Pystyiskö joku lainaamaan mulle 50-100€ ruokarahaa, olen ennenkin tätä kautta kysellyt vaikka hävettää ja maksut on hoitunut kyllä takaisin. Saan seuraavaksi fyrkkaa ensi kuun alussa jolloin takaisinmaksu onnistuu vaikka pienen koron kanssa! Ja kaikki (Mene töihin!) Viestit voi unohtaa sillä en terveydellisten ongelmien takia pääse vielä takas työelämään ja kela käsittelee useemman viikon näitä vammaistukia...
Maksut: Tilisiirto tai mobilepay
Hakusessa rahan lainaajaa.
21
377
Vastaukset
- Anonyymi
Onnistuu! Mikä on nimesi ja tilinumerosi?
- Anonyymi
Ja sen vuoksi myös sos.tunnus jos pitää laittaa käräjille ja siitä sitten ulosottoon.
- Anonyymi
Kaksi asiaa, pystyykö lainaamaan ja toinen haluaako
1. vastaus. Pystyy
2. En halua. EI pankkikaan anna enää parin sadan lainaa koska sen järjestelykustannukset ja muut kulut ovat paljon isommat kuin satasen tai kahden pääoma.... Jos joku menee siihen vipuun, että antaa satasen pikkulainan esim. neljässä tasaerässä johon laitetaan viiden euron korvaus per erä, niin aivan sata varmaan lainaaja on pyytämässä lisä lainaa ennen kuin se 120€ on suoritettu.
3. Kommentoin jo aiemmin toisessa myös sitä saako yksityinen ihminen lainata ja periä korkoa? Mielestäni lainaaminen on järjetöntä jos aloittaja tietää jo mitä pankki sanoo. Joskus olen miettinyt paljonkohan Nordealla ja OP:lla on asiakkaita joista pankki haluaisi eroon? Mitä tulee korkoon, niin sehän on vain lupaus... satasesta 50€ korkoa.....
Ihan omasta kokemuksesta. Kun minulla oli aiemmin tiukkaa, niin ei siinä auttanut itku... Se on vain otettava itseään perseestä kiinni. Vaikka toimeentulotukilaissa on mainnta, että tuki on väliaikainen, niin tiedän monia jotka pelaa vuosikausia säännöllisellä kuukausittaisella tuen haulla niin ettei tukea maksava taho suurestikkaan kyseenalaista tuen maksua.
Aloittajan kannattaa nyt ladata ilmainen taulukkolaskenta tai ottaa ruutupaperia ja tehdä oma ryhtiliike. Ryhtiliike on vielä helppo tie onneen jos rahan tarve on satasessa..... Itse olen pienen rahaston omistaja ja elämässä on ongelmia, niin auta kuin sinnitellä ja sinnittelyä saa jakaa muillekin..... Olen määrittelyt itselleni tavoitteen 15-v eteenpäin vaikken edes tiedä olenko olemassa enään vuonna 2040 kun täytän 70v. Enemmän Suomessa pidetään huolta hällävälliä asenteella olevista kuin ihmisistä jotka on kusessa ilman omaa syytään.... Ulosottolaki suojaa ulosoton maksimikeston ja edunvalvonta takaa ettei kukaan ole kusessa jos oma pää ei kestä. Ihminen joka sinnittelee ja saa jotain aikaan, mutta on kaukana kohtuullisuudesta ei saa kuin tervaa ja häyheniä niskaansa.
Hyvä uskoisille hölmöille jotka uskoo täällä aloittajan kaltaisia tarinoita, peskää lasinne ja lopettakaa satuihin uskominen...- Anonyymi
Nyt ei puhuta mistään tonnin lainoista jotka maksetaan erissä takaisin vaan 50-100€ jonka voi maksaa kerralla takasin helposti...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei puhuta mistään tonnin lainoista jotka maksetaan erissä takaisin vaan 50-100€ jonka voi maksaa kerralla takasin helposti...
Mennään 2000-luvun alkuun 50€ oli sen aikaisessa rahassa aikatarkkaan 300mk ja 100€ oli reilut 500mk. Ei ne olleet tai ole edelleenkään mitään pikkurahoja heittää ventovieraalle. Itseasissa liian helppoa alkaa velkakierre.
Mä en kirjoita näitä kommentteja vittuilun tatakia. Voi.n sanoa etten lainaa kellekkään ja toivon ettei kukaan mene näihin aloituksiin Ei 50€ tai sata ole mikään pienI raha hävittäväksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpönhöpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Maksaa helposti kerralla takaisin ”, ja silti on pyytämässä lainaa.
Ihan oikeasti. Sanoin aiemmassa vastauksessa, että pankki perii luoton järjestelystä parilla eri nimellä kuluja joiden määrä on ainakin puolet enemmän kuin tuo sata euroa. Esim. Osuuspankki ei ole antanut enään pitkään aikaan satasen lainoja, eikä op kotipankki anna alle tonnin luottotilejä.
En ole katsonut pankin sivulta hinnastoa, hinnastoa saa jokainen katsoa itse. Ehkä aloittajalla ei ole tietoja ja hän uskoo yksityisen ihmisen olevan niin tyhmä, että menee lankaan. Joku ihminen antaa anonyymi lainan ja ei kehtaa nostaa saamatta jäänyttä pääomaa prosessiin.
Miksi kommentoin. Kommenttoin siksi ettei kukaan mene aloituksen kaltaiseen vipuun ja hukkaa pahimmassa tapauksessa kaikkia rahoja. Se on aivan sata varmaa ettei satasen laina jää yhteen sataseen. Älä koskaan lainaa enempää kuin kestät hävitä. Satasen lainaaminen edellyttää useitten tuhansien omaa limittiä. Se kellä on useita tonneja löysänä ei täällä istu lueskelemassa pyyntöjä. Eikä vertaislainat muutenkaan ole oikee fiksuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennään 2000-luvun alkuun 50€ oli sen aikaisessa rahassa aikatarkkaan 300mk ja 100€ oli reilut 500mk. Ei ne olleet tai ole edelleenkään mitään pikkurahoja heittää ventovieraalle. Itseasissa liian helppoa alkaa velkakierre.
Mä en kirjoita näitä kommentteja vittuilun tatakia. Voi.n sanoa etten lainaa kellekkään ja toivon ettei kukaan mene näihin aloituksiin Ei 50€ tai sata ole mikään pienI raha hävittäväksi....50e oli aika tarkkaan 300 markkaa ja tuplat siitä ei ollutkaan aika tarkkaan 600 markkaa? :D :D :D :D
- Anonyymi
Kauhean pitkä ja perusteellinen vastaus.
- Anonyymi
Nälkä opettaa säästäväiseksi
- Anonyymi
Nälkä ei opeta säästäväiseksi mun kokemuksella vaan huumeiden myyntiä & ryöstöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nälkä ei opeta säästäväiseksi mun kokemuksella vaan huumeiden myyntiä & ryöstöjä.
No sitä kauttahan pääset ilmaiseen valtion täysihoitoon Sörkkään. Erittäin järkevä suunnitelma. Näitä lisää ja Suomi nousuun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitä kauttahan pääset ilmaiseen valtion täysihoitoon Sörkkään. Erittäin järkevä suunnitelma. Näitä lisää ja Suomi nousuun!
Suomen höpönlöpö laissa mihinkään vankilaan joudu jos pitää viisaasti päihteiden määrät juuri alle törkeän huumausainerikoksen, putkassa joutuu viettämään ehkä yhden yön jos jää kiinni ja aamulla pääsee takas pelikentille.
-Kokemus asiantuntija - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen höpönlöpö laissa mihinkään vankilaan joudu jos pitää viisaasti päihteiden määrät juuri alle törkeän huumausainerikoksen, putkassa joutuu viettämään ehkä yhden yön jos jää kiinni ja aamulla pääsee takas pelikentille.
-Kokemus asiantuntijaAnonyymi
2025-04-28 17:53:43 Kommntoi.
Sata euroa on loppupelissä niin pieni raha ettei sitä kannata lainaksi ottaa saati antaa lainaksi. Pankeille nämä alle tonnin lainat on niin työläitä ettei ne niitä edes anna.
Aloittajan kannattaa tosiaan hankkia pala ruutupaperia tai ilmainen taulukkolaskuohjema. Yksi euro päivässä on 30€ kuukaudessa. Loppu vuoden aikana saa jo 200€. Satanen on tosiaan pieni summa, mutta se ei ole pieni lainaajalle menetetteväksi eikäse ole pini lainan saajalle kun se pitää maksaa takaisin. Jos ei ole rahaa nyt, niin mistä se tulee sitten kuukaudessa, kahdessa tai kolmessa. En ole katsonut pankkien sivulta mitä nykyään pankit ottaa järjestelypalkkiota. Minimi lienee satasia ja osa siitä on myös prosentteja pääomasta. Itse jos lainaisin, niin asettaisin järjestelypalkkion ja koron. Tekisin siitä niin vaikean, että lainaa hakeva ei enää pyytäisi mitään. Helpohan se on toisten rahoja käyttää kun tietää ettei kukaan läde sadan euron takia hakemaan ulosottoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo gubbe on ottanutnaapurista arvotavaraa tuhansien eurojen edestä,!!
- Anonyymi
Lainaaminenhan on omien tulevien tulojen käyttöä etukäteen maksua vastaan. Eli ne lainatut rahat pitää tulevaisuudessa tienata korkojen kanssa. Tämän takia lainaaminen on huono asia erityisesti pienituloisille. Se pienentää jo valmiiksi pientä maksukykyä entisestään vaikka hetken tuntuisi pelaatukselta niin tosiasiassa tilanne vain pahenee.
- Anonyymi
Jos mulla olisi vara lainata satanen viikoksi, niin hinta olisi järjestelykuluineen 120€. Viidenkympin lainassa 80€ kuluineen. Korot ja järjestelyopalkkiot on keino hidastaa kysyntää ja saada lisä pääomaa lainattavaksi. Kyllä sadan euron lainasta peritty 20€ korvaus hidastaa kummasti pyytäjää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mulla olisi vara lainata satanen viikoksi, niin hinta olisi järjestelykuluineen 120€. Viidenkympin lainassa 80€ kuluineen. Korot ja järjestelyopalkkiot on keino hidastaa kysyntää ja saada lisä pääomaa lainattavaksi. Kyllä sadan euron lainasta peritty 20€ korvaus hidastaa kummasti pyytäjää.
Ei hidasta kun ei se sitä maksa kuitenkaan. Lainoja ja lupauksia joka suuntaan niin paljon, ettei nukutuksi saa jos asia kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hidasta kun ei se sitä maksa kuitenkaan. Lainoja ja lupauksia joka suuntaan niin paljon, ettei nukutuksi saa jos asia kiinnostaa.
Ja sen takia on hyvä, että luottorekisteri katkaisee edes osalta kierteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
2025-05-01 20:10:17
kommentoi!
Nimenomaan. Ainosataan pankki pystyy laillilsesti selvittämään moneenko tasavertaiseen rahoittajaan asiakas on velkaa. Pankkikaan ei pysty selvittämään asiakkaan yksityisiä velkoja...... Yksityinen ihminen ei pysty selvittämään kaverilta moneenko paikkaan hön on pystyssä, eikä tiliotteitten pyytäminen ole oikein asiallista..... Mutta aina joku menee näissä jutuissa vipuun.... itsekon olen käynyt 30v sitten kauppiksen merkanntilinjan ja tiedän enemmän oikeusopista kuin ylioppilas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näistä teidän jutuista huomaa että ihmisten evoluutio ja älykkyys kehittyy koko ajan väärään suuntaan😂😂😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465721Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki552985- 1832635
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102301- 272063
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122016törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151726- 1451305
- 131227
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133