Kuitenkin kaverit sanoo usein, että mene laiska töihin.
Miksi menis töihin kun ei kiinnosta.
Lotossa tuli yli 7 miljoonaa euroa!!!
6
290
Vastaukset
- Anonyymi
Luulekko että ruoka tulee kauppaan sohvalla makaamalla.
- Anonyymi
Olet laiska vetelys.olet ehkä ylipainoinen luulen niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet laiska vetelys.olet ehkä ylipainoinen luulen niin
päinvastoi teen yötä päivää töitä samoilla silmillä ja kk nukun vajaat pari tuntia. siinä se palkka nousee mukavasti ku ei oo kotona.
- Anonyymi
Muista sitten että euro ja dollari romahtaa kun keinotekoisesti elvytetty kupla lopulta puhkeaa.
- Anonyymi
Osa varoista kannattaa pitää kryptoissa.
Onko väki kuullut bitcoinista?
Mä sain ostaa muutama vuosi sitten n.15k kpl hinnalla ja nyt tilanne suht hyvä.
- Anonyymi
Sanotaan että miljoonat rentouttavat ja tuovat hyvän olon ja mielen, kaikki tuntuu niin ihanalta ja kivalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976