Moikka! Osaisikohan joku täällä auttaa. Sain haasteen intrumilta maksamattomista laskuista vaikka olen ne maksanut ja kuitit löytyy..
Mitä teen? Vastaanko haasteeseen, onko siihen mahdollista saada lisäaikaa ja miten? Intrumille laitoin jo viestiä että mikä homma.
Kiitos
Haaste intrum
9
329
Vastaukset
- Anonyymi
Miten jos vaikka soitat instrulle, haasteeseen vastaat että lasku on hoidettu!!
- Anonyymi
Haasteeseen pitää aina oman edun vuoksi vastata, ettei tule yksipuolista maksutuomiota, josta menee luottotiedot heti jo ennen ulosottoon laittoa
- Anonyymi
Mutta oletko maksanut? Ja oikealle firmalle ja oikealle tilille? Itse pyrkisin selvittämään asiat. Tai maksoitko tyyliin päivää ennen kuin haastehakemus saapui?
- Anonyymi
Olen jokaisen maksanut ajallaan ja oikealle tilille mikä minulle alussa ilmoitettiin. Laitoin viestiä intrumille, mutta vielä ei ole tullut vastausta varmaankin vapun takia.
Olisihan se kiva tietää minne ne rahat sit on menny jos ei kerta niihin maksuihin 😅
Haasteeseen sain nyt lisäaikaa anottua, jotta kerkeän selvittämään intrumin kanssa et mikä homma.
-Ap
- Anonyymi
No ehkä ajallaan maksu on väärä termi, koska me ei edes juteltaisi Intrumista, jos lasku olisi maksettu ajallaan. Nyt on kuitenkin hyvä selvittää mitä on tehty ja maksettu ja mitä on vielä maksamatta. Meille muillehan todellinen tilanne ei koskaan selviä.
- Anonyymi
No jos Intrumin laskussa on ollut päivämäärä nii sen mukaisesti olen maksanut intrumille jos pitää tarkentaa. Ja sepä ,enpä mä teille kuitteja voi tässä näyttää :) On vaa uusi tilanne itselle ja hämmennyin haasteesta, mutta eipä tässä voi muuta kuin odottaa Intrumin vastausta.
- Anonyymi
"haasteen " ?? Vaiko perintäkirjeen ? Haastehan on jo siis haaste velkomusoikeuteen ja huonolla säkällä sulla on jo makshäiriö merkintä tai ainakin positiivisessa luottorekisterissä punainen merkintä.
Aina kannattaa vastata/reklamoioda, oli se sitten haaste tai kirje aiheettomasta perinnästä jos sulla on se tilanne toteeksi näyttää, seuraava siirto on sitten sillä velkojalla eikä sun tarvitse sitä ennen tehdä mitään. - Anonyymi
Jos laskut on maksettu niin ei niistä tarvi kuin laittaa kuitit menemään ja homma on sillä selvä. Ei sieltä peritä jos on maksettu mitä kuuluu. Jos on maksettu ap saajalle karhuaa ne omia kulujana täppiin asti.
- Anonyymi
Aikanaan hoidin toisen ihmisen asioita valtakirjalla ja hänen maksunsa maksettiin aina kun rahaa tuli kuun alussa. Yksi lasku oli venynyt eräpäivän yli ja soitin sitten alkuperäiselle lähettäjälle asiasta, niin he katsoivat, että lasku oli maksettu... niinkuin olikin.... niin hei kehottivat unohtamaan asian. Tämä yritys selvitti asian puolestani.... Eli jos maksettu lasku on mennyt perintään, niin kehottaisin olemaan yhteydessä alkuperäiseen laskuttajaan... Yleensänki kehottaisin aina tarkistamaan laskut myös alkuperäisen laskuttajan sivulta 2-3 päivää myöhemmin, että ne on mennyt oikein. Nykyään se on vielä helppoa kun suurella osalla on ns. asiakkaan omat sivut. En tiedä sitten onko näillä maksuja yli eräpäivän venyttävillä jokin tarkempi kontrolli....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611165
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472545- 372236
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131761Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421654Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351246Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61046Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo100986