Attendo, Esperi ja Mehiläinen kokoomuksen vallan takana
https://www.ksml.fi/paakirjoitus-mielipide/2402497
Pörriäisistä
10
130
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomus tuhosi vanhushoivan. 2018-2019 paikkeilla tuli hoivakriisi.
Lööpit kirkuivat miten huonosti vanhuksia kohdeltiin sen jälkeen
kun heidät huutokaupattiin halvimmalla hoitaville yksityisille
laitoksille kokoomushallituksen aikana.Vuosina 2018 - 2019 oli muistaakseni ensin Sipilä ja seuraavana Rinne joten Kokoomus ei ollut silloin määräilemässä! Väitteesi on siis puppua!
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Vuosina 2018 - 2019 oli muistaakseni ensin Sipilä ja seuraavana Rinne joten Kokoomus ei ollut silloin määräilemässä! Väitteesi on siis puppua!
💀 💀 💀 Kokkarit eivät piittaa ihmisten oikeuksista. 💀 💀 💀
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Vuosina 2018 - 2019 oli muistaakseni ensin Sipilä ja seuraavana Rinne joten Kokoomus ei ollut silloin määräilemässä! Väitteesi on siis puppua!
💀 💀 💀 Kokkarit jättävät Suomen ja suomalaiset viimeiseksi, kaikki muut tulevat ensin. 💀 💀 💀
- Anonyymi
Muistatko vielä mitä vanhushuollossa tapahtui muutama vuosi sitten ?
https://valvira.fi/-/vanhusten-hoivapalvelujen-kriisi-ei-saa-toistua - Anonyymi
Tuohon listaan voi lisätä rakennusfirmat
Oikeiston ei toimi vasemmiston, jota johtaa ay järjestö, tapaan vaan poliitikot päättävät! Kun tehdään fiksuja päätöksiä niin niihin tietysti muutkin voivat yhtyä!
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Oikeiston ei toimi vasemmiston, jota johtaa ay järjestö, tapaan vaan poliitikot päättävät! Kun tehdään fiksuja päätöksiä niin niihin tietysti muutkin voivat yhtyä!
Näin se toimii kun Suomi on täysin korruptoitunut, jonka kokoomus on vienyt uusiin ulottuvuuksiin
- AnonyymiUUSI
YXKAXEX kirjoitti:
Sanni Lotto-Laasonen: Yksityistetään, yksityistetään. Valtion rahat pitää tyrkyttää monikansallisille terveysjätelle. Sillä Suomi pelastetaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanni Lotto-Laasonen: Yksityistetään, yksityistetään. Valtion rahat pitää tyrkyttää monikansallisille terveysjätelle. Sillä Suomi pelastetaan.
kraahnströmi toistelee vain toivottomia bob-mainoslauseita
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001740Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611414Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?801397Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47946Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51943Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73876
- 109873