Näin Kelan henkilökunta on halunnut, että asiat hoidetaan. Sen johdosta sairaita kuljettavat suomen kieltä puhumattomat omituiset mamut, joiden taustasta kukaan ei tiedä mitään.
Tänäänkin osaamaton ja puhekyvytön kuljettaa sairasta lähimmäistäsi
15
222
Vastaukset
- Anonyymi
Yleistä meillä, ei kieltä ei osaamista.
- Anonyymi
Missä halvalla saa hyvää?
Aivan. Ei myöskään taksissa.- Anonyymi
Omituista on julkisen sektorin johdolla harjoitettujen laittomuuksien valtakunnallinen salliminen.
- Anonyymi
Ja huomenna on hyvä päivä raiskailla......
Kuuluu kulttuuriin... - Anonyymi
Mitäpä tuossa on uutta ,nyt vaan pitää sopeutua vapaaseen yrittäjyyteen.
- Anonyymi
Sehän on hienoa jos ei osaa puhua Suomea, kerrankin on kuljettaja joka pitää suunsa kiinni.
Ei sitä marinaa jaksa kuunnella sairaana kuinka väärin oli että taksiala vapautettiin.- Anonyymi
Sinut parantaisi niskalaukaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut parantaisi niskalaukaus.
Juuri tällaista törkeää keskustelua.
- Anonyymi
Kiitos taksiuudistuksesta, Anne ja Juha!
- Anonyymi
Eiköhän tämäkin kiitos olla kuultu jo monta kertaa, joten lopeta. Herää tähän maailmaan.
- Anonyymi
Sitä vaan ihmettelen kun ala vapautettiin niin miksi meidän pitää sopeutua johonkin hiekkamaan kulttuuriin. Kyllä suomalainen kun muuttaa töihin Somaliaan niin kulttuuriin on sopeuduttava vai olenko väärässä?
- Anonyymi
Pelkurit alistuvat aina muiden käskyjen alle. Suomessa asuu pelkurikansa.
- Anonyymi
Mikä pidättelee osaavia ja kielitaitoisia kantasuomalaisia peräkamarinpoikia ryhtymästä taksinkuljettajiksi?
- Anonyymi
Kelasta päivärahat ja tuet irtoo vähemmällä vaivalla.
Mamuista emme tykkää. Vievät meijän Kela rahat ja naiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelasta päivärahat ja tuet irtoo vähemmällä vaivalla.
Mamuista emme tykkää. Vievät meijän Kela rahat ja naiset.Et taida olla kartalla. Tottakai kelan tuet nostetaan kun ajetaan alustavälityksessä taksia. Kaikki himmeenä. Se on nykyaikaista innovatiivista yritteliäisyyttä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700