Taisit aiheuttaa melko

Anonyymi-ap

Mustasukkaisuus draaman. Miten meni niinkö omasta mielestä?

29

554

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Turhaan te tytöt siellä kinastelette. Kokeillaan kaksykköstä ja kaikki on tyytyväisiä.

• Anonyymi

Tytöt tykkää, tytöt tykkää, tytöt tykkää……

• Anonyymi

Kuinka niin?

• Anonyymi

kuka jaksa draamailla miehen takia 😂 kysyn vaan

• Anonyymi

Selvittäköön kyseinen ❤️pari keskenään
      Ja minä pysyn toisaalla
      Ei mitään ongelmia mulla enää siitä

On ihan muita ongelmia riittävästikun
      Ihmisuhdedraamat joihin saan nyt viimeinkin keskittyä💪.

• Anonyymi

Eehämminä mutta konäpekka käski tehhänii nii

• Anonyymi

Ei kannata tuhlata aikaansa turhiin mustasukkaisuusdraamoihin. Parempi nostaa kytkintä jos jonkun kanssa on luottamusongelmia.

• Anonyymi

Ilmeisesti pitäisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti pitäisi

Täh? Siis miten minä nyt aiheutin sellaisen... 🤔

• Anonyymi

en ole ollut mustasukkainen kenestäkään vaan teidl hakkauksien kohde kun ootte tilannut eri juttuja 😂ja nyt koittaa jillik otatte turpaan ja niin maan perkeleesti ja maksatte ja kärsitte viime vuosista 😂

• Anonyymi

Muista maksaa ne rahat😂

• Anonyymi

ja katsotaan että nämä epäpuhtaat manifestijoijat ottavat turpaansa ja oikaisevat ja kärsivät kaikesta 😂😂😂😂😂😂😂🧌🧌🧌🧌😂😂😂😂😂😂😈

• Anonyymi

Ai man
      Mihin perustuu?
      Kenen ihanne?

• Anonyymi

se Hannu laittoi kyllä viestiä suoraan, ja ollaan juteltukin,sanoin etten oo ihastunut 🙂

• Anonyymi

juteltiin ihan muita asioita, sillä kuoli ystävä ja veljestäni puhuttiin ja töistä yleensäkin 🙂

• Anonyymi

Ei sillä naisella ollu tmissään vaiheessa hätäpäivää. Mies piti toisen palstan päässä ja kun näin hänen oman naisen ymmärsin kyllä hyvinkin miksi. Upea luusto kasvoissa ja upea ilmestys muutenkin hän varmasti alle 170 senttinen kaunotar.

• Anonyymi

Taistelevat metsot!
      Ketkä taistelee ja kenestä?

• Anonyymi

äläkä sinä naurata sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

äläkä sinä naurata sivusta

🙆‍♂️ 🪠
        🚽

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🙆‍♂️ 🪠
        🚽

miten liittyy pska tähän asiaan

• Anonyymi

vain me ns ’petolinnun’perceet olemme ’taistossa’ suoli24

• Anonyymi

ei se ole mustasukkasuutta vaan eri tietoisuudet sekoittuu ja jotkut naiset ja miehet niin sanotusti vievät muista noiden suhteiden kautta ja estävät kaikkea. pitäisi laskea taso omaan tietoisuuteen ja tilanteeseen sopimaan. tänne on tulossa niitä juttuja, ja ei kiinnostusta näihin suhteisiin. oma olo selkenee koko ajan mutta jotkut ei tykkää että olen täysin oma itsesi ja, kaipaavat ja alkaa se....

• Anonyymi

itse vaan yritän puhdistautua ja kun ne jutut on täällä, niin pääsee kunnolla kuntoutumaan ja asiat hoituu. päästäkää vaan irti. toki energiat kiertää.

• Anonyymi

Ahaa

• Anonyymi

Jos joku on mustasukkainen siksi että todellisuus iskee vasten kasvoja niin silloinhan sen tunteen kokija on itse vastuussa siitä mustasukkaisuudestaan. Jokainen on itse vastuussa tunteistaan. Jos joku on antanut ymmärtää mutta ei antaa, salaillut tai peitellyt niin silloin hän on vastuussa teoistaan. Tuossa aloituksessasi ei siis ole minkäänlaista tolkkua nyt kun itse luet sen. Siinä on myös syyllistämistä muiden vastuista.

• Anonyymi

Öm no vika ei oo minussa kun en sitä tahallaan tehnyt.

• Anonyymi

Olen tottunut karttamaan kaikkia mustisdraamoja aikoinaan, kun oli yli-mustis kumppani. Myöhemmin olen ollut yhdessä ihmisen kanssa, jolle mustasukkaisuus on vieras tunne. En ole myöskään ollut hänestä mustasukkainen.Siksi mustasukkaisuus tunteena on vähän "unohtunut" itseltä, että joku voi olla minusta tai että minä voin olla jostakusta.
      En usko, että aloitus olisi itselle.Kunhan vastasin.

• Anonyymi

Minä en mitään draamoja ole aiheuttanut, vaan päinvastoin. Lähdin itse pois, kun tilanne kävi niin epämiellyttäväksi. Jos sen jälkeen olette saaneet aikaan jotain draamoja, niin olette ne kyllä ihan itse aiheuttaneet.

• Anonyymi

Mikä juttu ?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3091
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3067
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2417
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      2016
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1759
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      82
      1360
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1280
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79