Menen huomenna runkkaamaan Matinkylän uimarannalle
Tv: läskirunkkari
Huomenna runkkaan
6
114
Vastaukset
- Anonyymi
Minä tulen sinua vetämään sinne turpaan jos olet päiväsaikaan.
- Anonyymi
Ja minä tulen kuohimaan sinut jos olet siellä päiväsaikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä tulen kuohimaan sinut jos olet siellä päiväsaikaan.
Sinä et pystyisi kuohimaan edes kissanpentua luuseri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et pystyisi kuohimaan edes kissanpentua luuseri.
No huomennahan tuo nähdään . Jos uskallat peräkylän peräkammaristas luuseri poistua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huomennahan tuo nähdään . Jos uskallat peräkylän peräkammaristas luuseri poistua.
Mistä lähtien itse omistama omakotitalo on ollut peräkammari? Et nähtävästi ymmärrä että terveet aikuiset asuvat omillaan jo hyvin varhain, sinulle tietenkin tuo aikuisena kotona eläminen vaikuttaa normaalitilanteelta ja luulet muiden elävän samalla tavalla nähtävästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä lähtien itse omistama omakotitalo on ollut peräkammari? Et nähtävästi ymmärrä että terveet aikuiset asuvat omillaan jo hyvin varhain, sinulle tietenkin tuo aikuisena kotona eläminen vaikuttaa normaalitilanteelta ja luulet muiden elävän samalla tavalla nähtävästi.
Eikö äitis omistamassa talossa ole edes peräkammaria. Uuninpankon aikamiespoika olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 52647
- 50645