Tänäänkin osaamaton ja puhekyvytön kuljettaa sairasta lähimmäistäsi

Anonyymi-ap

Näin Kelan henkilökunta on halunnut, että asiat hoidetaan. Sen johdosta sairaita kuljettavat suomen kieltä puhumattomat omituiset mamut, joiden taustasta kukaan ei tiedä mitään.

15

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yleistä meillä, ei kieltä ei osaamista.

• Anonyymi

Missä halvalla saa hyvää?
      Aivan. Ei myöskään taksissa.

• Anonyymi

Omituista on julkisen sektorin johdolla harjoitettujen laittomuuksien valtakunnallinen salliminen.

• Anonyymi

Ja huomenna on hyvä päivä raiskailla......
      Kuuluu kulttuuriin...

• Anonyymi

Mitäpä tuossa on uutta ,nyt vaan pitää sopeutua vapaaseen yrittäjyyteen.

• Anonyymi

Sehän on hienoa jos ei osaa puhua Suomea, kerrankin on kuljettaja joka pitää suunsa kiinni.
      Ei sitä marinaa jaksa kuunnella sairaana kuinka väärin oli että taksiala vapautettiin.

• Anonyymi

Sinut parantaisi niskalaukaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinut parantaisi niskalaukaus.

Juuri tällaista törkeää keskustelua.

• Anonyymi

Kiitos taksiuudistuksesta, Anne ja Juha!

• Anonyymi

Eiköhän tämäkin kiitos olla kuultu jo monta kertaa, joten lopeta. Herää tähän maailmaan.

• Anonyymi

Sitä vaan ihmettelen kun ala vapautettiin niin miksi meidän pitää sopeutua johonkin hiekkamaan kulttuuriin. Kyllä suomalainen kun muuttaa töihin Somaliaan niin kulttuuriin on sopeuduttava vai olenko väärässä?

• Anonyymi

Pelkurit alistuvat aina muiden käskyjen alle. Suomessa asuu pelkurikansa.

• Anonyymi

Mikä pidättelee osaavia ja kielitaitoisia kantasuomalaisia peräkamarinpoikia ryhtymästä taksinkuljettajiksi?

• Anonyymi

Kelasta päivärahat ja tuet irtoo vähemmällä vaivalla.
        Mamuista emme tykkää. Vievät meijän Kela rahat ja naiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelasta päivärahat ja tuet irtoo vähemmällä vaivalla.
        Mamuista emme tykkää. Vievät meijän Kela rahat ja naiset.

Et taida olla kartalla. Tottakai kelan tuet nostetaan kun ajetaan alustavälityksessä taksia. Kaikki himmeenä. Se on nykyaikaista innovatiivista yritteliäisyyttä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe