Menen huomenna runkkaamaan Matinkylän uimarannalle
Tv: läskirunkkari
Huomenna runkkaan
6
159
Vastaukset
- Anonyymi
Minä tulen sinua vetämään sinne turpaan jos olet päiväsaikaan.
- Anonyymi
Ja minä tulen kuohimaan sinut jos olet siellä päiväsaikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä tulen kuohimaan sinut jos olet siellä päiväsaikaan.
Sinä et pystyisi kuohimaan edes kissanpentua luuseri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et pystyisi kuohimaan edes kissanpentua luuseri.
No huomennahan tuo nähdään . Jos uskallat peräkylän peräkammaristas luuseri poistua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huomennahan tuo nähdään . Jos uskallat peräkylän peräkammaristas luuseri poistua.
Mistä lähtien itse omistama omakotitalo on ollut peräkammari? Et nähtävästi ymmärrä että terveet aikuiset asuvat omillaan jo hyvin varhain, sinulle tietenkin tuo aikuisena kotona eläminen vaikuttaa normaalitilanteelta ja luulet muiden elävän samalla tavalla nähtävästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä lähtien itse omistama omakotitalo on ollut peräkammari? Et nähtävästi ymmärrä että terveet aikuiset asuvat omillaan jo hyvin varhain, sinulle tietenkin tuo aikuisena kotona eläminen vaikuttaa normaalitilanteelta ja luulet muiden elävän samalla tavalla nähtävästi.
Eikö äitis omistamassa talossa ole edes peräkammaria. Uuninpankon aikamiespoika olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1597307
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506016- 1535337
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484757Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733312
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623280Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253122- 472497
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182409