Moikka! Osaisikohan joku täällä auttaa. Sain haasteen intrumilta maksamattomista laskuista vaikka olen ne maksanut ja kuitit löytyy..
Mitä teen? Vastaanko haasteeseen, onko siihen mahdollista saada lisäaikaa ja miten? Intrumille laitoin jo viestiä että mikä homma.
Kiitos
Haaste intrum
7
166
Vastaukset
- Anonyymi
Miten jos vaikka soitat instrulle, haasteeseen vastaat että lasku on hoidettu!!
- Anonyymi
Haasteeseen pitää aina oman edun vuoksi vastata, ettei tule yksipuolista maksutuomiota, josta menee luottotiedot heti jo ennen ulosottoon laittoa
- Anonyymi
Mutta oletko maksanut? Ja oikealle firmalle ja oikealle tilille? Itse pyrkisin selvittämään asiat. Tai maksoitko tyyliin päivää ennen kuin haastehakemus saapui?
- Anonyymi
Olen jokaisen maksanut ajallaan ja oikealle tilille mikä minulle alussa ilmoitettiin. Laitoin viestiä intrumille, mutta vielä ei ole tullut vastausta varmaankin vapun takia.
Olisihan se kiva tietää minne ne rahat sit on menny jos ei kerta niihin maksuihin 😅
Haasteeseen sain nyt lisäaikaa anottua, jotta kerkeän selvittämään intrumin kanssa et mikä homma.
-Ap
- Anonyymi
No ehkä ajallaan maksu on väärä termi, koska me ei edes juteltaisi Intrumista, jos lasku olisi maksettu ajallaan. Nyt on kuitenkin hyvä selvittää mitä on tehty ja maksettu ja mitä on vielä maksamatta. Meille muillehan todellinen tilanne ei koskaan selviä.
- Anonyymi
No jos Intrumin laskussa on ollut päivämäärä nii sen mukaisesti olen maksanut intrumille jos pitää tarkentaa. Ja sepä ,enpä mä teille kuitteja voi tässä näyttää :) On vaa uusi tilanne itselle ja hämmennyin haasteesta, mutta eipä tässä voi muuta kuin odottaa Intrumin vastausta.
- Anonyymi
"haasteen " ?? Vaiko perintäkirjeen ? Haastehan on jo siis haaste velkomusoikeuteen ja huonolla säkällä sulla on jo makshäiriö merkintä tai ainakin positiivisessa luottorekisterissä punainen merkintä.
Aina kannattaa vastata/reklamoioda, oli se sitten haaste tai kirje aiheettomasta perinnästä jos sulla on se tilanne toteeksi näyttää, seuraava siirto on sitten sillä velkojalla eikä sun tarvitse sitä ennen tehdä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465681Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki492925- 1832615
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102271- 272043
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121962törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151686- 1451295
- 131147
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2571119