Mikä on horoskooppisi?

Anonyymi-ap

Entä tiedätkö kaivattusi?

94

1009

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Horoskoopeilla ei suuremmin elämässäni mitään sijaa. Enkä edes koe olevani yhtään sellainen kuin mun muka on mutta en sitä täällä kerro. 😃

• Anonyymi

Jooooo🤭🫢joku varmaan sinut tunnistaisi😀🫣ihi hi hi

• Anonyymi

Tiedän ... Oinas
      Ja jokainen suhteentynkä oinaisiin on menny vituiks aina jotenkin...
      Terveisin kauris.

• Anonyymi

No mun edellinen muija uskoi horoskooppeihin, niin lujasti et tehtaili pahoinpitelyn ku uskoi mitä horoskoopit sano.

Sil sit todettiinki skitsofrenia. Oli vissiin psykoottinen

• Anonyymi

Leksa leijona murr

• Anonyymi

Olen 🦀. Hänen kuukautta en muista.

• Anonyymi

olen se vtun paha

• Anonyymi

Härkä?

• Anonyymi

Pässi eli Oinas ... Paholainen eli kauris...
        Tai skorpioni.. tai vaaka . Siinä pahimmat pahikset. Toki leijonillaki lähtee välillä lapsesta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Härkä?

Härkä ja Leijona ei yhteen sovi sen tiedän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Härkä ja Leijona ei yhteen sovi sen tiedän.

Jaa, kylläpäs!

• Anonyymi

Hän on rapu ja minä vajaalla minuutilla oinas. Pitäisi varmaan olla todella vihainen äidilleni, kun ei saanut minua nopeammin ulos. 😂

• Anonyymi

Imukupilla vetas pää on soikula kuin UFO

• Anonyymi

neitsyt tule huomenna tanne kun minulla on aina kaikenlaista ohjelmaa paivisin

• Anonyymi

kylla mina olen tulossa

• Anonyymi

taibat olla sina kun mina aina sinut etsin koneellesi kuule mina menen ensin naisystavani kanssa kaymaan espanjassa sielta kun tulen jossakiv vaiheessa menen mikkeliin ja tobennäkoisesti jaan sinne sitten vahaksi aikaa ja sitten pitaa taas miettiä mitä tekee

• Anonyymi

Horoskoppia kysyttiin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Horoskoppia kysyttiin..

Ei kysytty, vaan horoskooppia. ☝️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Horoskoppia kysyttiin..

Horros kooppia pa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Horoskoppia kysyttiin..

Horo skooppia kysy joku🤭

• Anonyymi

Minun on muuttunut, kaivatun tiedän.

• Anonyymi

Mitenkä muuttunut?

• Anonyymi

Olen ikuinen neitsyt (lue leijona)
      Hän on skorppioni ja liian lyhyt mies😭mutta helvetin rikas

• Anonyymi

En usko sinänsä horoskooppeihin, mutta varmaan sattumalta oma luonteeni on ehdottomasti lähimpänä sitä, millä omaa horoskooppimerkkiäni yleisesti kuvaillaan.

• Anonyymi

Niin ja hänen horoskooppiaan en tiedä vielä

• Anonyymi

Hän J on kiinalaisessa horoskoopissa kukko kuten minäki mutta synnyimme eri kukon vuonna

• Anonyymi

Tiedän molemmat. Härkä ja kauris.

• Anonyymi

https://www.terve.fi/aiheet/horoskoopit

Löydän itseäni kaikista horoskooppien luonnekuvauksista. . Olen määrätietoinen kuin oinas, itsepäinen kuin härkä, utelias kuin kaksonen, tunteellinen kuin rapu, energinen kuin Leijona, pikkutarkka kuin neitsyt, sopeutuvainen kuin vaaka, syvällinen kuin skorppion, mukavuudenhaluinen kuin jousimies, vastuuntuntoinen, moraalikysymyksiä pohtiva Kauris, intuitiivinen kuin kalat ja herätän huomioita missä kuljenkin kuin vesimies!

”Oinas syntynyt 21.3.–19.4. Luonteeltaan voimakas, määrätietoinen ja aktiivinen.

Härkä 20.4.–20.5. Itsepäinen, voimakas, ylellisyyden ystävä.

Kaksonen 21.5.–20.6. Vilkas, utelias, eläinradan Peter Pan, joka ei koskaan kasva kokonaan aikuiseksi.

Rapu 21.6.–22.7. Rapua pidetään luonteeltaan perhekeskeisenä, huolehtivana, romanttisena ja tunteellisena.

Leijona 23.7.–22.8. Säteilevän energinen johtajaluonne, joka nauttii huomiosta.

Neitsyt 24.8.–22.9. Ikuiset huolehtijat, siisteysintoilevat ja pikkutarkat neitsyet ovat myös hyvin herkkiä.

Vaaka 23.9.–23.10. Sopeutuu erilaisiin olosuhteisiin ja tilanteisiin. Eläinradan diplomaatti.

Skorpioni 24.10.–22.11. Syvällinen ja henkilö, joka puolustaa omiaan ja ajatuksiaan hyvinkin - myrkyllisesti.

Jousimies 23.11.–21.12. Eläinradan suuri optimisti on myös mukavuudenhaluinen nautiskelija.

Kauris 22.12.–19.1. Vastuuntuntoinen moraalikysymyksiä pohtiva, sisäänpäinkääntynyt kauris herättää hämmennystä pienestä pitäen.

Vesimies 20.1.–19.2. Eläinradan individualisti herättää huomiota missä tahansa kulkeekin.

Kalat 20.2.–20.3. Intuitiivinen kalat ymmärtää ja näkee enemmän kuin muut merkit yhteensä. Ehkä viisain tähtimerkki”

• Anonyymi

Kyllä me olemme passelit.

• Anonyymi

Etkö tiennyt että jos jää kiinni jonkun rahavirran estämisestä kokonaan ja aiheetta tapon yrityksestä, ja mm nälästä ja vahingoista riippuen - rangaistus on kuolema. Myös liikkuvan autoon tehdyt jutut, teillä on niitä paljon tehtynä ja paha välivalta mikä aiheuttaa ongelmia, näistä tulee myös taloudellinen korvausvelvollisuus.

tänne voi kirjoittaa mitä haluaa, varsinki jos jotkut ovat kirjoitelleet ensin :)

• Anonyymi

En tiedä viitsisinkö sanoa, mutta tiedän että hän on rapu.
      Minä olen se, jonka ei pitäisi hänen kanssaan mitenkään sopia yhteen.

• Anonyymi

Pistetään sopimaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pistetään sopimaan.

Taidan olla liian energetic hänelle, en usko hänen pitävän sellaisesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taidan olla liian energetic hänelle, en usko hänen pitävän sellaisesta.

Mist niin päättelet? Et voi tietää sellast.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pistetään sopimaan.

Ei sellainen onnistu väkisin.

• Anonyymi

En tiedä olisiko vaaka?

• Anonyymi

Täällä ⚖️
        Ja yks ihana on myös 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ⚖️
        Ja yks ihana on myös 🤭

Vaaka

Olet taiteellinen ja sinulla on vaikea pitää jalat maassa. Jos olet mies, luultavasti sinulla on homoseksuaalisuustaipumuksia. Onnistut työ ja raha-asioissa mainiosti. Vaaka-naiset onnistuvat myös prostituutiossa. Vaa'at kuolevat sukupuolitautiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaaka

Olet taiteellinen ja sinulla on vaikea pitää jalat maassa. Jos olet mies, luultavasti sinulla on homoseksuaalisuustaipumuksia. Onnistut työ ja raha-asioissa mainiosti. Vaaka-naiset onnistuvat myös prostituutiossa. Vaa'at kuolevat sukupuolitautiin.

Nyt oli kyllä erikoisin vaakakuvaus, minkä olen lukenut. Taisit keksiä omasta päästäsi😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt oli kyllä erikoisin vaakakuvaus, minkä olen lukenut. Taisit keksiä omasta päästäsi😅

🤭🤗
        sulla miehellä transun piirteitä. Oot myöntänytkin julkisesti täällä 🥳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaaka

Kaikki vaaka ihmiset tänne niinku olisitte jo
        Jonoon mars mars

• Anonyymi

Jos nyt yhtään perehtyisitte astrologiaan, mikä on eri asia kuin joku yleisluontoinen horoskooppi.
      Nouseva merkki (eli ascendentti) astrologiassa kuvaa sitä, miten tulet esiin maailmalle, millaisen ensivaikutelman annat ja miten lähestyt elämää käytännön tasolla. Se on kuin naamio tai "ikkuna", jonka läpi muut näkevät sinut – ja jonka kautta sinä lähestyt uusia kokemuksia.

Tärkeimmät asiat, joita nouseva merkki kertoo:

1. Ulkoiset piirteet ja tyyli:
      Se vaikuttaa fyysiseen olemukseen, eleisiin ja tapaan kantaa itseään.

2. Käytös ja ensivaikutelma:
      Se kertoo, miten toimit uusissa tilanteissa ja miten ihmiset kokevat sinut aluksi.

3. Elämäntyyli ja lähestymistapa:
      Nouseva merkki ohjaa sitä, millä asenteella suhtaudut elämään – esimerkiksi uteliaasti (Kaksoset), järjestelmällisesti (Neitsyt) tai tunteella (Rapu).

4. Koko syntymäkartan pohja:
      Se määrää talojen järjestyksen kartallasi – eli millä elämänalueella kukin planeetta vaikuttaa eniten.

• Anonyymi

Itse henkilökohtaisesti olen saanut luonteeni osittain äidiltäni ja osittain isältäni. Jotain yhdistävää on myös isovanhempiini.

En nyt tiedä miten tähdet minun perimään voisi vaikuttaa. Verisukulaisilta ja kasvatuksen/ kultuurin ja ympäristön kautta oon luonteeni perinyt.

Mm. Taiteelliset lahjat isovanhemmaltani
      Itsepäisyys ja periksiantamattomuus isältäni
      Tulisuus äidiltäni, introverttius isältäni

Mun on vaikea ajatella että jotenkin tähdet olisi mut tehneet. En ole osa tähtiä. Olen osa vanhempiani ja heidän perimäänsä.

Horoskooppien luonnekuvaukset on ympäripyöreitä ja kaikissa merkeissä on jotain jokaiseen sopivaa.

T: Karoliina

• Anonyymi

Ihan kirjaimellisesti olet osa tähtiä.

• Anonyymi

Minä olen vaaka ja hän on härkä.

• Anonyymi

Tiedän omani 😁

• Anonyymi

Et tiedä, et oo syntyny kuussa vaan maassa🤭🤗

• Anonyymi

Mä oon Kalat ja mun kaivatulla on ehta aidot kassit.

• Anonyymi

Ei ole sellaista kassi merkkiä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole sellaista kassi merkkiä

Makia

• Anonyymi

skorpioni, kaivattu vesimies. jonkun suhdekoopin mukaan epäsopivat, sikskö meitä ei tullunna😢

• Anonyymi
        UUSI

Olen joskus seurustellut skorpionin kanssa, (ei sen eläimen) itse olen kaksonen ja se oli vaikein suhde mitä olen kokenut.

• Anonyymi

Leijona ja härkä ei sovi kenenkään kanssa... Nähty on.
      Naiselta

• Anonyymi

Kumpi olet?

• Anonyymi

Täysin eri mieltä. Molemmat horoskoopimerkit hyviä. On tietyisti haasteitakin, mutta ylipäätään hyviä horoskooppimerkkejä molemmat.

• Anonyymi
        UUSI

Totta!

• Anonyymi

Minä olen kauris mutta häntä en tiedä

• Anonyymi

Skorpioni.

• Anonyymi

Neitsyt väittämän mukaan suurin osa tavoistani piirteistäni pitäisi olla neitsyelle ominaisia mutta niiltä osin en usko asiaan ne ny on vaan jonkun tähtikuvioiden mukaan katottuja juttuja ja kun jokaiselle pitänee olla jotain mihin uskoa ni voisi niitä olla huonompiakin asioita mihin uskoa si taas jot

• Anonyymi

Jellona

• Anonyymi

Minä vaaka⚖️ ja hän rapu🦀

• Anonyymi
        UUSI

Voin sanoa ettei ole tulevaisuutta

• Anonyymi

En usko. Mutta tiedän yhtä ja toista. Nouseva merkkini on oinas.

• Anonyymi

Voiko joku väittää muuta jos kaksi diplomaattia palstalla kohtaa toisensa niin voi olla varma että palsta on vahvoissa tukevissa käsissä❤️

🤗🤭

• Anonyymi

💔 Kauris nainen 💔 Skorpioni mies 💔

• Anonyymi
      UUSI

no rapu varmaan.🥲

• Anonyymi
      UUSI

Minä kauris nainen ja hän jousimies

• Anonyymi
      UUSI

Kaksonen. Enkä tiedä kaivatun horoskooppimerkkiä.

• Anonyymi
        UUSI

Sama täällä.

• Anonyymi
      UUSI

Ei ihme, että avio- ja avoeroja on paljon, kun parisuhde valitaan horoskoopin avulla. Heh, heh...

• Anonyymi
        UUSI

Miksi teet niin? Itse en koskaan ole valinnut horoskoopin perusteella.

• Anonyymi
      UUSI

On upea ihminen.
      Mäyrä - Villisika (24.9-16.10)

Päivien 24.9-16.10 välillä syntyneet ihmiset ovat Suomalaiselta eläinhoroskoopiltaan mäyriä ja sydänmerkiltään villisikoja.

Mäyrä-villisika on yltiösosiaalinen ja yhtä hymyä ulospäin. Mäyrä-villisika on luonteeltaan huumorintajuinen, hurjapäinen sekä impulsiivinen ja yleensä hänen perheensä tai ystävänsä saavatkin jarrutella mäyrä-villisian menoa ja ajatuksenjuoksua.

Mäyrä-villisika on todellinen multi-tasking ihme, hän pystyy tekemään ruokaa, siivoamaan, lukemaan kirjaa ja puhumaan puhelimessa samanaikaisesti ilman että mikään asia sekoaa toiseen. Hänen mieleensä jää pienimmätkin asiat, tosin kaikki ei-niin-tärkeät asiat mäyrä-villisika jättää vähän vähemmälle huomiolle.

Mäyrä-villisika innostuu usein omista ideoistaan niin että näännyttää itsensä toteuttaessaan niitä. Mutta kun toteutus on valmis, asiat toimivat juuri niin kuin niiden pitäisikin, mikä on hyvä, koska tässä vaiheessa mäyrä-villisiasta ei ole enää muuhun kuin lepäämiseen.

Epäonnistumiset eivät estä mäyrä-villisikaa, hän yrittää niin kauan kunnes on saavuttanut päämääränsä, tavalla tai toisella. Mäyrä-villisika on auttavainen ja uskollinen ystävä, sekä ehdottoman oikeudenmukainen. Tästä syystä ei kannata käyttää hyväksi hänen ystävyyttään.

• Anonyymi
        UUSI

Paras kuvaus ikinä 🤭🤗
        Onni olla vaaka

• Anonyymi
        UUSI

ai tommoisiakin löytyy, piti heti tarkistaa 🙂
        Ilves-sydänmerkki karhu

• Anonyymi
      UUSI

Kaunistelematon horoskooppi.
      SKORPIONI

Skorpionit puhuvat jatkuvasti puhekumppaninsa päälle, ovat käytökseltään hyökkääviä ja kiroilevat jatkuvalla syötöllä. Skorpionit pettävät kumppaneitaan, kusettavat pomoaan, kavaltavat rahaa jokaiselta, jonka tuntevat ja potkivat naapurinsa koiria ja lapsia. On siis helppo arvata, ovatko skorpionit rakastettavia.

• Anonyymi
        UUSI

Päinvastoin. Paras merkki. Skorpionimies on keeper loppuelämäksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Päinvastoin. Paras merkki. Skorpionimies on keeper loppuelämäksi.

Sanoo itse Skorppioni?

• Anonyymi
      UUSI

En usko juuri kenenkään tietävän omaani. En ole maininnut enkä juhlinut koskaan mutta muistelen hänenkin olevan kevään lapsia.

• Anonyymi
      UUSI

Me sopisimme horoskooppien puolesta yhteen.

• Anonyymi
        UUSI

Ei sovita.

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä edes hänen nimeään!

• Anonyymi
      UUSI

Mies sovitaanko me horoskooppien puolesta yhteen?

• Anonyymi
        UUSI

Oletko lukenut mun luonnehoroskoopin?

• Anonyymi
      UUSI

Horoskooppi ei kerro koko totuutta, pientä suuntaa se VOI antaa.

• Anonyymi
      UUSI

Horoskooppi peiton heiluttelun jälkeen:

OINAS: uudestaan
      HÄRKÄ: ruokaa
      KAKSONEN: missä kaukosäädin?
      RAPU: milloin pidetään häät?
      LEIJONA: enkö ollut fantastinen?
      NEITSYT: ylös,lakanat on vaihdettava!
      VAAKA: pidin äskeisestä,jos sinäkin pidit
      SKORPIONI: hetki,etsin avaimet ja avaan käsirautasi.
      JOUSIMIES: soitellaan!
      KAURIS: oiskos sulla käyntikorttia?
      VESIMIES: uusiks,mut nyt ilman vaatteita!
      KALAT: mikä sun nimes olikaan?

• Anonyymi
      UUSI

Olen rapu, hänen horoskoopista on vain epäilys.

• Anonyymi
        UUSI

Ai, sakset seis senkin kovakuori
        🍑👌

🤭🤗

• Anonyymi
      UUSI

Omaani en kerro ja miehen en tiedä!

• Anonyymi
      UUSI

Kaivattu on skorppari, mä olen jousimies

• Anonyymi
      UUSI

Hää onkii Afrodite ja mie oon Jeesus.

• Anonyymi
      UUSI

Jousimies, tiedän.

• Anonyymi
      UUSI

Jousimies, ei hänellä pitäisi olla tietoa🤔

• Anonyymi
      UUSI

Vaakoja ollaan molemmat. ❤️❤️

🧔👩🏻‍🦳

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      91
      1719
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1149
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1148
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1009
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      813
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      34
      763
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      696
    8. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      5
      686
    9. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      666
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      660
    Aihe