Pian palstan sontasepot vaikenevat.
Asd ym. menettävät puhelimensa. Palsta hiljenee.
Niuvanniemi siirtyy virikkeettömään hoitoon, jossa lääkehoidon tuloksia voidaan paremmin arvioida ja eri neuroleptien sivuvaikutuksia tutkia muuallakin kuin patologin pöydällä esimerkiksi sairaalan karjakeittiössä.
Lisäksi katkaistaan potilailta mahdollisuus sekä nauhoittaa puhetta,/kuvaa että olla netissä.
Tärkeintä on estää yhteys läheisiin ja ulkomaailmaan kokonaan, jotta potilas voi keskittyä täysin omiin ajatuksiinsa vailla häiriötekijöitä.
Hoitajat huolehtivat potilaan fyysisestä terapoinnista.
Voidaan todeta, että pian kukaan ei kuule huutoasi Niuvaniemessä. Kukaan ei saavu pyyhkimään eikä äidille voi soittaa.
Virikkeetön raittius
Anonyymi-ap
1
101
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä hemm... Sä tiesit että oon niuvanniemessä? On täällä aina saanut puhelin olla mukana.
Asd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012037
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491713- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811194
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000