Mä oon hyvä sängyssä! 🎈🥳👋😅💞👨❤️👨🌸🌝🎈🎊🎈🎉🎈🎀🎁
Sänkyni kiittää vaikka kääntyilen nukkuessani kaiken aikaa - mutta patjani kestää joskin liikkuu tilaltaan ei siten ole 100% hintansa fäärti petauspatjan osalta jonka uusin kyllä jo, mutta sen näin kokonaisuutta ajatellen !
Sänky on ns. runkopatja mallia, ja ostettu Ikeasta ja HUOM. koko laitos on 20- vuoden takuulla!
Kaksi sopii hyvin makaamaan myös päällekkäin... tuutko testaamaan vaikka isokin mies!?
Voisko olla totta ja pitää jos tarvetta reklamaatioon tulisi kun jäljellä on vielä vuosia!?
Glada Wappen - valoisaa Vappuva! Tiedoitus kansalle!
7
102
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa hauska juttu…
- Anonyymi
Ok kiinnostuitko jos vaikka alettaisiin...? Jos et vappu-toivotusta tarkoittanut pelkästään?
Mutta kerro toki kriteerisi ym. seikat asiaan vaikuttavina?
Niillä on suurta merkitystä - vaikka en lupaa mitään ennen kuin olemme kohdanneet!
Mutta LUPAAN OSAAN KÄYTTÄYTYÄ enkä takerru sinuun tai kehenkään ennen kuin ollaan sinut toistemme kanssa!
Sopiiko tämä sulle, teille?
😘👌 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok kiinnostuitko jos vaikka alettaisiin...? Jos et vappu-toivotusta tarkoittanut pelkästään?
Niillä on suurta merkitystä - vaikka en lupaa mitään ennen kuin olemme kohdanneet!
Mutta LUPAAN OSAAN KÄYTTÄYTYÄ enkä takerru sinuun tai kehenkään ennen kuin ollaan sinut toistemme kanssa!
😘👌🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘👌Voisin tulla testaamaan jos nainen olet?
Göran 69esbo
- Anonyymi
Ojh snälla Görtsu. Jag måste tyvärr tuottaa dig besvikelse... den här gången.
Men hoppas på nästa gången vi når den lyckan tillsammans!?
Puss och kram ändå!
👋🥰😘🤩✋️ - Anonyymi
GLADA WAPPEN 1. MAJ IMORGON KÄRA GÖRAN OCH ALLA ANDRA STORA KUKAR!
PUSS O KRAM! 🤩😘😍 - Anonyymi
Älä viitti aina piipittää!!! Trolli!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894