Miksi Lieksan väkiluku on puolittunut 50 vuodessa ja se on jopa tutimuskohteena erikoisuutensa takia? No koska Lieksassa on aivan hanurista tapakulttuuri ja ihmiset ei oikein tajua elämästä mitään. Kyräillään ja kytätään muiden tekemisiä, juorutaan ja kadehditaan kuin pikkulapset. Omaa elämää lieksalaisilla ei ole. Tottakait silloin nuoret jättää paikan ja samahan se on koko karjalassa. Miksi kukaan itseään arvostava ihminen jäisi kateellisten ja kierojen kyräilijöitten seuraan? Jos lieksassa syntyneellä on yhtään käytöstapoja niin hän pärjää paremmin muualla ja säilyttää terveytensäkin paremmin kuin ihmisten seurassa joihin ei voi luottaa yhtään.
Lieksan jättää jokainen itseään arvostava ihminen
9
129
Vastaukset
- Anonyymi
Toinen vaihtoehto on eristäytyä täysin muista ihmisistä.
- Anonyymi
Saanko minäkin eristää muita ihmisiä...?🙋♂️
- Anonyymi
1960 luvun lopulla Pielisjärvellä oli 27,000 immeistä, joka nykysi on Lieksan kaapunti vuojesta 1973 lähttiin. Ennenhän se rupinen keskusta oli kaappala.
- Anonyymi
Minä en jätä Leksaa 🙋♂️
- Anonyymi
Mies voi lähteä lieksasta mutta lieksa ei miehestä😞
- Anonyymi
LIEKSASSA EI OLE MIEHIÄ VAIN MINÄ OLEN JA SE VIIMEINEN SIKSI AMMUN SIITTIÖTÄ PINPPEIHIN KOSKA VIIMEISET HYVÄ GEENIT JAOSSA
- Anonyymi
Ou jee. Joko lähttöö väkiluku kasvammaan?
- Anonyymi
Minä muutin Nurmekseen.
- Anonyymi
Liexassa asuessa on parempi olla paheksuttu kuin kadehdittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715178
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582029- 431877
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723