Mustasukkaisuus draaman. Miten meni niinkö omasta mielestä?
Taisit aiheuttaa melko
29
554
Vastaukset
- Anonyymi
Turhaan te tytöt siellä kinastelette. Kokeillaan kaksykköstä ja kaikki on tyytyväisiä.
- Anonyymi
Tytöt tykkää, tytöt tykkää, tytöt tykkää……
- Anonyymi
Kuinka niin?
- Anonyymi
kuka jaksa draamailla miehen takia 😂 kysyn vaan
- Anonyymi
Selvittäköön kyseinen ❤️pari keskenään
Ja minä pysyn toisaalla
Ei mitään ongelmia mulla enää siitä
On ihan muita ongelmia riittävästikun
Ihmisuhdedraamat joihin saan nyt viimeinkin keskittyä💪. - Anonyymi
Eehämminä mutta konäpekka käski tehhänii nii
- Anonyymi
Ei kannata tuhlata aikaansa turhiin mustasukkaisuusdraamoihin. Parempi nostaa kytkintä jos jonkun kanssa on luottamusongelmia.
- Anonyymi
Ilmeisesti pitäisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti pitäisi
Täh? Siis miten minä nyt aiheutin sellaisen... 🤔
- Anonyymi
en ole ollut mustasukkainen kenestäkään vaan teidl hakkauksien kohde kun ootte tilannut eri juttuja 😂ja nyt koittaa jillik otatte turpaan ja niin maan perkeleesti ja maksatte ja kärsitte viime vuosista 😂
- Anonyymi
Muista maksaa ne rahat😂
- Anonyymi
ja katsotaan että nämä epäpuhtaat manifestijoijat ottavat turpaansa ja oikaisevat ja kärsivät kaikesta 😂😂😂😂😂😂😂🧌🧌🧌🧌😂😂😂😂😂😂😈
- Anonyymi
Ai man
Mihin perustuu?
Kenen ihanne? - Anonyymi
se Hannu laittoi kyllä viestiä suoraan, ja ollaan juteltukin,sanoin etten oo ihastunut 🙂
- Anonyymi
juteltiin ihan muita asioita, sillä kuoli ystävä ja veljestäni puhuttiin ja töistä yleensäkin 🙂
- Anonyymi
Ei sillä naisella ollu tmissään vaiheessa hätäpäivää. Mies piti toisen palstan päässä ja kun näin hänen oman naisen ymmärsin kyllä hyvinkin miksi. Upea luusto kasvoissa ja upea ilmestys muutenkin hän varmasti alle 170 senttinen kaunotar.
- Anonyymi
Taistelevat metsot!
Ketkä taistelee ja kenestä?- Anonyymi
äläkä sinä naurata sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
äläkä sinä naurata sivusta
🙆♂️ 🪠
🚽 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙆♂️ 🪠
🚽miten liittyy pska tähän asiaan
- Anonyymi
vain me ns ’petolinnun’perceet olemme ’taistossa’ suoli24
- Anonyymi
ei se ole mustasukkasuutta vaan eri tietoisuudet sekoittuu ja jotkut naiset ja miehet niin sanotusti vievät muista noiden suhteiden kautta ja estävät kaikkea. pitäisi laskea taso omaan tietoisuuteen ja tilanteeseen sopimaan. tänne on tulossa niitä juttuja, ja ei kiinnostusta näihin suhteisiin. oma olo selkenee koko ajan mutta jotkut ei tykkää että olen täysin oma itsesi ja, kaipaavat ja alkaa se....
- Anonyymi
itse vaan yritän puhdistautua ja kun ne jutut on täällä, niin pääsee kunnolla kuntoutumaan ja asiat hoituu. päästäkää vaan irti. toki energiat kiertää.
- Anonyymi
Ahaa
- Anonyymi
Jos joku on mustasukkainen siksi että todellisuus iskee vasten kasvoja niin silloinhan sen tunteen kokija on itse vastuussa siitä mustasukkaisuudestaan. Jokainen on itse vastuussa tunteistaan. Jos joku on antanut ymmärtää mutta ei antaa, salaillut tai peitellyt niin silloin hän on vastuussa teoistaan. Tuossa aloituksessasi ei siis ole minkäänlaista tolkkua nyt kun itse luet sen. Siinä on myös syyllistämistä muiden vastuista.
- Anonyymi
Öm no vika ei oo minussa kun en sitä tahallaan tehnyt.
- Anonyymi
Olen tottunut karttamaan kaikkia mustisdraamoja aikoinaan, kun oli yli-mustis kumppani. Myöhemmin olen ollut yhdessä ihmisen kanssa, jolle mustasukkaisuus on vieras tunne. En ole myöskään ollut hänestä mustasukkainen.Siksi mustasukkaisuus tunteena on vähän "unohtunut" itseltä, että joku voi olla minusta tai että minä voin olla jostakusta.
En usko, että aloitus olisi itselle.Kunhan vastasin. - Anonyymi
Minä en mitään draamoja ole aiheuttanut, vaan päinvastoin. Lähdin itse pois, kun tilanne kävi niin epämiellyttäväksi. Jos sen jälkeen olette saaneet aikaan jotain draamoja, niin olette ne kyllä ihan itse aiheuttaneet.
- Anonyymi
Mikä juttu ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613091Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa902016- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä821360- 391280
- 791110