Paljastaako isäntien isäntä todelliset karvansa vappuna?
Vappu on ylioppilaiden ja punikkien juhla.
Kun olin polven korkuinen niin kotikylälläni oli vähän ylioppilaita mutta joka korpimökissä sitäkin enemmän punikkeja.
Punikit marssivat kylätiellä vappu päivänä punaiset liput hulmuten ja hoilasivat tätä laulua:
https://youtu.be/xW9VBLH-0_s?si=lgRRhbUzij8ykdQy
Paljastaako isäntien isäntä todelliset karvansa
5
192
Vastaukset
- Anonyymi
Punikkien vallankumoushaaveet kaatuivat 70-luvun kuluessa keskioluen vapautumiseen
- Anonyymi
Noloja ovat.
- Anonyymi
Ei se jeesus ristus tiedä vapusta mitään.
- Anonyymi
"Punikkien vallankumoushaaveet kaatuivat 70-luvun kuluessa keskioluen vapautumiseen"
Siinä oli ehkä Suomen historian eniten kansakunnan yhtenäisyyttä lisäävä teko.
Vallankumouksen teko hukkui kyläkapakan iloiseen hälinään, nousu humalaan ja tanssin pyörteisiin.
Kyläkaupan rappusillakin odotettiin aamulla kello yhdeksää kuin veljet keskenään.
Sen tiiviimpään yteisöllisyyteen ei edes talvisota pystynyt.
Talonpoikien ei tarvinnut matkustaa härkävaunuissa Siperiaan, eikä punikkien hikoilla sovhoosien tai kolhoosien kaalipelloilla. - Anonyymi
"Maa on meidän ja olla täytyy eikä laiskain lurjusten....."
Siinä on "Kansainvälisen" paras sanoma jota eivät helppoon elämään tottuneet laiskat lurjukset ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662822- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91721- 1081575
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099