iisalmen kaupungin tarjoama asumisetu

Anonyymi-ap

petterinkulman asunnoissa paikkakunnalle työnperässä muuttavalle. Hieno idea! Mutta tietääkö Ihmeiden Iisalmi, millaisia asuntoja Petterinkulma parhaimmillaan oman kaupungin asukkaille tarjoaa? On uskomatonta, että yritetään ihmisille tarjota niin törkeässä kunnossa olevia asuntoja, jotka saaavat miettimään, missä on ihmisen kunnioitus ja arvostus, aivan kuin minkä tahansa läävän pitäisi kelvata. En olisi uskonut, jollen olisi omin silmin nähnyt - reikiä seinissä ja lattioissa, likaisia kuluneita lattioita, yksi huone remontoitu ja muut jätetty alkuperäiseen kuntoon tai asukkaan sinne päin tehdyn omaremontin varaan, maalia sudittu sinne tänne. Tarjotaanko näitä asuntoja puoleen hintaan, muuta ihmeiden iisalmeen?

15

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllähän Pkulma ainakin kesäasukkaille remontoivat ja jopa sisustavat huoneiston mutta pitäähän se antaa hyväkuntoisena että tulisivat joskus vuokralaiseksi kovalla hinnalla.

• Anonyymi

Olen näitä nähnyt. Pitäisikö itse tj ja uuden oy hallitutksen käydä katselemassa, millaisia asuntoja ihmisille tarjotaan ja näytetään ihmisen paikka maailmassa, kyllä kusisen kämpän pitäisi kelvata?

• Anonyymi

Pkulma ohjeistaa asukkaille että miten viemärit pitää puhdistaa ja ikkunat pestä keväisin ja syksyisin. Yhteisten tilojen (pesutuvat, hissit ym. ) siivous on siivoojan tehtäviä mutta siivous jälki on mitä on. Siivouksen laatua valvotaan kuulema toistuvasti!!!

• Anonyymi

Mitä tarkoitat uudella hallituksella kun samat tyypit siellä on vuodesta toiseen. Asukaskokouksessa valitaan samat henkilöt ja se siitä.

• Anonyymi

Paska idea. Yksikään koeasuja ei tänne ole jäänyt. Eikä jää.

• Anonyymi

Niinpä ...mutta toivossa on hyvä elää...

• Anonyymi

Miksi ihmeessä niissä täytyy asua? Muuttakaa pois.

• Anonyymi

Ei se ole niin yksinkertaista lähteä muualle asumaan.

• Anonyymi

Näinhän ne Pkulman johto kun on sanonut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän ne Pkulman johto kun on sanonut.

Siihen taitavatkin luottaa, jos ei kelpaa olkoot kelpaamatta. Kaupunkia markkinoidaan kyllä ylistyssanoin, asuntojapa ei Iisalmessa kuitenkaan ole niin vain saatavilla. ja aikamoisia mörskiä täällä ihmisille vuokrataan. Rahat kyllä kelpaa. Ei tänne kannata enää muuttaa.

• Anonyymi

Parhaat ja kalleimmat kämpät on annettu mamuille, ei niihin ole duunarille asiaa..

• Anonyymi

Huh huh, mistä täältä sitten asunnon löytää? Taitaa muutto jäädä haaveeksi

• Anonyymi

Petterinkulmalta saattaa joku home mörskä löytyä..

• Anonyymi

Ja jo asutuissa asunnoissa jää luvatut korjaukset ja toimenpiteet tekemättä. Luotettavaa on touhu on.

• Anonyymi

On niillä ihan siistejä asuntojakin harvemmin vaan vapaana. Koska kukapa sitä loisto yksiöstä/kaksiosta luopuisi.

Vuokria toki ovat aina olleet innokkaita korottaa sen suhteen että asunnossa tapahtuisi jotain niin tehdään piha remontteja yms että voidaan nostaa vuokran hintaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3043
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2685
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2295
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      36
      1803
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1527
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1360
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe