Sannan aikaan oli 2.50 € litra.
Pikkasen eroa. Mitä Sannassa on kehumista.
Diesel nyt 1.50 euroa litra
34
244
Vastaukset
- Anonyymi
.
- BENSIINI on Jo HALPAA - nyt hinta on - - 1,58 €/L
_______________- HYVÄ - - - PERUS-SUOMALAISET - !
.- Anonyymi
Purra sanoi, että bensan hintaa lasketaan kun he hallitukseen. Se on siinä nyt.
- Anonyymi
Kansa tykkää ja kiittää, kuten kunta- ja aluevaaleissa nähtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansa tykkää ja kiittää, kuten kunta- ja aluevaaleissa nähtiin.
Aloitus on samalaista pölhöpopulismia kuin Sebastian Tynkkysenkin selitykset polttoaineiden hintojen laskusta.
"Sebastian Tynkkysen (ps) jakama tulkinta polttoaineen hintakehityksestä on puhdasta pölhöpopulismia, kirjoittaa Iltalehden autotoimituksen esimies Mikko Räsänen."
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/85127613-a2a6-4e3c-bc4e-bdc7a43be8ab - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on samalaista pölhöpopulismia kuin Sebastian Tynkkysenkin selitykset polttoaineiden hintojen laskusta.
"Sebastian Tynkkysen (ps) jakama tulkinta polttoaineen hintakehityksestä on puhdasta pölhöpopulismia, kirjoittaa Iltalehden autotoimituksen esimies Mikko Räsänen."
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/85127613-a2a6-4e3c-bc4e-bdc7a43be8abHinta ratkaisee. Se nyt 1,50 litra, Sannan aikaan 2,50 litra. Hokivat vihreää siirtymää, mitä hel**tin siirtymää, sellaista olekkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hinta ratkaisee. Se nyt 1,50 litra, Sannan aikaan 2,50 litra. Hokivat vihreää siirtymää, mitä hel**tin siirtymää, sellaista olekkaan.
Putinillahan ei ollut mitään osuutta asiaan? Miksi olet siitä hiljaa? Et halua suututtaa Kremliä, joka haukkuu myös Marinia kuten sinä itse?
- Anonyymi
Eikä sanaakaan palstan aiheesta taaskaan
- Anonyymi
Mutta persutrolli, mites tää herjaaminen liittyy palstan aiheeseen?
- Anonyymi
Polttoaineen verotusta voisi nyt nostaa. Oli Hallitus mikä tahansa. 2 euroa on sopiva hinta.
- Anonyymi
Eii ! Lakea voisi vieläkin. Se on kansantalouden moottori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkää tuhlausta se on. Litran polttaminen ei tuota kansantaloudelle samaa arvoa takaisin. Tuonnin ja viennin suhde huononee jokaisesta litrasta.
Ajakaa fillarilla. Ja syökää silakkaa. Kalaa ja pottua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on rättipäiden ja ryssien talouksien moottori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lakea on pohjanmaa.
- Anonyymi
Vuonna 2022 raakaöljyn hinta oli melkein koko vuoden yli sadassa dollarissa tynnyriltä, pahimmillaan noin 130 dollaria. Nyt ollaan noin 70 dollarissa. Taitaa sillä olla asiaan jotain vaikutusta?
- Anonyymi
Ei meidän persujen mielestä. Kyllä se oli Sannan syytä se dieselin kallis hinta. Meidän Maukkakin on sitä mieltä.
- Anonyymi
Akun korjaaminen maksaa enemmän kuin auto.
- Anonyymi
Ei niin yhtikäs mitään. Sannaa kehuvat vain finni naamaiset mistään mitään tietämättömät pojut.
- Anonyymi
Jäikö sulla persu trolli suomen kielen kirjoitus taito persu kouluun?
- Anonyymi
Ei sähköautot ole ratkaisu mihinkään. Liian kalliita rahvaalle. Kohta on raatoja sähköautoista kulmat täynnä, ei yksinkertaisesti kannata korjata. pakkasmaa kuten meillä talvet syö akkuja vielä ½-1/3 osaan.
- Anonyymi
tippuuko rahdin hinta tavaran kun diesel on halpaa...tuskimpa
- Anonyymi
Rahdin hinnat jo niin halpoja, ei kallistu ainakaan. Vihreä siirtymän saisi jo unohtaa, se kuin uskontoa, siihen mietelause. Höhlät uskoo mitä pimut vihreissä kehittäneet. Meillä niin kylmää toinenpuoli vuodesta, sitä ei uskonnoilla lämmitetä.
- Anonyymi
Sanna touksuu paremmalta kuin diesel:)
- Anonyymi
Ja sitten heräsit ja huomasit kussees housuun.
- Anonyymi
Sannaa toverit toivoo takaisin, että saavat kalliimmat tuotteet.
Sanna on nyt vihreässä siirtymässä lentokoneen kyydissä sinne tänne.- Anonyymi
Kyllä Putin punastelee tuosta lässytyksestäsi. Teet jatkuvaa markkinointia ryssän öljyllä.
- Anonyymi
Mulla menee nyt vähä aiheen ohi mutta poika kävi just lusikkatestissä ja oli ilmeisesti vähä kovempi paikka ollu. Lääkäri oli semmosesta nestemäisen typen säiliöstä kaivanu pihdeillä lusikan esille iha suoja haalari päällä. Kuulemma oli vielä uhkaillu että kaivettaanko haarukkaki esille.
- Anonyymi
Ihmekös tuo. Öljyn maailmamarkkina hinta on puolittunut siitä, mitä se oli pahimmillaan Marinin hallituksen aikana.
Satuitko tietämään sitä?- Anonyymi
Ei se sitä kerro, koska ei halua suututtaa Putinia kertomalla todellisen syyllisen maailmanmarkkinahintojen silloiselle nousulle sekä globaalin inflaation syntymiselle.
- Anonyymi
Me köyhätkin voidaan nyt autolla ajaa. Kun saatiin Sanna lenteleen taivaille.
- Anonyymi
Sanna on vihreässä siirtymässä. Pilveltä meitä maan matosia katselee.
- Anonyymi
Eikä sanaakaan palstan aiheesta.
Eilen 95 1,889.- Anonyymi
Mistä noin kallista löysit ? Kyllä minä Dieseliä otin 1,50 litra. Samalla asemalla oli Bensa 95
8 snt kalliimpaa.
https://polttoaine.net/index.php?cmd=20halvinta
- Anonyymi
Kuka hölmö haluaisi Sannan ajan 2,50 € litra, nyt 1,50.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201737
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?40910Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44792Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750