harkintaan .
Käytetään ne varat suomalaisten hyväksi.
Suomen apu Ukrainalle
6
140
Vastaukset
- Anonyymi
Apu Ukrainalle on apu kaikille, myös suomalaisille. Jokainen maanparannusaineeksi Ukrainassa muuttuva venäläinen on kuin laittaisi rahaa pankkiin korkoa kasvamaan.
- Anonyymi
Suomi ensin, sanoo uusi pormestari Junnila
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi ensin, sanoo uusi pormestari Junnila
Vilho sanoo myös, ei ratikkaa Turkuun mutta Tunnin juna Helsinkiin on tarpeellinen
- Anonyymi
Paras apua olisi rauhan edistäminen ?
- Anonyymi
miljardeja ukrainaan rahana,aseina, muutaman kuukauden välein
SPR ja muita hyväntekeväisyyskerjuuta monia järjestöjä
miksi monia koska lahjoittamistamme varoista menee suurin osa henkilökunnan palkkoihin ja kuka tietää mihin ne varat todellisuudessa menee +
onhan välistä vetoja ennenkin esiintynyt
telkussa näkyvät kerjuut maksaa nekin mannaa
sitten suomessa oleilevat matut 30 vuotta somaleita ja nyt kolme vuotta ukrainalaisia elätetty isommilla tuilla, ilmaiset asumiset sähkölaskuineen, tulkkeineen. ilmaiset uinti ja kuntosali ja muita harrastuksia
on hommattu pyörät,vaunut, rattaat, huonekalut
tulkit, koulutukset, päiväkodit, lapsilisät,elatustuet
ilmainen terveydenhoito paljon hiv tapauksia 20 000 pe rpää per vuosi
suurinn osa nauttinut erittäin kallista hyväntekeväisyytämme
ilman mitään työntekovelvollisuutta maassamme
samalla suomen kansalaisille pitää nostaa kaikkien palvelujen hintoja
poistaa terveydenhoitoa, ei pääset erveyskeskukseen lääkäriin, ei kaihi,ei polvi,ei lonkkaleikkauksiin, ei hammaslääkäriin
ikäihmiset heitteillä, kokopäivälaitosten,terveyskeskusten, sairaala petipaikkojen vähennykset , yksin kotonaan dementoituneena, sokeina, liikkuvuuden ja tasapaino ongelmien kanssa painivat koko elämänsä veroja maksaneet ihmiset
katkeraksi vetää suomalaisten varojen tuhlaaminen ulkomaalaisiin - Anonyymi
Äänet vasemmalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722