Menen huomenna runkkaamaan Matinkylän uimarannalle
Tv: läskirunkkari
Huomenna runkkaan
6
191
Vastaukset
- Anonyymi
Minä tulen sinua vetämään sinne turpaan jos olet päiväsaikaan.
- Anonyymi
Ja minä tulen kuohimaan sinut jos olet siellä päiväsaikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä tulen kuohimaan sinut jos olet siellä päiväsaikaan.
Sinä et pystyisi kuohimaan edes kissanpentua luuseri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et pystyisi kuohimaan edes kissanpentua luuseri.
No huomennahan tuo nähdään . Jos uskallat peräkylän peräkammaristas luuseri poistua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huomennahan tuo nähdään . Jos uskallat peräkylän peräkammaristas luuseri poistua.
Mistä lähtien itse omistama omakotitalo on ollut peräkammari? Et nähtävästi ymmärrä että terveet aikuiset asuvat omillaan jo hyvin varhain, sinulle tietenkin tuo aikuisena kotona eläminen vaikuttaa normaalitilanteelta ja luulet muiden elävän samalla tavalla nähtävästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä lähtien itse omistama omakotitalo on ollut peräkammari? Et nähtävästi ymmärrä että terveet aikuiset asuvat omillaan jo hyvin varhain, sinulle tietenkin tuo aikuisena kotona eläminen vaikuttaa normaalitilanteelta ja luulet muiden elävän samalla tavalla nähtävästi.
Eikö äitis omistamassa talossa ole edes peräkammaria. Uuninpankon aikamiespoika olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035708Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652552Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2391542- 941323
- 1241077
- 66837
- 64833
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8811- 71762
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731