Kaivatustasi
Kerro kiva muisto
56
894
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olipa kerran ihanista ihanin mielikuvituskirsi suljettuna palstasedän välilehdelle ja siellä hän asusteli elämänsä loppuun asti👩🍒🍒🍒🍒🍒🥰💋❤️🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Sen pituinen SE.- AnonyymiUUSI
Ei ollu ihanista ihanin mu kävi hyvä tuuri silloin toki kumpikaan tuskin etsi yhtään mitään ja nuoresta iästä johtuen luulen että lopputuloksena olis päätyny eroon jokatapauksessa elämänkokemuksen puutteen takia toki eipä sitä olis mullakaan paljoa jos ei kaverit olis ääripäästä ääripäähän ja siltä väliltä
- AnonyymiUUSI
Kerran kun olimme kahdestaan kahvihuoneessa hän nojasi eteenpäin ikään kuin esitellen kiinteää peppua, jonka ääriviivat kuulsivat työpuvun alta. Sitten hän poistui huoneesta ja jäin juomaan kahvin loppuun. Olipa upea työpäivän piristys. Kun vaan...
- AnonyymiUUSI
Mä en o koskaan ollu sillai edes kiinnostunu jos esittelee tulee itselle sellain tunne että toinen on liian helppo ja kenenkä tahansa vietävissä toki toisilla on sellainen peppu että sitä ei saa millään piilotettua vaikka kuinka yrittäisikin ja olen huomannu että monia naisia häiritsee kun näiden peppua katselee mu silloin ei todellakaan kannata alkaa sitä takin tai paidanhelmaa veteleen alaspäin takanakävelevä varmasti kiinnittää huomion siihi takapuoleen ajatuksella mikä siinä on kun pitää yrittää kätkeä
- AnonyymiUUSI
Kuvittelet vain, en ole sitä tarkoituksella esitellyt..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittelet vain, en ole sitä tarkoituksella esitellyt..
Oli se tarkoituksella, tuskin olet hän. Kyllä hän itsekin aika selvästi nautti tilanteesta...
- AnonyymiUUSI
Ei oo mitään kerrottavaa kun on yksi mulggu vain 😐
- AnonyymiUUSI
On se komea ja kookas.
- AnonyymiUUSI
Poitsu oli syömässä ja istuin häntä vastapäätä pöydän toisella puolen poitsu katsoi mua suoraan silmiin hamus maitolasin käteensä katsoi ihan suoraan silmiin ja kippas pöydälle ympäri oho mitäpä siinä isä voi muuta kun sanoa että eipä tainnu olla vahinko mu ei hätää isi kuivaa empä tie montaa lasta joilla ois yhtä paljon pokkaa uhata vanhempaansa kokeilleissaan kuinka hyvät hermot vanhemmalla on tiedän monta vanhempaa toki jotka olisivat antanu ympäri korvia lapselleen vastaavassa tilanteessa
- AnonyymiUUSI
Kerran hän sanoi minulle Hyvää yötä, se oli aika kivan kuuloista, äänensävy kertoi välittämisestä ❤️ ja monta muuta höpö juttua mm kerran kun hän säikäytti minut 👻 ja ne kaikki pitkät katseet ja muutamat pienet kosketukset, ai että👩❤️💋👩
- AnonyymiUUSI
Ja tietty se hetki kun näin hänet vuosin jälkeen kun hän oli palannut oli aika tunteikas🥹❤️
- AnonyymiUUSI
Sua palstasetä ei kukaan oo kosketellut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sun mieli ei oo kyllä ihan terve.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä palstasetää on kosketeltu .Olen siitä ihan varma
- AnonyymiUUSI
että hän tuli ostariin yhtäaikaa minun kanssa <3 Lo
teot kertoo paljon... oon sinun
Ja- AnonyymiUUSI
Ai että tää on ihana muisto ja tuore sellainen <3
Mäkin oon sinun :* Ja jos toivot niin olen vain ja ainoastaan sun jatkossakin <3
Oletko jo huomannut miten aina ilahdun sun näkemisestä? - AnonyymiUUSI
Luin että luostariin...
- AnonyymiUUSI
Se oli se juhannuksen pyöräretki rantaa pitkin pihlikseen, kun on jääny mieleen. Semmosen kesäkokemuksen sain. Pussikaljaa ja kaikkee nuori lempi.
- AnonyymiUUSI
Nukkui pää mun sylissä ja silitin hänen hiuksiaan.
- AnonyymiUUSI
Oliko tää autossa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tää autossa?
Kyllä tämä tapahtui autossa.
- AnonyymiUUSI
Oli selvästi iloinen kun katsoin häntä, vaikka ei itse sillä hetkellä katsonutkaan 😍 myhäilit mielessäsi näin sen 😘✌️
- AnonyymiUUSI
Tykkään sinusta. Olet ihana! Sinua olen varmasti ajatellut silloin! 🥹😘🫶
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään sinusta. Olet ihana! Sinua olen varmasti ajatellut silloin! 🥹😘🫶
Määki susta ja sinä oot vielä ihanampi 🥹🤗❤️ en meinannut saada pidettyä katsettani kurissa ku olit siinä nii lähellä ja kovasti ois tehny mieli koskeakin 😘🤭 meni vähän ohi ne kaikki jutut siellä ku mietin vain sua ja meitä 🫢🤫
- AnonyymiUUSI
Hänen nenänsä nyrpistyi suloisesti ja silmät siristyi, kun katseli ylempiä varastohyllyjä. Tarkkaavaiselle naiselle jonkun vuoden taakse.
- AnonyymiUUSI
Kuka näkee 2,5 m kork.
- AnonyymiUUSI
En enää varsinaisesti kaipaa häntä, mutta muistan miten kiihkeä hän oli. Olin hänen kuningatar ja hän armeijan vaatteissaan oli niiiin komea!
- AnonyymiUUSI
Pari vuotta sitten näin hänet pitkästä aikaa kun hän tuli eräitä portaita alas. Ei ollut mitään tunteita silloin, mutta muistan kun ajattelin että oliko toi nainen viimeksi noin uskomattoman kaunis.. en olisi silloin uskonut mikä tilanne on nyt.
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Haikea ja aiheuttaa unelmia.
- AnonyymiUUSI
🤔
- AnonyymiUUSI
En ymmärrä
- AnonyymiUUSI
,,,
- AnonyymiUUSI
Ei tule mieleen muuta hyvää muistoa kuin se, etten halua enää nähdä häntä! Menin totaalisesti rikki hänen tekemisistään!
- AnonyymiUUSI
En mä laita, kun en ole koskaan täällä lukenut sellaista itse. :)
- AnonyymiUUSI
ÖÖ
- AnonyymiUUSI
En tunne!
- AnonyymiUUSI
:D
- AnonyymiUUSI
Se hetki kun istuin hänen kyydissään autossa ja tajusin yhtäkkiä, että ollaan kuin pariskunta. Se fiilis.
- AnonyymiUUSI
Ja hän laittoi käden mun penkin taakse, kun katsoi taaksepäin. Tiedätte sen eleen. Se on melkein yhtä vahva viesti kuin sormus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja hän laittoi käden mun penkin taakse, kun katsoi taaksepäin. Tiedätte sen eleen. Se on melkein yhtä vahva viesti kuin sormus.
Mitäh?
- AnonyymiUUSI
Miksi sinä tiedustelet koko ajan asioita kun sinä kuitenkin v*ttuunnut vastauksesta jos sen saat. Se on varmaa.
- AnonyymiUUSI
Ei tuo taida muuta osata kuin ruokkia omaa vihaansa.
- AnonyymiUUSI
Hän oli innoissaan taivaankappaleista ja sai minutkin innostumaan 🌄
- AnonyymiUUSI
Se ketya kun hän sanaharkka jälkeen kaappasi minut syleilyynsä ja painoi huulensa poskelleni...
- AnonyymiUUSI
Se, kun me molemmat vaan jäätiin tuijottamaan toisiamme silmiin niin pitkäksi ajaksi, että mun pokka petti.
- AnonyymiUUSI
:D hauska. Mitä sitten tapahtui?
- AnonyymiUUSI
Yritin peittää sitä katsomalla muualle. Keskustelu jatkui.
- AnonyymiUUSI
Hän soitti tahallaan väärin koska luultavasti halusi sillä viestittää minulle että ei ne virheet ole niin vaarallisia ja et muutkin mokaa ❤️😚😚 hän on kultainen 💖
- AnonyymiUUSI
Ymmärrän kyllä, että voisi tykätä mutta että ihan pakkomielteisesti, niin sitä en oikeen ymmärrä. Ei tässä kuitenkaan mikään Ridge Forresteri olla. Vaikea hahmottaa tilannetta.
- AnonyymiUUSI
Ai nyt ollaan jo muistoissa. Ou nou 🤔
- AnonyymiUUSI
Muisto siitä kun hän ilmoitti että kutomansa sukat ovat valmiit 😂 aikamoinen yllätys ja jymypaukku
Mistä tiesi jalkani koon?
🤗🤭 - AnonyymiUUSI
Se hetki kun sain uuden elämän alun siemenen 🤭🤗😂
- AnonyymiUUSI
Se tunne kun sä tuut eka kerran kädet laittamaan mun housuihin 🤭🤗❤️
- AnonyymiUUSI
🩲
🙌 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🩲
🙌👩🏻🦳
👙👌
👠👠
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi604204Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1521784Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141483Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351238Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671036- 56894
- 76885
Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54801Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.156786- 39771