Menen huomenna runkkaamaan Matinkylän uimarannalle
Tv: läskirunkkari
Huomenna runkkaan
6
177
Vastaukset
- Anonyymi
Minä tulen sinua vetämään sinne turpaan jos olet päiväsaikaan.
- Anonyymi
Ja minä tulen kuohimaan sinut jos olet siellä päiväsaikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä tulen kuohimaan sinut jos olet siellä päiväsaikaan.
Sinä et pystyisi kuohimaan edes kissanpentua luuseri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et pystyisi kuohimaan edes kissanpentua luuseri.
No huomennahan tuo nähdään . Jos uskallat peräkylän peräkammaristas luuseri poistua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huomennahan tuo nähdään . Jos uskallat peräkylän peräkammaristas luuseri poistua.
Mistä lähtien itse omistama omakotitalo on ollut peräkammari? Et nähtävästi ymmärrä että terveet aikuiset asuvat omillaan jo hyvin varhain, sinulle tietenkin tuo aikuisena kotona eläminen vaikuttaa normaalitilanteelta ja luulet muiden elävän samalla tavalla nähtävästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä lähtien itse omistama omakotitalo on ollut peräkammari? Et nähtävästi ymmärrä että terveet aikuiset asuvat omillaan jo hyvin varhain, sinulle tietenkin tuo aikuisena kotona eläminen vaikuttaa normaalitilanteelta ja luulet muiden elävän samalla tavalla nähtävästi.
Eikö äitis omistamassa talossa ole edes peräkammaria. Uuninpankon aikamiespoika olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077108
- 594672
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434494- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171690
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431247