Vappu terveiset kaivatullesi

Anonyymi-ap

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡

98

1034

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Hyvää Vappua M-miehelle!

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos jos M nainen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos jos M nainen

En tiedä oliko, mutta toiselta M naiselta hyvää vappua M miehelle!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä oliko, mutta toiselta M naiselta hyvää vappua M miehelle!

Hyvää vappua ja hyvää syntymäpäivää M-naiselle.

Toinen M-mies

• Anonyymi
      UUSI

Toivottavasti astut legon päälle ja saat tikun kynnen alle. Kivaa vappua. 🎈

• Anonyymi
        UUSI

Miten legosta saa tikun kynnen alle 🤔

• Anonyymi
        UUSI

Kivoja ihmisiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaadut astuessasi legon päälle vieressä on puupöytä olet sormi ojassa josta irtoaa tikku. Daah.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kivoja ihmisiä.

Hän ei ole kiva ihminen. Voisin toivoa pahempaakin. Mut ei ole sen arvoinen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei ole kiva ihminen. Voisin toivoa pahempaakin. Mut ei ole sen arvoinen.

Viesti piti lähettää kaivatulle!! Millainen ihminen olet eikö olisi ollut parempi olla laittamatta mitään jos henkilö ei ole kaivattusi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin mustelman saanut jalkapohjaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Viesti piti lähettää kaivatulle!! Millainen ihminen olet eikö olisi ollut parempi olla laittamatta mitään jos henkilö ei ole kaivattusi?

Hän oli kaivattuni ennen kuin osoittautui m* lkuksi. Ei tunteet nyt sormia napsauttamalla häviä. Mitä se sulle kuuluu. Hän toivoi mulle todella pahaa. Ihan hyvä ihminen olen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän oli kaivattuni ennen kuin osoittautui m* lkuksi. Ei tunteet nyt sormia napsauttamalla häviä. Mitä se sulle kuuluu. Hän toivoi mulle todella pahaa. Ihan hyvä ihminen olen.

Et varmaan ole, orava tekee sun tavaraan pesän.😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et varmaan ole, orava tekee sun tavaraan pesän.😅

Vaikutat pipipäälle. Ei pahalla. Miksi tekisi? Mitä mun tavara liittyy aloitukseen ja ihmisen hyvyyteen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mulla ainakin tunteet kuolee siihen paikkaan jos joku osoittaa olevansa pska ihminen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mulla ainakin tunteet kuolee siihen paikkaan jos joku osoittaa olevansa pska ihminen.

Kyllähän sen niin pitäis mennä. En ymmärrä miksi en vaan voi uskoa että hän on sellainen. Tuntuu niin pahalta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän sen niin pitäis mennä. En ymmärrä miksi en vaan voi uskoa että hän on sellainen. Tuntuu niin pahalta.

Eiköhän tämäkin kellariteatteri ole jo nähty palstasetä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat pipipäälle. Ei pahalla. Miksi tekisi? Mitä mun tavara liittyy aloitukseen ja ihmisen hyvyyteen.

Miksi haluat gallupsetä luoda näille *piip* sellaista mielikuvaa, että sinulla olisi tällainen tavara? Tiedät itsekin ettei muulla saa huomiota täällä kuin ratsastamalls naisvihalla?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se sinun täytynee ”amatilaisena” selvittää mitä palstasetä haluaa monologissaan viestiä ”väkivaltaisesti”

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tämäkin kellariteatteri ole jo nähty palstasetä.

Mene nyt aamulääkeet ota jo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mene sinä ja ota yhteyttä ala-asteen äidinkielenopettajaan.🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Just juttelin eskari opettajan kanssa. Ens viikolla vasta ala-asteen opettajan näen. Ala-asteella ei taida mitenkään erityisesti pelkästään äidinkielen opettajaa edes olla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kirjoitat vi*ttuilessasi "amatilaisena" itse niin en paljon päätä aukoisi kirjoitusvirheistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Just juttelin eskari opettajan kanssa. Ens viikolla vasta ala-asteen opettajan näen. Ala-asteella ei taida mitenkään erityisesti pelkästään äidinkielen opettajaa edes olla.

Kyllä näihin perusjuttuihin sulle ihan yleisopettajakin välttelee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näihin perusjuttuihin sulle ihan yleisopettajakin välttelee.

Ei se auta mulla kato lukihäiriö. Mua ei haittaa yhtään vaikka et ymmärtäisi lukemaaso. Mut mites sulla tuo mielenterveys hommelit/päihdeongelma ilmeisesti?

• Anonyymi
        UUSI

Miten säälittävä oikein pitää olla että täällä anonyyminä kiusaa ihmisiä? Kasvata luonnetta edes sen verran että mee kadulle huutelee. Täällä sua ei voi ees turpaan kukaan vetää. Raukka.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta itse väittämään ei ole mitään lisättävää?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se auta mulla kato lukihäiriö. Mua ei haittaa yhtään vaikka et ymmärtäisi lukemaaso. Mut mites sulla tuo mielenterveys hommelit/päihdeongelma ilmeisesti?

Onpas teillä kahdella ollut taas surrealistinen keskustelu. Sivusta Tee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten säälittävä oikein pitää olla että täällä anonyyminä kiusaa ihmisiä? Kasvata luonnetta edes sen verran että mee kadulle huutelee. Täällä sua ei voi ees turpaan kukaan vetää. Raukka.

Innostuitkohan palstasetä ja aloittaja inasen liikaa taas? Jopa näiden elämänkoululaisten makuun?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Innostuitkohan palstasetä ja aloittaja inasen liikaa taas? Jopa näiden elämänkoululaisten makuun?

Ensimmäinen kommentti tässä langassa siis palstasedän ja jatko sekava kombo palstasedän monologin sekä parin yritteliään hörhön yritystä heittää löylyä. Tee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä oman elämäsi Kristus saatkin nämä tiedot aina muiden ongelmista, elämäntyyleistä ja kaikista? Sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Toivon, että olet onnellinen.

• Anonyymi
      UUSI

Talvella ajattelin että tästä vapusta tulisi jotain tosi spesiaalia. No, ei tullut, mutta jos ei huomennakaan nähdä, niin kivaa vappua sulle.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä me nähdään mutta Hyvää vappua kuitenkin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä me nähdään mutta Hyvää vappua kuitenkin

Enpä usko, kuukausi taas kohta vierähtänyt, vaikkei se häntä haittaa varmastikaan. Kiitos sulle kuitenkin. 🙂

• Anonyymi
      UUSI

Rakkaalle Kaivatulle💖💖💖💖

• Anonyymi
        UUSI

Onko kyseessä K- mies vai nainen? Utelias?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

K naiselle meni

• Anonyymi
        UUSI

Ihanista ihanin 👩🍒🥰🥰🥰🥰🍆💦

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Molempia palstasetä on. Riippuu päivästä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanista ihanin 👩🍒🥰🥰🥰🥰🍆💦

Ootko fake👩🍒

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko fake👩🍒

Ei kirsi täällä enää pyöri. Sillä on oma mies ollut koko ajan. Nämä on suuveden tekaistuja palstalaisia. Vastaavat sille samantien.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Molempia palstasetä on. Riippuu päivästä.

Hyvin muotoiltu, vaan valuukohan ku vesi hanhen selästä mitä tulee nimikirjaimiin fakkiintuneisiin kokonaisuudessaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kirsi täällä enää pyöri. Sillä on oma mies ollut koko ajan. Nämä on suuveden tekaistuja palstalaisia. Vastaavat sille samantien.

Ai PALSTALAISET vastailevat? Niinkö palstasetä?🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai PALSTALAISET vastailevat? Niinkö palstasetä?🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Se yrittää varmaan populisoida tätä bibolaarista mustasusihahmoaan tämän muun fiktioperheensä kera. Jos muulla ei saa huomiota varsin sekavilta ihmisiltä, niin näillä mustasusisaagan side kickeillä on ollut nettaa kirsiä ja

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää vappua❣️ Olet mielessäni koko vapun, vaikket sitä varmaan usko. Olet ihana, herkkä, lahjakas, komea ja mulle tosi tärkeä ja rakas mies ja toivon sulle rentouttavaa ja onnellista oloa rakkaiden ihmistesi kanssa 🩷🌸

• Anonyymi
        UUSI

sinä olet se rakas ihminen, miksei me olla jo yhdessä vappua??

• Anonyymi
        UUSI

Ihana ❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI

Onko J-miehelle?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko J-miehelle?

Itseasiassa kyllä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko J-miehelle?

Miksi kyselet tällaista täällä tältä vaaleanpunaiselta unelmalta mitä tämä palstasetä itselleen illustroi- oletko joku ns ulkopuolinen maaninen utelija/tarinankoostaja tai joku muu leijan lennättäjä jostain vuosien takaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kyselet tällaista täällä tältä vaaleanpunaiselta unelmalta mitä tämä palstasetä itselleen illustroi- oletko joku ns ulkopuolinen maaninen utelija/tarinankoostaja tai joku muu leijan lennättäjä jostain vuosien takaa?

Lähdetäänkö vaikka siis siitä lähtökohdasta liikkeelle, että näissä palstasedän jiisaagoissa on pyörinyt usean vuoden ajan jos jonkinlaista utelijaa, joille tämä palstasedän äitelyys on mennyt jostain syystä läpi

• Anonyymi
      UUSI

Kun tapan itseni hyvin moni voi katsoa peiliin.

• Anonyymi
        UUSI

Kurkkaa ite ensin gubbe!

• Anonyymi
        UUSI

Älä tapa, pyydän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä tapa, pyydän.

Haluatko eläytyä siihen, että tämä palstasetä on joku muu henkilö, jonka kokeminen ihmisraunioksi on sinulle jollakin tapaa ikäänkuin välttämätöntä? Jos olet se kukkuu, vaikutat skidisti antisosiaaliselta pelastajasyndroomaiselta

• Anonyymi
      UUSI

Hauskaa vappua J-miehelle!🍸🎉🎊🎈

• Anonyymi
      UUSI

LOTALLE KLARA VAPPEN :)

00

• Anonyymi
      UUSI

Haistakaa vappu

• Anonyymi
      UUSI

........ Hauskaa vappua 🎈

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos samoin yhdelle ihanalle blondille miehelle 😇

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää vappua, vieläkö muistat🥺

• Anonyymi
      UUSI

Odotan taivaaseen pääsyä. Täällä on paha olla.

• Anonyymi
        UUSI

Minä myös odotan. Olen samaa mieltä.

• Anonyymi
      UUSI

Varsin kivoja toivotuksia koko kattaus…
      Hyvää vappua vaan kaikille! 😸

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Haluan omia tän, kiva biisikin. Halaisin takaisin ja painaisin kylmän nenänpääni sun kaulaan, nappaisin huulilla vähän hellästi korvasta.💞

• Anonyymi
      UUSI

Huomenna olen valmis

• Anonyymi
        UUSI

Mihin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin?

Taikinan veivaamiseen? Oikeasti mitä aktuaalista merkkiä haet palstaäijän jutuista? Tuli vaan mieleen, koska palstasedän lupaukset naisena esiintyen ottaa yhteyttä heti ensi tilassa on aiheuttanut voimakkaita reaktioita sekä suhteetonta kolmanne osapuolen syyttelyä tunteilla leikkimisestä sun muuta naaman aukomista, että kuuluukohan mahdollisesti tähän pakkomiellemsrginaaliin, joiden huulten heiluttelu on VVissiin ihan legit toisten mielestä

• Anonyymi
      UUSI

Olet kultainen nuorempi nainen ❤️🤗

• Anonyymi
      UUSI

Hauskaa vappua mies. Toivottavasti saat parisuhteesi kuntoon.

• Anonyymi
        UUSI

Tajuatko etten saa. Tarvitsen sinua.
        - sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Tietty, tänään tehdään lapsi👩‍❤️‍💋‍👨

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tietty, tänään tehdään lapsi👩‍❤️‍💋‍👨

Hyvä! Lopeta sitten kirjoittelu.

• Anonyymi
      UUSI

Taas joku muu saa viettää kanssasi aikaa. Blaah miten epistä. Iloista vappua silti. 😜🤪

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Ihana olet nuorempi nainen ❤️❤️

• Anonyymi
      UUSI

Vietähän vaimon kanssa iloista vappua!

• Anonyymi
        UUSI

Me tehdään tänään vauva ❤️ kiitos sulle iloista vappua👩‍❤️‍💋‍👩

• Anonyymi
      UUSI

Miksi kaikki miehet ja myös naiset tykkää minusta? Se on oikeasti hiton rankkaa ku kaikki haluu mun huomioo eikä jaksa antaa sitä kaikille. Tykkään kyllä saada huomiota, mutta jos se tulee sellaisilta henkilöiltä, joista en ite tykkää, niin se on ahdistavaa ja epämukavaa ja niin on käynytkin. Mut sit jos saan huomiota niiltä, joista myös itse tykkään, niin se tuntuu hiton hyvältä. Tykkään myös itse antaa huomioo niille, joista tykkään. Hiton rankkaa olla suosittu ihminen. Se on kivaa, mutta se on myös rankkaa. Oon ihan tavallisen näköinen nainen. Toki välillä tykkään meikata ja laittaa tosi hienot vaatteet ja laittautua oikein kunnolla, mutta yleensä arkisin en ees meikkaa, niin silti kaikki tykkää. Mutta arkisin pukeudun kyllä aina siististi ja pidän muutenkin ulkoisesta olemuksestani huolta. Ennen nuorempana olin seinäruusu. Nykyään olen kaikkien tykkäämä ihminen. Kaikki tykkää vähintään normaalilla tasolla minusta, mutta hyvin moni tykkää myös romanttisesti ja seksuaalisesti. Mutta kai se on tää mun sisäinen kauneus, eli kohtelen kaikkia hyvin, olen iloinen, nauravainen, huumorintajuinen, positiivinen ja puhelias, rento, helposti lähestyttävä, vitsikäs jne. Sellaisista on helppo tykätä. Ulkoinen kauneuteni on vain hyvä lisä hyvän luonteeni lisäksi. Sisäinen kauneus lisää ulkoista kauneutta, vaikka oon luonnostaan kaunis. Niin on monet sanonut. Enkä ole itsekäs tai narsisti tai mitään sellaista. Olen vain itsevarma ja minulla on hyvä itsetunto ja itsearvostus. Ja sitä olen rakentanut todella monta vuotta. Ennen en tykännyt edes itse itsestäni. Sekä olen hyvä ihminen, koska autan mielelläni esim. mun läheisiä usein monessa asiassa ja muitakin ihmisiä autan mielellään. Sekä olen tehnyt vapaaehtoistyötä paljon ja teen edelleen.

Mutta joo hänelle naiselle terveisiä, että on kova ikävä ja en tiiä milloin nähdään seuraavan kerran. Olet mielessäni ja toivottavasti kaikki on hyvin, kun ei ole kuulunut moneen päivään hänestä mitään. Viimeksi viime torstaina nähtiin sen jälkeen ei oo kuulunut mitään. Toivottavasti nyt keskiviikkona vielä nähdään ennen vappua. Mut jos ei, niin Hyvää Vappua sinne jonnekkin, missä ikinä asuukaan. 💗 En tarkkaa paikkaa tiiä missä hän asuu, mut asuu kuitenkin samassa kaupungissa kuin minä.

• Anonyymi
        UUSI

Voi sinua lapsi. Sinuako harmittaa kun jollain on hyvä itsetunto, vaikka se on sinun mielestä huonon näköinen. Ilmeisesti myös huomion saaminen harmittaa. Taitaa harmittaa moni asia. Koitahan pärjätä siellä ja elellä elämää mukavasti. Kyllä ne sinun asiat järjestyy vielä.
        -sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua lapsi. Sinuako harmittaa kun jollain on hyvä itsetunto, vaikka se on sinun mielestä huonon näköinen. Ilmeisesti myös huomion saaminen harmittaa. Taitaa harmittaa moni asia. Koitahan pärjätä siellä ja elellä elämää mukavasti. Kyllä ne sinun asiat järjestyy vielä.
        -sivusta

Sivusta eli palstasedän näppikseltä🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ollut. Kaikki ihmiset ei ole palstalaisia..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, hän haluaa olla tällainen emansipoitunut nainen, menee läpi joillekin en ny sano millaisille yksilöille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, hän haluaa olla tällainen emansipoitunut nainen, menee läpi joillekin en ny sano millaisille yksilöille.

Lisään- että ei kai siinäkään sitten mitään jos joku nainen on niin tyylitajuton, että oikeasti alentuu mittelöimään palstasedän luomien naishahmojen kanssa ulkonäöstä ym ”todella” tärkeästä😉

• Anonyymi
      UUSI

Muumipeikko ja pyrstö lähti 🤗🤭😂
      Klara vappen, bara vatten 🚰

• Anonyymi
        UUSI

Joko se appiukko on antanut sulle vapputankoo? Sinne naapuriin. Muumi perheen vaimokkeelle

• Anonyymi
      UUSI

Haluan munkkia🤗🤭
      Tv. nunna Helsingistä

• Anonyymi
      UUSI

Kulta oli huono mäihä meillä. No mutta aurinkoista vappua silti!

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole enää kaivattua. On mennyt usko elämään.

• Anonyymi
      UUSI

Vappu terveiset vs. vapputerveiset...

• Anonyymi
        UUSI

Nii i millä karsinoit

• Anonyymi
      UUSI

Liikkeesi olivat jotenkin rauhallisen oloisia. Mitenhän paljon ihmettelisimme toisiamme. En tiedä, miten outoa olisi jutella. Mitä, jos hetki tulee, ja jos ääni ei toimikaan, ja yrittäisi viittoa jotakin.

• Anonyymi
        UUSI

Kunhan ei mee ihan huitomiseksi 😆

• Anonyymi
      UUSI

Hauskaa vappua! Elämän iloa ja juhlatunnelmaa viileään päivään, hänelle.
      https://www.youtube.com/watch?v=Ltm3jPGCcBs

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos samoin!💞 Kiva biisi.🎶

• Anonyymi
      UUSI

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      216
      1583
    2. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1538
    3. 78
      1258
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1155
    5. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      20
      1107
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      83
      1105
    7. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      98
      1034
    8. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      84
      1030
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      93
      1024
    10. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      41
      1003
    Aihe