Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
Kyllä sitä on tyhmä
39
771
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin kyllä vieläkin tarjolla ♥️
- Anonyymi
Huomenta vaan. Kyllä se on vieläkin mahdollista❤️💋
- Anonyymi
Samma här!
- Anonyymi
Glada vappen
- Anonyymi
Muute hyvä mutta tuskin tunnettiin aikoinaan.
- Anonyymi
Jos mulle naiselle jonka kanssa oltas oltu kahdeksan vuotta yhdessä ja tähän aikaan voitu jo ääneen sanoa huomenta rakas, niin huomenta ❤️
- Anonyymi
Pyh
- Anonyymi
Aiotko nainen ravata tai hölkätä tänään kaikki palstaäijän aloitukset läpi tuhahtelemassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiotko nainen ravata tai hölkätä tänään kaikki palstaäijän aloitukset läpi tuhahtelemassa?
Älä aloita nyt mulle 😂
- Anonyymi
lalalaaa huomenta
- Anonyymi
Me ollaan kaikki täällä tarjolla joten ota vaan.
- Anonyymi
Sitä mä välillä vielä mietin etsitkö silloin parempaa? Tämän ajatuksen jälkeen en voi antaa enää mahdollisuutta hänelle jolle en riittänyt.
- Anonyymi
Etsin jotakin mitä ei ollutkaan
Kaikki paljastu valheeksi.
Se sattuu piristi - Anonyymi
En etsinyt parempaa.
Olin vain yhteen ihastunut. Käytöksestä tuskin hoksasi sitä.
Ihanaa päivää hänelle.
- Anonyymi
Mistä jäi kiinni?
- Anonyymi
Ehkä sinun täytyy kääntyä itseesi päin tässä omassa tilanteessa tms, sen sijaan että yrität järkeistää sitä palstaäijän kautta
- Anonyymi
Kommunikoimattomuudesta. Sivusta
- Anonyymi
Se henkilö tietää mistä jäi kiinni irl puolella.
Keskustelimme viimeisen kerran viikonloppuna.
Valehteli asiassa jossa ei saa valehdella . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle nyt ei olisi mikään edes riittänyt kommunikoiniksi
Kun vaatimustason on menny ihan vituiksi
Niin voi olla vaikeaa ymmärtää hiljasenpaa ihmistä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama ongelma oli myös meillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama ongelma oli myös meillä.
Lyökää vielä lyötyä stanan naiset!
- Anonyymi
H nainen olis kyllä voinut ottaa mut.
- Anonyymi
Naiselle mänt,S
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle mänt,S
Saralle
- Anonyymi
On ap J mies?
- Anonyymi
Tätä mäki mietin ... Sivusta.
- Anonyymi
Ap ei ole J mies.
- Anonyymi
Teija sais minut edelleen koska vaan
- Anonyymi
Alkaahan hänel jo ikää olla eli mitä vielä huhuilet tääl ,sivusta
- Anonyymi
Ei ketään oteta. Nainen on vain unelmissani.
- Anonyymi
Samoin...harmittaa
- Anonyymi
Ken on on ap?
- Anonyymi
Niinpä olisipa aikaisemmin ollut toimelias.
- Anonyymi
Ei mitään ole menetetty. Ei saa luovuttaa, taidetaan kummatkin olla ujoja tunneasioissa.
- Anonyymi
Niinhän se aina menee että huomaa toisen upeuden ja arvon vasta kun on menettänyt hänet. Eräs P mies mielessäni ja häntä yhä odotan ❤️.
Mn- Anonyymi
Joo noinhan se on. Häntä on kyllä helppo arvostaa.
- Anonyymi
Mä oon semmonen ' one time only ' etten toista kertaa sitten ihan helpolla lähesty, enkä enää ole niin helposti lähestyttävä myöskään jos näen ettei kiinnostusta liiemmälti ole, tai toinen ei näytä sitä ymmärrettävästi.
Kaukaa kuikuilu ei sano minulle mitään.
No seuraa kyllä riittää, ihan tavallista siis. En ole
' haku päällä ' koskaan.
Harvoin edes kohtaan todella kiinnostavan ihmisen johon haluan tutustua. - AnonyymiUUSI
En ole ihan tuosta noin vaan otettavissa mä olen nähny suuren vaivan että järjestin itselleni asiat niin että lähestulkoon keltä vain olis mahdolisuus pillua saada kun se on se mistä pojat yleensä haluaa kilpailla lähinnä kai siksi että mun ei ainakaan yhteenkään naiseen tarvi tyytyä pelkän pillun takia nää pojjaat ku senkin saaminen vähenee vähintään ellei jopa lopu täysin jos ei osaa ajatella kuin sitä omaa tulemista ja juu maailma on täynnä naisia toinen toistaan ulkoisesti kauniimpia suurimmalla osalla niistä vaikeutena antaa/tarjota itsestään muuta kuin sitä pillua tai ulkonäköään
- AnonyymiUUSI
Aprilli on venähtänyt kun huomenna syödään monin paikoin silliä. Kuraveet taas tarjoaa joku jota ei rakastettu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi604204Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1521784Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141483Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351238Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671036- 56894
- 76885
Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54801Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.156786- 39771