Näin maalaispoikana toteutin suuren haaveni vierailla hesalaisessa Sauna Con Hombresessa. Käynti oli onnistunut. Paikka oli siisti ja tilat jännittävän mielenkiintoisia. Ilmeisesti kanta-asiakkaat valistivat minua, että torstai-ilta ei ollut niitä parhaimpia ja villeimpiä. Maksettuani kohtuullisen pääsymaksun sain lokeron avaimen, pyyhkeen, kondomin ja liukkaria. Paikalla oli kymmenkunta keski-ikäistä miestä, jotka vaeltelivat hämärien huoneiden ja saunojen välillä.
Suuressa yhteishuoneissa tapahtui eniten. Paikassa oli pari tuolia, slingi ja suuri sänky, johon mahtui useampikin touhuilemaan. Sanoja ei tarvittu. Kurottauduin sängyn reunalle pylly pystyssä. Kohta oli kaksi miestä kopeloimassa peräreikääni ja roikkuvuvia pallejani. Tunsin myös käden suonikkaalla kyrvälläni. Minut kaadettiinn sängylle ja kohta oli kolme miestä kimpussani. Ihanin kokemus oli, kunn tunsin kielen porautuvann syvälle anukseeni ja tunsin tosi lämpimän henkeyksen peräpuolessani. Nuolijaa runkkailtiin rajusti, ja kohta hän ruiskautti siemenensä. Minä enn halunnut laueta eikä kukaan porautunut anukseeni. Miehiä vaihtui ja runkkaukset jatkuivaat. Kun tulen seuraavan kerran paikalle, haluan kyrpää anukseeni ja itsekin nussia jota kuta...
Con Hobres saunassa
3
229
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaa poiketa joskus, kimpassa ois kiva runkata ja vaikka hieroo spermat toisen pakaroille. Oon 61 v ukkomies
- Anonyymi
huh.. miten kiihottavan kuuloista. Ite samoin vähän yli kuuskymppinen ukkomies ja m&m seksi saa superkiimaiseksi ja mitä vanhemman miehen kanssa sitä parempi.
Muutamia kokemuksia on ollut muiden ukkomiesten kanssa. Ihanaa kun kaksi vanhempaa "karhu"miestä alasti kiimassa. Hyväilevät hellän kiimaisina toistensa runsaita muotoja, nuolevat, imevät ja lutkuttavat milloin mitäkin, toistensa nännejä, huulia ja kieltä, jöpöttävia kaluja ja kiveksiä.
Parhaan orgasmin ja sperman lennätyksen olen kokenut kun oltu toisen miehen kanssa täysin alasti sänkyllä polvillaan ylävartalot toisiamme vasten halaillen ja suukotellen, kun pökitty nussimisliikkeilla kovia kyrpiä toisiaan vasten. Siten alettu kielisuutelemaan, imetty kiimasta läähättäen toistemme kieliä syvälle suuhun ja rynkytetty kyrpiä yhteen, lauettu samaan aikaan ja roiskittu ja siemennetty valtavat spermalastit toistemme terskoille ja kiveksille.
Sitten laskeuduttu alas toisen päälle ja jatkettu suutelua, lantiot hellästi toisiaan vasten hieroen levittäen siemenesteen koko alapäähän sperman liisteröidessä alavatsankin.
Aah miten kiihottava muisto.. mulla tappi ihan kovana ja esilimaa valuttaa. Otettava esiin ja masturboitava.
Ihanaa et tykkäsit olen käynyt muutamia kertoja ja imenyt useita joskus pakko imettää kans kun siellä on taitavia osaavia imijöitä kuin minökin on se vaan ihana tunne kun mies imee olen exukm ja naisten kanssa paljonkin mutta ei olleeet miesten veroisia ja aika moni nainen ei niellyt minusta bottomin pitää aina jos saa laitan aina jotain kaulaketjua vaaleaata jos sinä joka käyt siellä tulee moikkaa puss puss
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 562634
- 432185
- 1052154
- 281821
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4531770Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna201482- 161444
- 1081244
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne21161Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61104