Pelkääkö naiset komeita mniehiä minulle monetkin naiset ovat sanoneet, että olen komea ja charmikas mies, mutta yksin vaan laahustan, olen ruuanlaitto taitoinen, pesen pyykit, matot, siivoan olen huumorintajuinen ja komea mikä mättää.
Pelkääkö naiset
20
2437
Vastaukset
- mari
kaikki, että olet varattu.
- kooar
Ehkä kyseiset naiset arvostavat alkeellista luku- ja kirjoitustaitoa?
- yksin
et ole kohdannut vielä sitä oikeaa, niinkuin en minäkään.
Kaikille ulkonäkö ei ole tärkeintä. - simpsakka äiti itse
kaikki todella hyvännäköiset miehet, varsinkin jos näyttävät olevan itseensä täynnä.
- miehet
Ovat yleensä niin itseään täynnä, että luulevat kaiken sujuvan VAIN siksi kun ovat NIIN komeita. Ulkonäkö ei kauaa kanna, jos luonnetta ei riitä. Vaikka pesisit kuinka pyykkiä..niin tekevät monet muutkin miehet, EIVÄTKÄ mainosta sitä täällä. Toinen asia, komeat miehet...mistähän se tietävät/luulevat olevansa komeita? Äiti sanonut, tai ex..jokainen saa kuulla tietyissä tilanteissa olevansa hyvännäköinen, sillä yleensä halutaan jotain, eikä se merkitse YHTÄÄN MITÄÄN!
Mutta jauha vaan komean ulkokuoresi kurjuutta, seuraa sillä ei kyllä saa, sääliä ehkä. Etsi vikaa itsestäsi, äläkä muista. Ja unohda se peili jo.- Eräs......
sain kerran sivusta seurata tällaisen "komean miehen" käytöstä. Hänestä oli itsestään selvyys että eräs tuttavani olisi "suosiollinen" . Kun näin ei kuitenkaan käynyt , tämä mies alkoi nimittelemään ja sättimään toisen ulkonäköä. Tässäkin tapauksessa miestä piti komeana juuri ja vain oma suku.
- Animus
Olen törmännyt useisiin miehiin jotka ovat omasta mielestä julmetun hyvännäköisiä, mutteivat kuitenkaan ole. Tottahan toki toimii myös naisten kohdalla. Eli siis lienee kyseessä kuviteltu ylemmyys...? Komeus menettää hohtonsa jos luulee itsestään liikoja. Sillä HYVIN HARVA mies on komea ja nainen kaunis. Fakta. Lievempiä ilmiöitä kyllä löytyy kasapäin...
- onnekasko?
Tuo ulkonäkö mikään ratkaiseva tekijä.
Minä itse olen suorastaan ruma ja seurustelen jo toista vuotta todella kauniin naisen kanssa.
niinno olen kyllä pitkä ja hoikka ja
kiltti ja huumorintajuinen ja
ahkera ja huomaavainen ja melko raitiskin
ja mulla on jo aikuiset lapset ja omakotitalo ja autokin aika uus ja sitt kesämökkikin on, tietysti...
- sinkku55
että komeat miehet on niin itseään täynnä:))))
Tavallisen näköinen mies on paras,sillä kun on usein myös sydän niin lämmin:)))))) - MysNa
että joku on komea tai kaunis!
Se on täysin makuasia, mieltymyskysymys. Kaveripiiristäni tiedä, että meillä kaikilla ”tytöillä” on erilainen näkemys siitä minkä näköinen/ - lainen mies on komea. Joku tykkää kiiltokuvapojasta, yksi nallekarhusta ja toinen urheilullisen hoikasta, kun taas kolmas ”jääkaapista” :)))
Tällä on kirjoiteltu siitä, että ne ”komeat” ovat aina täynnä itseään. Mielestäni hiessäkin löytyy positiivisia poikkeuksia – siis sellaisissa jotka, ovat minun mielestä komeita :)))
Eikö totuus kuitenkin ole se, että henkilö joka OIKEASTI on jotain (oli sen nyt sitten kauneutta, komeutta tai asiansa/työnsä osaavaa) ei asialla pullistele? - Komea, kenen mielestä?
Ehkä et ole kivannäköinen naisten mielestä. Itse voit niin ajatella, ehkä joku nainen sanonut että pääsisi kivuttomasti susta eroon, mutta yleensä miesten ja naisten kauneuskäsitykset poikkeaa suuresti toisistaan, eli jos mies omasta mielestään on komea, ei yleensä ole sitä naisen mielestä.
- Felixman
..se kulkee. Komeus/kauneus on tosiaankin katsojan silmissä, miten sen näkee. Jos osaa olla juuri se aivan tavallinen kaikinpuolin, naisia riittää....riittää....riittää.
Felixman kirjoitti:
..se kulkee. Komeus/kauneus on tosiaankin katsojan silmissä, miten sen näkee. Jos osaa olla juuri se aivan tavallinen kaikinpuolin, naisia riittää....riittää....riittää.
tuo jussi kuvitella että naiset lakoaa sen ympärillä,ku joku on joskus sanonu sitä komeaks...se monesti on,että kehut kihahtaa hattuun!!
- tuffe
että naisilla ei ole tarpeeksi hyvä itsetunto. Miettivät montako kilpailijaa joutuu tyrmäämään ;)
- eeva-sisko
mutta jos sinun mittatikkusi on liian lyhyt, niin naiset hankkiutuvat sellaisten seuraan, joila on "värkissä varaa."
- marja47
emme voi tietää miksi täällä yksiksemme tallustelemme. Ehkä se vaan on niin, että emme ole törmänneet siihen oikeaan jonka kanssa kemiat käy yksiin.
Sen tiedän minäkin, että etsimällä ei sitä löydä. Täytyy vaan yrittää pitää silmät auki ja uskaltaa katsoa silmiin ;). - mami45
jos asetat riman liia korkealle, tai jos olet itserakas "minä vain ihmien" tyyliin.
Saat naiset itsesi suhteen epäluuloisiksi.
Mieti tapaasi lähestyä uutta tuttavuutta - olisiko siinä jotakin "hiomista"?
Hyviä matonpesuilmoja:)- ihan tosissaan
kokemuksen äänellä sanon että ruman miehen haluan ettei
KUKAAN VAAN VIE MINULTA SITÄ saavutettua onnea jonka saa kun on rakas ihminen vierellä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883