Näin Kelan henkilökunta on halunnut, että asiat hoidetaan. Sen johdosta sairaita kuljettavat suomen kieltä puhumattomat omituiset mamut, joiden taustasta kukaan ei tiedä mitään.
Tänäänkin osaamaton ja puhekyvytön kuljettaa sairasta lähimmäistäsi
15
205
Vastaukset
- Anonyymi
Yleistä meillä, ei kieltä ei osaamista.
- Anonyymi
Missä halvalla saa hyvää?
Aivan. Ei myöskään taksissa.- Anonyymi
Omituista on julkisen sektorin johdolla harjoitettujen laittomuuksien valtakunnallinen salliminen.
- Anonyymi
Ja huomenna on hyvä päivä raiskailla......
Kuuluu kulttuuriin... - Anonyymi
Mitäpä tuossa on uutta ,nyt vaan pitää sopeutua vapaaseen yrittäjyyteen.
- Anonyymi
Sehän on hienoa jos ei osaa puhua Suomea, kerrankin on kuljettaja joka pitää suunsa kiinni.
Ei sitä marinaa jaksa kuunnella sairaana kuinka väärin oli että taksiala vapautettiin.- Anonyymi
Sinut parantaisi niskalaukaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut parantaisi niskalaukaus.
Juuri tällaista törkeää keskustelua.
- Anonyymi
Kiitos taksiuudistuksesta, Anne ja Juha!
- Anonyymi
Eiköhän tämäkin kiitos olla kuultu jo monta kertaa, joten lopeta. Herää tähän maailmaan.
- Anonyymi
Sitä vaan ihmettelen kun ala vapautettiin niin miksi meidän pitää sopeutua johonkin hiekkamaan kulttuuriin. Kyllä suomalainen kun muuttaa töihin Somaliaan niin kulttuuriin on sopeuduttava vai olenko väärässä?
- Anonyymi
Pelkurit alistuvat aina muiden käskyjen alle. Suomessa asuu pelkurikansa.
- Anonyymi
Mikä pidättelee osaavia ja kielitaitoisia kantasuomalaisia peräkamarinpoikia ryhtymästä taksinkuljettajiksi?
- Anonyymi
Kelasta päivärahat ja tuet irtoo vähemmällä vaivalla.
Mamuista emme tykkää. Vievät meijän Kela rahat ja naiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelasta päivärahat ja tuet irtoo vähemmällä vaivalla.
Mamuista emme tykkää. Vievät meijän Kela rahat ja naiset.Et taida olla kartalla. Tottakai kelan tuet nostetaan kun ajetaan alustavälityksessä taksia. Kaikki himmeenä. Se on nykyaikaista innovatiivista yritteliäisyyttä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076