Näin maalaispoikana toteutin suuren haaveni vierailla hesalaisessa Sauna Con Hombresessa. Käynti oli onnistunut. Paikka oli siisti ja tilat jännittävän mielenkiintoisia. Ilmeisesti kanta-asiakkaat valistivat minua, että torstai-ilta ei ollut niitä parhaimpia ja villeimpiä. Maksettuani kohtuullisen pääsymaksun sain lokeron avaimen, pyyhkeen, kondomin ja liukkaria. Paikalla oli kymmenkunta keski-ikäistä miestä, jotka vaeltelivat hämärien huoneiden ja saunojen välillä.
Suuressa yhteishuoneissa tapahtui eniten. Paikassa oli pari tuolia, slingi ja suuri sänky, johon mahtui useampikin touhuilemaan. Sanoja ei tarvittu. Kurottauduin sängyn reunalle pylly pystyssä. Kohta oli kaksi miestä kopeloimassa peräreikääni ja roikkuvuvia pallejani. Tunsin myös käden suonikkaalla kyrvälläni. Minut kaadettiinn sängylle ja kohta oli kolme miestä kimpussani. Ihanin kokemus oli, kunn tunsin kielen porautuvann syvälle anukseeni ja tunsin tosi lämpimän henkeyksen peräpuolessani. Nuolijaa runkkailtiin rajusti, ja kohta hän ruiskautti siemenensä. Minä enn halunnut laueta eikä kukaan porautunut anukseeni. Miehiä vaihtui ja runkkaukset jatkuivaat. Kun tulen seuraavan kerran paikalle, haluan kyrpää anukseeni ja itsekin nussia jota kuta...
Con Hobres saunassa
3
487
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaa poiketa joskus, kimpassa ois kiva runkata ja vaikka hieroo spermat toisen pakaroille. Oon 61 v ukkomies
- Anonyymi
huh.. miten kiihottavan kuuloista. Ite samoin vähän yli kuuskymppinen ukkomies ja m&m seksi saa superkiimaiseksi ja mitä vanhemman miehen kanssa sitä parempi.
Muutamia kokemuksia on ollut muiden ukkomiesten kanssa. Ihanaa kun kaksi vanhempaa "karhu"miestä alasti kiimassa. Hyväilevät hellän kiimaisina toistensa runsaita muotoja, nuolevat, imevät ja lutkuttavat milloin mitäkin, toistensa nännejä, huulia ja kieltä, jöpöttävia kaluja ja kiveksiä.
Parhaan orgasmin ja sperman lennätyksen olen kokenut kun oltu toisen miehen kanssa täysin alasti sänkyllä polvillaan ylävartalot toisiamme vasten halaillen ja suukotellen, kun pökitty nussimisliikkeilla kovia kyrpiä toisiaan vasten. Siten alettu kielisuutelemaan, imetty kiimasta läähättäen toistemme kieliä syvälle suuhun ja rynkytetty kyrpiä yhteen, lauettu samaan aikaan ja roiskittu ja siemennetty valtavat spermalastit toistemme terskoille ja kiveksille.
Sitten laskeuduttu alas toisen päälle ja jatkettu suutelua, lantiot hellästi toisiaan vasten hieroen levittäen siemenesteen koko alapäähän sperman liisteröidessä alavatsankin.
Aah miten kiihottava muisto.. mulla tappi ihan kovana ja esilimaa valuttaa. Otettava esiin ja masturboitava.
Ihanaa et tykkäsit olen käynyt muutamia kertoja ja imenyt useita joskus pakko imettää kans kun siellä on taitavia osaavia imijöitä kuin minökin on se vaan ihana tunne kun mies imee olen exukm ja naisten kanssa paljonkin mutta ei olleeet miesten veroisia ja aika moni nainen ei niellyt minusta bottomin pitää aina jos saa laitan aina jotain kaulaketjua vaaleaata jos sinä joka käyt siellä tulee moikkaa puss puss
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567775Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675871Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,615360Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515253Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084602Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1062299Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol31150Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e21145Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa371006Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko43944