Suomalaisesta ei ole yrittäjäksi,vaikka tekisi varastetusta tavarasta ilmaisella työvoimalla.Ja ei,en ala yrittäjäksi,koska minusta tulisi äkkiä samanlainen kitisijä,kuin kaikki muutkin yrittelijät.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Olet valmiiksi kitisijä, et vain tee mitään
- Anonyymi
Niiin. Hyvänpäivän työtön tuttuniki, tokaisi minulle että yrittäjäksi en ala ..Kyllä sitä nyt ei niin vaan aleta vaatii paljon paljon. Vastasin hengessä mukana joo ei kannata.
- Anonyymi
Kun aloin yrittäjäksi -91 niin tavoite oli maksaa yritystoiminnalla asuntoni ja elättää perhe.
Tavoitteena oli myös saada sen verran sukanvarteen että pystyisin lopettamaan työt 55 vuotiaana.
No sain maksettua taloni ja sain elätettyä perheeni mutta pystyin lopettamaan tuöni vasta 58 vuotiaana kun paikat hajosivat.
Siinä sivussa työllistin keskimäärin 4 työntekijää vuosittain.
Kun oma terveys ei enään mahdollistanut sitä työmäärää millä oisin saanut yrityksen pyörimään niin jouduin isrtisanomaan kaikki työntekijät ja ajamaan toiminnan minimiin (harrastustilaan).
Edelleen olen yrittäjä mutta en tee kuin muutaman keikan vuodessa.
Katson että olen saavuttanut aika tarkasti asettamani tavoitteet.
Maailmaa en koskaan halunnut valloittaa enkä edes omaa maakuntaani vaikka olin yhteenvaiheeseen maakuntani ehdoton ykkönen ja pari muuta pienempää toimijaa löytyi. - Anonyymi
Aloitus on tyhmä provo, kun esim. välilyönnit puuttuvat kokonaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681236
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1381044Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i111680S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant22605Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku16591Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61531Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀32531Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52509Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul22476Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk62475