Salaa niitä yritin katsella tänään.
Ne olivat kookkaat mutta silti kiinteät,löhestulkoon vaakatasossa sojottavat .
Nyt näen ne silmissöni ja kyrpä paisuu,kun kuvittelen ne paljaina ,nännit törrtöttäen kovina,valmiina imettäviksi.
Mies vantaa
Kassatytön rinnat
9
392
Vastaukset
- Anonyymi
Saiko rintojesi katselu pillun kosteaksi,
Kovettuivat ainakun nännisi paidan alla
M - Anonyymi
Usein itsekkin katselen tollasia rintoja kun kaupassa käyn, meen kotio alan runkkaa ja fantasioimaan kyseisestä naisesta. Olenpa kaupasta tultua runkannut heti parkki paikallakin. T. M 67v
- Anonyymi
Hirviörinnat eivät voi olla kiinteät koska rintojen koko on riippuvainen niissä olevan läskin määrästä (taikka silikonipaakkujen koosta), paitsi jos naisella on päällään "shaperwear" vaate eli läskienmuotoiluasu https://duckduckgo.com/?q=shaperwear&iar=images
- Anonyymi
Ei niiden tarvi ollakaan kiinteet kuten silikonit.
Pehmeät isot luomtissit kiihottaa enemmä
Maitotissit täysinä raskaina ovat kaikkein parasta
Mies Vantaa 66 - Anonyymi
Sinähän sen tiedät js tykkäät vajakki
- Anonyymi
Kerro kauppa niin on kassalla ruuhka valmis
- Anonyymi
Enpä taida kertoa.
Tuo ihana nuori kaunis ja uhkea blondi on vain minun haave nainen
Nyt näen hänet edessäni alastomana rintojaan tyrkyttämässä
Ime niitä! Tyttö kuiskaa ja kumarrun ottamaan nännin suuhuni
Mies Vantaa55 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä taida kertoa.
Tuo ihana nuori kaunis ja uhkea blondi on vain minun haave nainen
Nyt näen hänet edessäni alastomana rintojaan tyrkyttämässä
Ime niitä! Tyttö kuiskaa ja kumarrun ottamaan nännin suuhuni
Mies Vantaa55Muistahan ottaa lääkkeesi ettet ala nähdä ihan hirveitä ihastuksia. Kyl elämä voittaa sullakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistahan ottaa lääkkeesi ettet ala nähdä ihan hirveitä ihastuksia. Kyl elämä voittaa sullakin!
Kenelle niitä lääkkeitä tyrkytät?
Sulla se tarve tuntuu olevan kommentistasi päätellen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635