Miksi Lieksan väkiluku on puolittunut 50 vuodessa ja se on jopa tutimuskohteena erikoisuutensa takia? No koska Lieksassa on aivan hanurista tapakulttuuri ja ihmiset ei oikein tajua elämästä mitään. Kyräillään ja kytätään muiden tekemisiä, juorutaan ja kadehditaan kuin pikkulapset. Omaa elämää lieksalaisilla ei ole. Tottakait silloin nuoret jättää paikan ja samahan se on koko karjalassa. Miksi kukaan itseään arvostava ihminen jäisi kateellisten ja kierojen kyräilijöitten seuraan? Jos lieksassa syntyneellä on yhtään käytöstapoja niin hän pärjää paremmin muualla ja säilyttää terveytensäkin paremmin kuin ihmisten seurassa joihin ei voi luottaa yhtään.
Lieksan jättää jokainen itseään arvostava ihminen
9
140
Vastaukset
- Anonyymi
Toinen vaihtoehto on eristäytyä täysin muista ihmisistä.
- Anonyymi
Saanko minäkin eristää muita ihmisiä...?🙋♂️
- Anonyymi
1960 luvun lopulla Pielisjärvellä oli 27,000 immeistä, joka nykysi on Lieksan kaapunti vuojesta 1973 lähttiin. Ennenhän se rupinen keskusta oli kaappala.
- Anonyymi
Minä en jätä Leksaa 🙋♂️
- Anonyymi
Mies voi lähteä lieksasta mutta lieksa ei miehestä😞
- Anonyymi
LIEKSASSA EI OLE MIEHIÄ VAIN MINÄ OLEN JA SE VIIMEINEN SIKSI AMMUN SIITTIÖTÄ PINPPEIHIN KOSKA VIIMEISET HYVÄ GEENIT JAOSSA
- Anonyymi
Ou jee. Joko lähttöö väkiluku kasvammaan?
- Anonyymi
Minä muutin Nurmekseen.
- Anonyymi
Liexassa asuessa on parempi olla paheksuttu kuin kadehdittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3162837Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011443- 1081281
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831261Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991255Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581205- 481105
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781017Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24921- 33817