Suomalaisesta ei ole yrittäjäksi,vaikka tekisi varastetusta tavarasta ilmaisella työvoimalla.Ja ei,en ala yrittäjäksi,koska minusta tulisi äkkiä samanlainen kitisijä,kuin kaikki muutkin yrittelijät.
Yrittelijäkö?
4
122
Vastaukset
- Anonyymi
Olet valmiiksi kitisijä, et vain tee mitään
- Anonyymi
Niiin. Hyvänpäivän työtön tuttuniki, tokaisi minulle että yrittäjäksi en ala ..Kyllä sitä nyt ei niin vaan aleta vaatii paljon paljon. Vastasin hengessä mukana joo ei kannata.
- Anonyymi
Kun aloin yrittäjäksi -91 niin tavoite oli maksaa yritystoiminnalla asuntoni ja elättää perhe.
Tavoitteena oli myös saada sen verran sukanvarteen että pystyisin lopettamaan työt 55 vuotiaana.
No sain maksettua taloni ja sain elätettyä perheeni mutta pystyin lopettamaan tuöni vasta 58 vuotiaana kun paikat hajosivat.
Siinä sivussa työllistin keskimäärin 4 työntekijää vuosittain.
Kun oma terveys ei enään mahdollistanut sitä työmäärää millä oisin saanut yrityksen pyörimään niin jouduin isrtisanomaan kaikki työntekijät ja ajamaan toiminnan minimiin (harrastustilaan).
Edelleen olen yrittäjä mutta en tee kuin muutaman keikan vuodessa.
Katson että olen saavuttanut aika tarkasti asettamani tavoitteet.
Maailmaa en koskaan halunnut valloittaa enkä edes omaa maakuntaani vaikka olin yhteenvaiheeseen maakuntani ehdoton ykkönen ja pari muuta pienempää toimijaa löytyi. - Anonyymi
Aloitus on tyhmä provo, kun esim. välilyönnit puuttuvat kokonaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467465
- 324108
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432278
- 372268
- 162256