julkisuuden kipeä vai eikö osaa muuta kuin värikynää käyttää
onko Janni Hussi
12
396
Vastaukset
- Anonyymi
Älä nyt on lähdössä jonnekin lomailee ja ottaako oman ukkonsa mukaan 🏝️.
- Anonyymi
täysin turhake tämä nainen
- Anonyymi
Janni on monessa mukana rallissa, Syke jaksossa monta vuotta ym. Tienaa itse omat rahansa, eikä keekoile tekotissitelineenä somessa.
- Anonyymi
Aloittaja on julki suudenkipeä...
- Anonyymi
Voisin tikata saumaan.
- Anonyymi
Sipoolainen, jonka maalaiselämä on niin tylsää, että koko ajan pitää roikkua netissä. Kuka jaksaa enä kauan tuota kartturitouhua?
- Anonyymi
Kaunis ja osaava Janni ei välitä typeristä mielipiteistä.Osaava kartturi sanoi Latvala ja moni muu.
- Anonyymi
Hankkis kunnon ammatin itselleen, jos on niin osaava.
- Anonyymi
Pitäisikö aloittajan hankkia omalle elämälleen sisältöä? Tämä on hyvä herätys kaikille muillekin "ihmettelijöille" Janni Hussi on esimerkki, miten omalla työllä kaikkea hyvää, unelmiksikin kutsuttua, voi tapahtua. Jatkakoon Janni samaa linjaa. Upea ihminen, RESPECT!
- Anonyymi
Joelilla on kohta jonoksi naisia.
- Anonyymi
Kummallinen jahtaaminen ja haukkuminen alkaa heti kun ihmisistä tulee sinkkuja eli eroavat.
- Anonyymi
Janni on ihan fiksun tuntuinen nainen ja Jollekin ihan mukava. Erittäin viisasta erota, jos siltä kerta tuntuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147284
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261747Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 351522
- 1431287