Metsa Mania.
Onko muita, joiden mielestä hän on ihan Peter Franzenin näköinen.?
Tai siis on varmaan ollunna nuorempana.
Oon nyt naisimmeisenä taas yön valvonut ja ajatellut tuota lutusta Kosulan
19
471
Vastaukset
- Anonyymi
Tällä videolla hän on nuorena:
https://youtu.be/ZB9b0NuUShQ?si=IQLqIozfvH9l5Xwk - Anonyymi
Asioita suurentelevia vertauksia silloinkin, luntakin on "kaks metriä per#ele".
Tänään lukemat ovat vain suurentuneet, pakkastakin puheissa voi olla tuhat astetta ja ylikin, per#ele! - Anonyymi
Ai tuo turpasuti lutunen???
- Anonyymi
Saman asian takia valvoin minäkin. Peterin näköinen on (ja on vieläkin).☺️ Mani on mies parhaimmillaan, eikä ihmekään, jos naiset häntä seuraavat ja öisin uneksivat! Mutta kun mies ei välitä.. mennä porskuttaa vain.. mutta hän on tiensä valinnut! Respektit sille!👍
- Anonyymi
Suklaatipoikii on ja kiva lintunen. Tui tui ja titityy.
- Anonyymi
"Mutta kun mies ei välitä.. mennä porskuttaa vain.."
Ei kovin porskuttavalta nykyisillä "keikka" videoilla vaikuta, enemmin näyttää mieheltä joka on eksynyt naapurin metsään ja kohdannut siellä karhun.
Omilla maillaan kyllä uhoa riittää.- Anonyymi
Kirjotteleevat sen verran ikävästi että kattelee vähän ympärilleen ja taakseen. Postikin tuo varmaan muutakin kuin namia?
- Anonyymi
Kyllä tuossa nuoruusvuoden videossa selkeää Franzenin näköä ja eleitä oli.
Ottaiskohan Pölönen Manin seuraavaan elokuvaansa. - Anonyymi
Taitaa aloittajalla parta kasvaa,noloa.
- Anonyymi
Minulle taas aamulla herättyäni tuli ensimmäisenä mieleen Metsa Man ja sitten olikin kaivettava yöpöydän laatikosta Veli Hopea ja surauttaa pienet aamunautinnot.
- Anonyymi
Veli ja vielä hopea kuulostaa sukutrutsilta
- Anonyymi
Kieltämättä Peter Franzenissa ja metsämanissa selvää yhteistä näköä on ja puhuukin ulkomaan kieltä aivan kuin metsäman.
https://youtube.com/shorts/LMnCzoGpbqc?si=zzwguwhoUfC4r7W- - Anonyymi
Ei ole todellista. Kait pilailette. Metsä man ja unelmat, no hmmm. Kullakin omansa.
- Anonyymi
Tulispa minunnii unniini ensi yönä tuo komistus!
- Anonyymi
Minulla on manin kuva kehystettynä yöpöydälläni. On ihanaa nukahtaa iltaisin manin ihanan, miehekkään katseen alla.....
- Anonyymi
Minäpä pukkeudun ensi yöksi mustiin pitsiunelmiin ja toivon että Metsa Man tulisi tuas uniin.
- Anonyymi
Enneminkin Röllipeikko tulee mieleen tokikaan Rölli ei ollut paha suustaan kuten tämä Kosulan Rölli ja oli Rölli suloisempikin mutta josko Röllin serkku
- Anonyymi
Komea mies oli nuorena ja kun oli parta ajettu.
Siis silloin kun ajokkina oli punainen Skooda. - Anonyymi
Metsämanilla on pieni pili. Se mänöö kivasti kuivempaankin reettaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017863Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465621HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3043010Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki472829- 1812573
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92190- 262019
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121902Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411762Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111658