0.189 c kwh milloin Suomessa Kuten myös muualla maailmassa Suomessa tehtiin virhe Katainen möi pilkka Hin taan ulkomaille josta nyt tulossa oikeu desta. MRD dien lasku suomen valtiol kuka maksaa...
Sähkön hinta on halpaa Ruotsissa
7
71
Vastaukset
- Anonyymi
Sähkö on halpaa mutta SÄHKÖNSIIRTO ei.
Heti perusmaksu on huima ja lisäksi vero.
Eikö hallitus pysty tekemään mitään näiden sähkönsiirtoyhtiöiden ryöstöhinnoille? - Anonyymi
Olen pienituloinen eläkeläinen. Koitan säästää vähäisestä sähkönkulutuksesta.
Sähkön siirto maksaa kahden kuukaudessa jaksossa 2 kertaa enemmän, kuin sähkön kulutukseni kolmessa kuukaudessa jaksossa.
Jos ei sähkön siirto ole luonnollinen monopoli, niin mikä sitten on ?
Koko viime vuonna maksoin reilusti yli 2 kertaa enemmän kuin sähkön kultuksesta.
Missä on järki ?- Anonyymi
Me muut emme maksa kertoja tai puolikkaita vaan ihan euroja.
Kun kuvailet sähkölaskuasi tuolla tavalla, sen täytyy olla hyvin pieni. - Anonyymi
Jo pelkkä sähkön siirton perusmaksu (ns. sulakemaksu) on suurempi kuin sähkön kulutus. Mutta kun niitä sulakkeita ei voi pienentää lämmitysmuodot ha lämminvesivaraajan vuoksi
Jotain tälle törkeälle ryöstölle olisi tehtävä.
- Anonyymi
Kataiselle voi lähettää laskut hänelle on kertynyt EU RAHAA MILJOONIAA MILLÄ VOI MAKSAA LASKUT POIS
- Anonyymi
Miksi hallitus ei reagoi sähkönsiirtofirmojen hinnoitteluun?
Paljon pieniä sähkönsiirtoyhtiöitä jotka nuottaa ateria rahaa kun sähkönsiirtoa ei voi kilpailuttaa. Pakko käyttää kallista siirtoyhtiötä. - Anonyymi
Pohjois-Ruotsissa on paljon isoja jokia ja niissä runsaasti voimalaitoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604088
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352924Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452107
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861797
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3891491Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91278