Oon nyt naisimmeisenä taas yön valvonut ja ajatellut tuota lutusta Kosulan

Anonyymi-ap

Metsa Mania.

Onko muita, joiden mielestä hän on ihan Peter Franzenin näköinen.?

Tai siis on varmaan ollunna nuorempana.

19

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Asioita suurentelevia vertauksia silloinkin, luntakin on "kaks metriä per#ele".
      Tänään lukemat ovat vain suurentuneet, pakkastakin puheissa voi olla tuhat astetta ja ylikin, per#ele!

• Anonyymi

Ai tuo turpasuti lutunen???

• Anonyymi

Saman asian takia valvoin minäkin. Peterin näköinen on (ja on vieläkin).☺️ Mani on mies parhaimmillaan, eikä ihmekään, jos naiset häntä seuraavat ja öisin uneksivat! Mutta kun mies ei välitä.. mennä porskuttaa vain.. mutta hän on tiensä valinnut! Respektit sille!👍

• Anonyymi

Suklaatipoikii on ja kiva lintunen. Tui tui ja titityy.

• Anonyymi

"Mutta kun mies ei välitä.. mennä porskuttaa vain.."

Ei kovin porskuttavalta nykyisillä "keikka" videoilla vaikuta, enemmin näyttää mieheltä joka on eksynyt naapurin metsään ja kohdannut siellä karhun.
      Omilla maillaan kyllä uhoa riittää.

• Anonyymi

Kirjotteleevat sen verran ikävästi että kattelee vähän ympärilleen ja taakseen. Postikin tuo varmaan muutakin kuin namia?

• Anonyymi

Kyllä tuossa nuoruusvuoden videossa selkeää Franzenin näköä ja eleitä oli.

Ottaiskohan Pölönen Manin seuraavaan elokuvaansa.

• Anonyymi

Taitaa aloittajalla parta kasvaa,noloa.

• Anonyymi

Minulle taas aamulla herättyäni tuli ensimmäisenä mieleen Metsa Man ja sitten olikin kaivettava yöpöydän laatikosta Veli Hopea ja surauttaa pienet aamunautinnot.

• Anonyymi

Veli ja vielä hopea kuulostaa sukutrutsilta

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei ole todellista. Kait pilailette. Metsä man ja unelmat, no hmmm. Kullakin omansa.

• Anonyymi

Tulispa minunnii unniini ensi yönä tuo komistus!

• Anonyymi

Minulla on manin kuva kehystettynä yöpöydälläni. On ihanaa nukahtaa iltaisin manin ihanan, miehekkään katseen alla.....

• Anonyymi

Minäpä pukkeudun ensi yöksi mustiin pitsiunelmiin ja toivon että Metsa Man tulisi tuas uniin.

• Anonyymi

Enneminkin Röllipeikko tulee mieleen tokikaan Rölli ei ollut paha suustaan kuten tämä Kosulan Rölli ja oli Rölli suloisempikin mutta josko Röllin serkku

• Anonyymi

Komea mies oli nuorena ja kun oli parta ajettu.

Siis silloin kun ajokkina oli punainen Skooda.

• Anonyymi

Metsämanilla on pieni pili. Se mänöö kivasti kuivempaankin reettaan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      70
      17863
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5621
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      304
      3010
    4. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      47
      2829
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      181
      2573
    6. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      9
      2190
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      26
      2019
    8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      1902
    9. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      141
      1762
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      411
      1658
    Aihe