää viikossa saatuaan verohelpotuksen. Moni lääkäri tosin tekee nytkin nelipäiväistä ihan vaan vapaa-ajan takia ei köyhyyttään mutta mikäpä siinä jos olen väärässä. Ihmiset ovat niin erilaisia köyhiltä pitää ottaa pois jotta saataisiin ne tekemään lisää töitä mutta rikkaille pitää antaa lisää ennenkuin takapuoli nousee penkistä. No mitä mieltä kun eläkkeennekin jaetaan rikkaille ja kohta niitä pakkoleikataan?
Veronkevennyksiin rahat eläkerahastoista
Anonyymi-ap
2
98
Vastaukset
- Anonyymi
Iltalehti kuvailee tätä hölmöksi tempuksi. Eivätkö ne sielläkään ymmärrä kuinka hyvä hallitusohjelma meillä on ja nousun merkkejä on jo näkyvissä jis niitä osaa lukea kaikenmaailmanlopuntilastojen rivien välistä.
- Anonyymi
1.3 miljoonaa suomalaista asuu yksin. Menikö jotain pieleen lähtien 90-luvulta.
Tyhjiön täyttää maahan muuttajat, mutta eivät hekään varmasti tule pariutumaan.
Tälläistä syntyy kun vuosisataisen imperialismin jäänteet jäävät hallitsemaan maata vailla mitään kompetenssia mihinkään. 🤪
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801927
- 1241620
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161091- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848