Mitä saat naiselta mies kun

Anonyymi-ap

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja pysähtymään.

Suomalaisilla naisilla on tullut perintönä sukupolvien yli kulkevaa maskuliinisuutta sotien ajalta. Naiset joutuivat kotona hoitamaan kaiken..yksin lapset, raskaan fyysisen työn, kaikki. Se pärjäämisen kulttuuri periytyy. Mutta lopulta uuvuttaa naisen.

Miehet voi auttaa naisia tarjoamalla heille tilan, jossa naisen luontainen naisellisuus pääsee kukoistamaan.

113

666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

miehistä mihinkään ole🥲

• Anonyymi

Kyllä on, ap vaan on todella huono mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on, ap vaan on todella huono mies.

Etkö miehenä osaa ottaa liidiä?

• Anonyymi

Mies ei halua aikuista naispikkuvauvaa kiukuttelemaan ja paapottavaksi. Sellaisista naisista ei ole mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies ei halua aikuista naispikkuvauvaa kiukuttelemaan ja paapottavaksi. Sellaisista naisista ei ole mihinkään.

Miksi nainen kiukuttelee? Sille on joku syy. Useimmiten syy on miehessä. Lue aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies joka puhuu tuohon sävyyn naisista on vastenmielinen ja hänellä on niin paha olo että purkaa sen haukkumalla naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narzizti naisen kuvailit. Onko niitä palstalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narzizti naisen kuvailit. Onko niitä palstalla?

Gu bbe ei ole nainen ja piste!

• Anonyymi

Ei niin. /sivusta naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies joka puhuu tuohon sävyyn naisista on vastenmielinen ja hänellä on niin paha olo että purkaa sen haukkumalla naisia.

Sinulla puskee miesviha pintaan, yritä edes hillitä itseäsi. Olet itsekäs pskiainen.

Miksi kukaan mies haluaisi kiukuttelevan naisvauvan paapottavakseen, jos sellaista oletat, sinun pitäisi ottaa vastaavasti kiukutteleva miespikkuvauva paapottavaksi.

• Anonyymi

Oma tontti oma pöytä oma kokonaisuus ja sitä ei tule yksikään rotanpska värittämään

• Anonyymi

Saisi vaan jälkiä siivoilla

• Anonyymi

🥂🍾nyt tytöt on puhetta💪hienoa ! Olen ylpeä teistä☺️korkkarit kattoon 🎶
        Mitä sitä paskalla tekee kun ei ole peltoakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisi vaan jälkiä siivoilla

Ei kiitos, en siivoa kenenkään jälkiä enkä kotia. Parisuhteessa molemmat tekevät kotitöitä. Silloin jää aikaa mukavalle yhdessäololle ja tekemiselle!

• Anonyymi

Juuri näin👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiitos, en siivoa kenenkään jälkiä enkä kotia. Parisuhteessa molemmat tekevät kotitöitä. Silloin jää aikaa mukavalle yhdessäololle ja tekemiselle!

Olen toista mieltä. Naisilla naisten työt ja miehillä miesten työt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen toista mieltä. Naisilla naisten työt ja miehillä miesten työt.

Onko sinulla joku siellä kyökissäsi hääräämässä pullapellit kolisten? Kikakika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei ole tuota kokemusta voi sinua🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

I f-king loath this one

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Teen ruokaa ja leivon. Siivoan, käyn kaupassa, pyykkään joskus hoidan lapsia, mikäs sen mukavampaa.

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa, että mies ottaa ohjat?

Sitäkö, että naisen sijasta se onkin nyt mies, joka hoitaa ”yksin lapset ja raskaan fyysisen työn ja kaikki”?

Nainen saa sitten ottaa rennommin ja naisellisuus kukoistaa.

Miten tuossa moodissa nainen auttaa miestä lepäämään ja pysähtymään? Sillähän on ohjat ja kaikki työt nyt käsissään?

En ymmärrä aloittajan logiikkaa.

• Anonyymi

Mies ottaa ohjat tarkoittaa liidiä.

"Sitäkö, että naisen sijasta se onkin nyt mies, joka hoitaa ”yksin lapset ja raskaan fyysisen työn ja kaikki”?"

Jäikö sulle oletus, että tuo on naisen työ alunperin ja nytten miehet kauhistelee sitä, että pitäisi tehdäkin niitä hommia, mitkä mies hoiti alunperin.

Tuo oli kuvaus naisen töistä sota-ajalta, kun miehet oli rintamalla.

"Miten tuossa moodissa nainen auttaa miestä lepäämään ja pysähtymään? Sillähän on ohjat ja kaikki työt nyt käsissään?"
        Et selvästi ymmärrä mistä polariteetti syntyy naisellisuuteen. Naisella on tietysti myös omat vastuut, mutta ollakseen auki ja naisellinen nainen tarvitsee maskuliinisuutta turvaa.

• Anonyymi

Ja en tarkoittanut että miehen harteille jäisi kokonaan lasten hoitaminen. Vaan pointti oli se, että lasten hoitamisen ja kaikkien kotitöiden lisäksi naiselle jäi aivan kaikki niin sanotut miesten hommatkin. Uskallan niin sanoa, auton rassaukset, työkoneiden korjaukset, fyysisesti raskaammat työt yms

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies ottaa ohjat tarkoittaa liidiä.

"Sitäkö, että naisen sijasta se onkin nyt mies, joka hoitaa ”yksin lapset ja raskaan fyysisen työn ja kaikki”?"

Jäikö sulle oletus, että tuo on naisen työ alunperin ja nytten miehet kauhistelee sitä, että pitäisi tehdäkin niitä hommia, mitkä mies hoiti alunperin.

Tuo oli kuvaus naisen töistä sota-ajalta, kun miehet oli rintamalla.

"Miten tuossa moodissa nainen auttaa miestä lepäämään ja pysähtymään? Sillähän on ohjat ja kaikki työt nyt käsissään?"
        Et selvästi ymmärrä mistä polariteetti syntyy naisellisuuteen. Naisella on tietysti myös omat vastuut, mutta ollakseen auki ja naisellinen nainen tarvitsee maskuliinisuutta turvaa.

Juu, en ymmärrä tuota ajatuksen kulkua. Kyllä me naiset ollaan vain niin hemmetin erilaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, en ymmärrä tuota ajatuksen kulkua. Kyllä me naiset ollaan vain niin hemmetin erilaisia.

Tai sä olet erilainen kun et ymmärrä. Muustat varmasti jo yläasteen tunneilta, että polariteettia aiheuttaa erilaisuus ei samankaltaisuus.

Jos näet naisen mieluummin työmiehen asussa, johtamassa koko perhettään, kantamassa kaikkia perheen laukkuja ja viehätyt siitä, uskallan väittää että feminiinisyys on vallalla sinussa enemmän ja siksi Maskuliininen nainen tuntuu hyvältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sä olet erilainen kun et ymmärrä. Muustat varmasti jo yläasteen tunneilta, että polariteettia aiheuttaa erilaisuus ei samankaltaisuus.

Jos näet naisen mieluummin työmiehen asussa, johtamassa koko perhettään, kantamassa kaikkia perheen laukkuja ja viehätyt siitä, uskallan väittää että feminiinisyys on vallalla sinussa enemmän ja siksi Maskuliininen nainen tuntuu hyvältä.

Minulle itselleni ei minkäänlainen nainen "tunnu" hyvältä. Olen heteronainen joka on tottunut kantamaan omat laukkunsa.

• Anonyymi

Palstasedän typerä tekoälysepustus.

• Anonyymi

Palstasedän typerä tekoälyvastaus aloitukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tämä uusin kaiken teoria mahtaa olla? Vaikuttaa siltä että olet jumissa jossain surrealistisessa kaksinapaisessa ajattelussa. Sivusta tiitii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe 💩💩💩💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tämä uusin kaiken teoria mahtaa olla? Vaikuttaa siltä että olet jumissa jossain surrealistisessa kaksinapaisessa ajattelussa. Sivusta tiitii

Entä sinä?

• Anonyymi

Mun mielestä te puhutte vähän tollasta sontaa vaan. 😅

• Anonyymi

Prööt 🚽💩💩💩💩💩

• Anonyymi

Voi miten kauniisti sanoit 🤗

• Anonyymi

Siitä saatetaan jopa maksaa, usko tai älä

• Anonyymi

Tämä on tavallaan ihan totta. Tosin esim. Omalla kohdallani nuo ovat aina vain hetkiä, sillä on paljon sellaisia vähän maskuliinisemmaksi koettuja tekemisiä, joita hakuan tehdä ja hakeudun itse tekemään ja kokisin ilkeydeksi sen, jos toinen yrittäisi riistää ne minulta. Kokisin ilkeydeksi myls sen, jos mibua yritettäisiin työntää tekemään sellaisia feminiiniseksi miellettyjä asioita, joista en yhtään pidä. Silti kuten sanottu, niin on tuossa väitteessä myös perää ja olen sen muutamalle herrahenkilölle elämäni aika ääneen sanonutkin, että "jos sä anteisit mun välillä olla ihan vain tyttö, niin tätäkään ongelmaa ei olisi. Kyllähän se nimittäin niin on, että jos jatkuvasti joutuu ihan tahtomattaan ottamaan parisuhteessa sen maskuliinisemman roolin, niin se muuttaa asetelmia myös pysyvämmin. Se ei ile välttänättä maailmanloppu, mutta jos mies kaipaisi tuollaista "pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa", niin kyllä hänen usein pitää sitten myös itse luoda sitä tilannetta. Jos kumppani vaikkapa osoittaa tai on osoittanut, että hän osaa ihan itse hoitaa hommat ja ne tulevat tehdyiksi ilman huomauttelua, niin ei niihin tarvitse silloin puuttua. Silloin voi mainiosti keskittyä välillä vaikka siihen, että kiitos kulta, sulla on varmasti nälkä, tein sulle ruokaa.

• Anonyymi

Mitä te naiset valitatte?
      Vaikka yh-äitinä teen kaiken yksin ja maksan kaiken yksin enkä saa tukea turvaa mieheltä niin toisaalta on myös helppoa kun ei tarvitse tehdä tähän päälle vielä miehenkin asioita. Ei tarvi vääntää tekemättömistä asioista. Ei tarvi maksaa miehestä syntyviä ylimääräisiä kuluja ja tulon menetyksiä kun maksaa joutuisin muutenkin suuremman osan yhteisistä kuluista. Ei tarvi tehdä saavillista ruokaa kerralla kun lapsen kanssa syödään niin vähän että siitä riittää pitkäksi aikaa. Ei tarvi pestä ja viikata toisen vaatteita. Ei tarvi pelätä pettämistä ja väkivaltaa. Ei tarvi sietää huonoa kohtelua. Voi tehdä asioita mitkä tuntuu hyvältä. Aina kuitenkin saa ku**ia jos himottaa tai ottaa fwb:n seuran vuoksi.
      Tottakai jos hyvä ja reilu mies tulisi vastaan jonka kanssa voisi tasapuolisesti asiat jakaa niin tilanne olisi eri. Niitä vain ei tunnu juurikaan olevan joten menee tämä näinkin.

• Anonyymi

Meinaatko palstasetä vetää tänään taas koko päivän yh-äippänä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko palstasetä vetää tänään taas koko päivän yh-äippänä?

Sä näköjään ainakin ajattelit tänäänkin kuvitella sen palstasedän kaikkialle. Sun elämäsi mahtaa olla aika tylsää, kun siihen ei mahdu ketään muuta kuin sinä ja kuvittelemasi palstasetä.

• Anonyymi

Voi kunpa ois tällaista. En tunne itseäni naiseksi ja olen katkera.

• Anonyymi

Ja siksi ei lapsia tule. Molemmat käydään kyl töissä, mut siihen se jää. Mä teen IHAN KAIKEN.

• Anonyymi

Siis eikö näitä naisia alistavia ja kontrolloiva äijiä ole jo liiankin kanssa. Ja miten tunkkainen ajatusmaailma miesten ja naisten roolit. Parisuhde pitää olla tasavertainen.

• Anonyymi

Munä en aunkaan tulkitse aloitusta alistavaksi tai kontrolloivaksi, vaan päinvastoin. Koen aloituksessa kuvatun käytöksen vapauttavaksi ja kontrollia purkavaksi. Se, että molemmat osaavat tehdä ihan omasta aloitteestaan, vapauttaa minut tarpeesta hallinnoida ja pitää pyörät liikkeessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Munä en aunkaan tulkitse aloitusta alistavaksi tai kontrolloivaksi, vaan päinvastoin. Koen aloituksessa kuvatun käytöksen vapauttavaksi ja kontrollia purkavaksi. Se, että molemmat osaavat tehdä ihan omasta aloitteestaan, vapauttaa minut tarpeesta hallinnoida ja pitää pyörät liikkeessä.

Sinällään toki tuollaiset aloituksessa esitetyt adjektiivit ovat kovin rajottuneita ja suppean ajattelun ja mielen tuotosta. Se, että joku ottaa toisinaan ohjat, antaa kuitenkin toiselle vapauden ja tilaa tehdä jotain muuta mitä hän haluaa tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin sä miestä siinä tarvitset. Kuulostaa että haluat olla kuin lapsi josta huolehditaan. Entä mirheb jaksaminen sitten,?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin sä miestä siinä tarvitset. Kuulostaa että haluat olla kuin lapsi josta huolehditaan. Entä mirheb jaksaminen sitten,?

Miksi ketään pitäisi tarvita mihinkään? Tosi vastenmielinen ajatus, olla parisuhteessa siksi, että tarvitsee toiselta jotakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ketään pitäisi tarvita mihinkään? Tosi vastenmielinen ajatus, olla parisuhteessa siksi, että tarvitsee toiselta jotakin.

Niinpä se oli just pointtina. Tuossahan tarvitaan mies että tuntee noita tunteita ja päätöksen tekoon. Ensin pitäisi oppia löytämään ne ihan itsenäisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä se oli just pointtina. Tuossahan tarvitaan mies että tuntee noita tunteita ja päätöksen tekoon. Ensin pitäisi oppia löytämään ne ihan itsenäisesti.

Missään kohtaa siinä ei ole sanottu, että tarvitaan jotakin. Sinä taidat tarvita lukiopetusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja todella toivon ettei nuoret tytöt lähde tämmöiseen alisteelliseen p* skaan mukaan. Moraalitonta edes markkinoida tätä. Jokaisen pitää päättää asioistaan. Kehenkään ei pidä sokeasti luottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja todella toivon ettei nuoret tytöt lähde tämmöiseen alisteelliseen p* skaan mukaan. Moraalitonta edes markkinoida tätä. Jokaisen pitää päättää asioistaan. Kehenkään ei pidä sokeasti luottaa.

Minä taas todella toivon, että kaikki naiset löytävät itselleen kunnollisen miehen, eivätkä huoli mitään perässäraahattavaa kivirekeä, jonka jokaista tekemistä pitää hallinnoida. Ei mikään ihme, että naiset uupuvat ja erotilasto kasvaa aina vaan, kun sinun kaltaisesi oikrin haluavat sen miehen olevan yksi huollettavista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missään kohtaa siinä ei ole sanottu, että tarvitaan jotakin. Sinä taidat tarvita lukiopetusta.

Etkö osaa keskustella ilman että menet henkilökohtaisuuksiin ja loukkaamista.? Häh. Taidat todella tarvita miestä joka opettaa sulle käytöstavat ensinnäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melko alisteista paskaa tuollainen, että haluat välttämättä olla äiti miehellesi. Sut on kyllä hyvin aivopesty patriarkaatin taholta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen miehen tarvitsee ottaa sinun mielestäsi ne ohjat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta ... musta on aina yhtä hämmentävää miten paljon tällä palstalla pyörii ihmisiä, jotka osaa kirjoittaa, mutta ei lukea. Tai ehkä noi kaikki tollaset on tekoälyn tuotoksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö osaa keskustella ilman että menet henkilökohtaisuuksiin ja loukkaamista.? Häh. Taidat todella tarvita miestä joka opettaa sulle käytöstavat ensinnäkin.

Kysy sitä itseltäsi, jos nyt olet tuo joka minulle aiemmin kirjoitti. Tuo on hänen toimintatapansa. On aina yhtä koomista, kun henkilö alkaa valittaa tavasta, jolla itse on kirjoittanut, kun ei muuhun kykene. Jos sinun luetunymmärtämisesi oujeasti on noin heikolla tasolla, niin sinuna tekisin asialle jotakin. Vaikka siis todellisuudessahan sä vain esität.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen miehen tarvitsee ottaa sinun mielestäsi ne ohjat.

Tietysti pitää. Onhan se nyt yhtä helvetti olla äiti ja huoltaja aikuiselle ihmiselle. Siihen nyt ei yhdenkään naisen pitäiai alistua. Täysin käsittämätöntä toimintaa yrittää mainostaa käytösmalleja, joissa naisen pitäisi olla miehelle ilmainen täysihoito, jossa ukko ei tee yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta ... musta on aina yhtä hämmentävää miten paljon tällä palstalla pyörii ihmisiä, jotka osaa kirjoittaa, mutta ei lukea. Tai ehkä noi kaikki tollaset on tekoälyn tuotoksia.

Mulla lukihäiriö. Eli jatka vaan ihmettelyä. Minusta ala arvoista kiusata ihmisiä kirjoitusvirheistä mut toki jos se tuo ylevän tunteen itsellesi menköön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla lukihäiriö. Eli jatka vaan ihmettelyä. Minusta ala arvoista kiusata ihmisiä kirjoitusvirheistä mut toki jos se tuo ylevän tunteen itsellesi menköön.

Edelleen itse olet aloittanut. Jos tiedät itselläsi olevan lukihäiriö, niin kannattaisi aina varmistaa oletko edes ymmärtänyt lukemaasi, eikä alkaa vain sokeana räyhäämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy sitä itseltäsi, jos nyt olet tuo joka minulle aiemmin kirjoitti. Tuo on hänen toimintatapansa. On aina yhtä koomista, kun henkilö alkaa valittaa tavasta, jolla itse on kirjoittanut, kun ei muuhun kykene. Jos sinun luetunymmärtämisesi oujeasti on noin heikolla tasolla, niin sinuna tekisin asialle jotakin. Vaikka siis todellisuudessahan sä vain esität.

Mitä ihmettä jos olen tuosta asiasta erimieltä niin se ei liity luetun ymmärtämiseen. Minusta koko ajatus on vastenmielistä josta naiset on taustellut vuosia pois. Tiedän naisen jolle mies antoi viikko rahaa ja määräsi alushousuistakin. Ei ole tervettä antaa toiselle päätösvaltaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukihäiriö voi selittää seb, ettet ymmärrä lukemaasi, mutta se ei selitä järkyttävän huonoja käytöstapojasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melko alisteista paskaa tuollainen, että haluat välttämättä olla äiti miehellesi. Sut on kyllä hyvin aivopesty patriarkaatin taholta.

En kyllä halua olla. Mun mies päättää itse asioistaan. Niinkuin minäkin. Olemme molemmat itseänäisiä. Pystytään päätöksiin yhdessä ja itsekseen. Sekä tuemme toistemme päätöksiä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei ole kiusannut sinua, vaan sinä olet kiusannut. Sinä itse olet se kiusaaja, jota vastaan kiusattua on puolustettu. Kukaan ei myöskään ole sanonut mitään yhdestäkään kirjoitusvirheestä, vaan kyse on heikosta luetunymmärtämisestäsi, jonka pohjalta sinä katsoit oikeudeksesi alkaa kiusata muita. Mutta ainahan kiusaahat itkevät kuinka heitä sorsitaan, heti jos kaikki eivät vain hiljaa alistu heidän kiusattavikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä jos olen tuosta asiasta erimieltä niin se ei liity luetun ymmärtämiseen. Minusta koko ajatus on vastenmielistä josta naiset on taustellut vuosia pois. Tiedän naisen jolle mies antoi viikko rahaa ja määräsi alushousuistakin. Ei ole tervettä antaa toiselle päätösvaltaa.

Sinähän et ollut kirjoittajan kanssa eri mieltä, vaan tahallisesti vääristelit sitä mitä hän sanoi. Tuo on täysin eri asia, kuin olla asiasta eri mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä halua olla. Mun mies päättää itse asioistaan. Niinkuin minäkin. Olemme molemmat itseänäisiä. Pystytään päätöksiin yhdessä ja itsekseen. Sekä tuemme toistemme päätöksiä .

Ei kukaan kiellä sinua haluamasta olla vanhempi ja huoltaja miehelle. Se on sinun valintasi, mutta ei sitä kannata muille mainostaa. Valitse ihan vapaasti mies, joka ei tee yhtään mitään, ellet sinä-mamma käske hänen tekemään sitä. Pitäisi olla varsin helppo löytää, sillä noista miehistä ei ole tässä maailmassa pulaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei ole kiusannut sinua, vaan sinä olet kiusannut. Sinä itse olet se kiusaaja, jota vastaan kiusattua on puolustettu. Kukaan ei myöskään ole sanonut mitään yhdestäkään kirjoitusvirheestä, vaan kyse on heikosta luetunymmärtämisestäsi, jonka pohjalta sinä katsoit oikeudeksesi alkaa kiusata muita. Mutta ainahan kiusaahat itkevät kuinka heitä sorsitaan, heti jos kaikki eivät vain hiljaa alistu heidän kiusattavikseen.

Hasta v* ttu et osaa keskustella .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan kiellä sinua haluamasta olla vanhempi ja huoltaja miehelle. Se on sinun valintasi, mutta ei sitä kannata muille mainostaa. Valitse ihan vapaasti mies, joka ei tee yhtään mitään, ellet sinä-mamma käske hänen tekemään sitä. Pitäisi olla varsin helppo löytää, sillä noista miehistä ei ole tässä maailmassa pulaa.

Luuletko että mun mies on joku nössö poika? Niinkuin teidän ukot. 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hasta v* ttu et osaa keskustella .

Niin, sinä todellakaan et osaa keskustella. Ensin sinulla meni heti haukkumiseksi ja vääristelyksi ja nyt jo haistatteluksi. Vilkaise peiliin ja näet missä oli vika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän et ollut kirjoittajan kanssa eri mieltä, vaan tahallisesti vääristelit sitä mitä hän sanoi. Tuo on täysin eri asia, kuin olla asiasta eri mieltä.

Eli pitää olla asiasta samaa mieltä ok. Hyvä keskustelu sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on tällä palstalla tavallista. Täällä on hyvin vähän kirjoittajia, jotka osaavat keskustella ja ilmaista olevansa aiheesta eri mielisiä. Valtaosa turvautuu aina juuri tuohon, että vääristää mitä toinen on edes kirjoittanut. Todella tulee usein tunne, että miten näin monet voivat osata kirjoittaa, vaikja eivät osaa lukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö nyt päteä täällä kun kotona ukko päättää kaikesta. Voi voi. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käy kysy daddyltä joko sun netti aika on täynnä 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö nyt päteä täällä kun kotona ukko päättää kaikesta. Voi voi. 😂

Pitäisikö tuohon lainata sinua itseäsi, jos vaikka osaat lukea omaa tekstiäsi edes jollain tasolla. Tai tiedät ainakin ketä syyttää, jos et osaa.

"Etkö osaa keskustella ilman että menet henkilökohtaisuuksiin ja loukkaamista.? Häh. Taidat todella tarvita miestä joka opettaa sulle käytöstavat ensinnäkin."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii eli haluat miehestä isin itsellesi. Mulla on kyllä ihan isä jo muutenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käy kysy daddyltä joko sun netti aika on täynnä 😂

Tähänkin voisi lainata sinua itseäsi "Hasta v* ttu et osaa keskustella." Tuo lienee sellaista kieltä jota ymmärrät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli pitää olla asiasta samaa mieltä ok. Hyvä keskustelu sitten.

Samaa mieltä ei tarvitse olla, mutta olisi hyvä edes ymmärtää mitä on lukenut. Ethän sinä edes tiedä oletko samaa vai eri mieltä, kun et tajunnut lukemaasi. Olet useammassa kohta ollut täysin samaa mieltä ja riidellyt vain omat heikon lukutaitosi kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii eli haluat miehestä isin itsellesi. Mulla on kyllä ihan isä jo muutenkin.

Ei kannata yrittää kääntää tuota mammailun tarvettasi muihin. Kyllä sä ihan vapaasti saat vaikka imettää sen ukkosi hautaan saakka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähänkin voisi lainata sinua itseäsi "Hasta v* ttu et osaa keskustella." Tuo lienee sellaista kieltä jota ymmärrät.

Oota mun pitää kysyä mieheltä et mitä vastaan. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö tuohon lainata sinua itseäsi, jos vaikka osaat lukea omaa tekstiäsi edes jollain tasolla. Tai tiedät ainakin ketä syyttää, jos et osaa.

"Etkö osaa keskustella ilman että menet henkilökohtaisuuksiin ja loukkaamista.? Häh. Taidat todella tarvita miestä joka opettaa sulle käytöstavat ensinnäkin."

Juu tätähän sä haluaisit. Voit vaikka tutkia meneekö pilkut oikein. Se tuntuu olevan tärkeää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oota mun pitää kysyä mieheltä et mitä vastaan. 😂

No kysy ihmeessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu tätähän sä haluaisit. Voit vaikka tutkia meneekö pilkut oikein. Se tuntuu olevan tärkeää.

Tarkasta ihan itse. Olet ainoa, jota se näyttää kiinnostavan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata yrittää kääntää tuota mammailun tarvettasi muihin. Kyllä sä ihan vapaasti saat vaikka imettää sen ukkosi hautaan saakka.

Juu mulla on sen mielestä ihanat tissit siitä se tykkää. 🥰❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu mulla on sen mielestä ihanat tissit siitä se tykkää. 🥰❤️

Varmasti. Täytyyhän sen kehua, ettei jää nälkäiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä ei tarvitse olla, mutta olisi hyvä edes ymmärtää mitä on lukenut. Ethän sinä edes tiedä oletko samaa vai eri mieltä, kun et tajunnut lukemaasi. Olet useammassa kohta ollut täysin samaa mieltä ja riidellyt vain omat heikon lukutaitosi kanssa.

Mitä se sua haittaa miten toinen ymmärrätää. Ei se oikeuta alkaa arvostella oikein kirjoitusta tai luetun ymmärtämistä. Luettu teksti on monitulkinainen asia. Se ettet hyväksy toisen ajatuksia ei ole minun murheeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti. Täytyyhän sen kehua, ettei jää nälkäiseksi.

Niin teillähän sun pitää imeä ukkoa että saa syödä. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sua haittaa miten toinen ymmärrätää. Ei se oikeuta alkaa arvostella oikein kirjoitusta tai luetun ymmärtämistä. Luettu teksti on monitulkinainen asia. Se ettet hyväksy toisen ajatuksia ei ole minun murheeni.

Koska se typerää ja idioottimaista käyttäytyä noin. Ja ei teksti harviin on monitulkintausta, jollei sitä ole erikseen monitilkintaisesti kirjoitettu. Sinä joko oley hyvin heikko luetunymmärtämisessä tai sitten vääristelet ihan tahallasi ja tarkoituksellisesti. Epäilen jälkimmäistä. Mutta älä huoli, sitä on paljon liikkeellä tällä palstalla. Täällä näkee usein juuri tuollaista, että kirjoittaja tappelee käytännössä koko ajan itseään vastaan ja puolustaa isolla osalla sanomisistaa sitä, jota vastaan kuvittelee tappelevansa. Se olisi huvittavaa, ellei se olisi niin kovin surullista. Kumpikaan vaihtoehto kun ei ole sinun kaltausten kannalta kovin positiivinen. Elänä on varmasti vaikeaa, jos kyky ymmärtää on noin heikko. Elämä on myös varmasti vaikeaa, jos tarvitsee tarkoituksella tapella itseään vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin teillähän sun pitää imeä ukkoa että saa syödä. 😂

Sä et näköjään tiedä edes mikö on tarkoitettu ruoaksi ja mikä ei. Teillä ilmeisesti miehesi on tuossakin asiassa hieman sinua fiksumpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiusaamiseen tulee aina puuttua ja sinä olet kiusaaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska se typerää ja idioottimaista käyttäytyä noin. Ja ei teksti harviin on monitulkintausta, jollei sitä ole erikseen monitilkintaisesti kirjoitettu. Sinä joko oley hyvin heikko luetunymmärtämisessä tai sitten vääristelet ihan tahallasi ja tarkoituksellisesti. Epäilen jälkimmäistä. Mutta älä huoli, sitä on paljon liikkeellä tällä palstalla. Täällä näkee usein juuri tuollaista, että kirjoittaja tappelee käytännössä koko ajan itseään vastaan ja puolustaa isolla osalla sanomisistaa sitä, jota vastaan kuvittelee tappelevansa. Se olisi huvittavaa, ellei se olisi niin kovin surullista. Kumpikaan vaihtoehto kun ei ole sinun kaltausten kannalta kovin positiivinen. Elänä on varmasti vaikeaa, jos kyky ymmärtää on noin heikko. Elämä on myös varmasti vaikeaa, jos tarvitsee tarkoituksella tapella itseään vastaan.

En jaksa lukea enää edes vastauksiasi. Ihan turhaan kirjoitat. Aion vaan v*ttuilla niinkuin muutkin täällä . Ei kiinnosta pätkän vertaa. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En jaksa lukea enää edes vastauksiasi. Ihan turhaan kirjoitat. Aion vaan v*ttuilla niinkuin muutkin täällä . Ei kiinnosta pätkän vertaa. 😁

Ei sinun varmaan kannatakaan. Ethän sinä osaa lukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä vaan. Tuohan ei muuta käytöstäsi mitenkään. Et sinä tähänkään asti ole lukenut ja olet vain vittuillut. Ei siis varsinaisesti mikään uutinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinun varmaan kannatakaan. Ethän sinä osaa lukea.

No niinpä onneksi sinä oot hieno ihminen ja osaat 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva, että huomasit. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen lisäksi myös puolustan kiusattuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä vaan. Tuohan ei muuta käytöstäsi mitenkään. Et sinä tähänkään asti ole lukenut ja olet vain vittuillut. Ei siis varsinaisesti mikään uutinen.

Tuollaisesta v* ttuilu on sama kuin sanoisit ihmiselle joka istuu pyörätuolissa et miksi et osaa kävellä. Sillä tavalla hienoa käytöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaisesta v* ttuilu on sama kuin sanoisit ihmiselle joka istuu pyörätuolissa et miksi et osaa kävellä. Sillä tavalla hienoa käytöstä.

Jos se pyörätuolissa olija on ensiksi alkanut kuisaamaan muita samalla tavalla, niin reaktion on täysin ansaittu. Hänhän on itse kiusaaja, joten ei hänellä ole varaa valittaa ja moraalisoida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Kiusaava kiusaajan puolustaja toki toki 😂 kyllä parhaat naurut saanut aikoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on aika paha tuo kiusaamista ongelma eli jossa tekisit sille jotain etkä kiillota vaan olematonta sädekehää. Puutu vaikka naisvihaan tuohon sekopäähän joka ja kukaan gubbea maanisesti. Sinä et ole mikään kiusaamisen uhri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Kiusaava kiusaajan puolustaja toki toki 😂 kyllä parhaat naurut saanut aikoihin.

Tyypillistä kiusaajan valitusta. Voi voi, olet niin uhri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on aika paha tuo kiusaamista ongelma eli jossa tekisit sille jotain etkä kiillota vaan olematonta sädekehää. Puutu vaikka naisvihaan tuohon sekopäähän joka ja kukaan gubbea maanisesti. Sinä et ole mikään kiusaamisen uhri.

Teenkin, aina kun näen selvää kiusaamista, kuten nyt tässä kävi. Nuokaan eivät ole menneet reagoimatta ohitse. Mä en kuitenkaan ehdi olemaan täällä jatkuvasti, joten muidenkin kannattaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kyllä, minä en ole uhri, enkä ole kertaakaan väittänyt niin. Yrittäneitä kyllä on, kuten nyt tuo torvi tässä ketjussa. Mua vain on mahdoton kiusata, kun se yrittäminen ei lainkaan häiritse minua. Löysin tämän supervoimani jo muksuna. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teenkin, aina kun näen selvää kiusaamista, kuten nyt tässä kävi. Nuokaan eivät ole menneet reagoimatta ohitse. Mä en kuitenkaan ehdi olemaan täällä jatkuvasti, joten muidenkin kannattaisi.

Okei missä olit kun mua kutsuttiin autistiksi täällä. Kun mulle sanottiin että toivottavasti saat aivohalvausen haukuttiin rumaksi. Kyllä sinusta kiusaamista on se että joku käsittää ajatuksen eritavalla ja on erimieltä. Jep jep. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kyllä, minä en ole uhri, enkä ole kertaakaan väittänyt niin. Yrittäneitä kyllä on, kuten nyt tuo torvi tässä ketjussa. Mua vain on mahdoton kiusata, kun se yrittäminen ei lainkaan häiritse minua. Löysin tämän supervoimani jo muksuna. 😂

Juu eli olet tunteeton psykopaatti. Niitähän ei mikään heilauta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois varmaan parempi ettet olisi. Tämäkin keskustelu olisi säilynyt ihan ok. Jos et olisi väliin puuttumaan ja sorkkimaan. Olisi voitu todeta että ollaan eri mieltä asiasta mutta ei piti alkaa syytellä ja provosoida. Hanki joku muu harrastus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti pitää. Onhan se nyt yhtä helvetti olla äiti ja huoltaja aikuiselle ihmiselle. Siihen nyt ei yhdenkään naisen pitäiai alistua. Täysin käsittämätöntä toimintaa yrittää mainostaa käytösmalleja, joissa naisen pitäisi olla miehelle ilmainen täysihoito, jossa ukko ei tee yhtään mitään.

Toi on täysin totta. Kuka mies olettaa, että kun asutaan yhdessä niin ukko saa olla " viiden tähden hotellissa" makaa sohvalla tekemättä mitään. Nainen käy töissä ja hoitaa kämpän . Ihan absurdi juttu nykyaikana. Puoliksi menee ja kieltämättä to.n ilta on vauhdikas. Töitten jälkeen siivotaan yhdessä ja pyykkikoneet pyörii.
        Sitten on viikonlopun siisti kämppä. Sitten tehdhään juttuja kahdelleen tai mennään välillä omien kavereiden kanssa.

• Anonyymi

Okei,Lypsytilaa en ota,mieluummin viljan viljely tai Strutsitila.Kanalakaan ei huono.Lampolaa ei missään tapauksessa.

• Anonyymi

Miehestä tulloopi juoppo elikkä alko-ongelmainen kun vaimo ansaitsee palkkaa enempi ko mies

• Anonyymi

Noin oli tutkimuksessa.

• Anonyymi

Älä tuhlaa sun aikaa. Ei nämä miehet täällä tajua.

• Anonyymi

Pah! Jokainen on yksilö. Neuvo nuorille naisille. Älä hengaa miehen kotona pelkästään, mies menettää kiinnostuksen mitä enemmän juokset perässään. Vaatikaa treffejä ennen sitä

• Anonyymi

En suosittele vaatimaan treffejä tai juoksemaan miehen perässä muutenkaan. Kannattaa keskittyä omaan elämään. Oikea mies pyytää treffeille oma-aloitteisesti. Vähiten vaatimuksesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En suosittele vaatimaan treffejä tai juoksemaan miehen perässä muutenkaan. Kannattaa keskittyä omaan elämään. Oikea mies pyytää treffeille oma-aloitteisesti. Vähiten vaatimuksesta

Joo, ei vaatimalla onnistu. Mies kyllä pyytää treffeille jos on oikeasti kiinnostunut.

• Anonyymi

Jokaiselle tekee hyvää välillä osata ja voida päästää irti ohjista.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      91
      1719
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1149
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1148
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1009
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      813
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      34
      763
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      696
    8. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      5
      686
    9. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      666
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      660
    Aihe