Voi hyvä ihme sentään. Minkähän takia?
Kaikki karhut ja suet pitäis ampua mitä suomenpuolella tällä hetkellä liikkuu.
Sen jälkeen kieltää kaikki ruhojen kuletus korpeen turismin ja näitten pelleluontukuvaajien rahanhimon takia.
Karhut oppivat ihmisen hajuun samalla syödessään näitä ruhoja ja ne tietää, missä ihminen,siellä ruokaa ja alkavat työntyä ihmisasumusten roskiksille ja niin pois päin.
Kaikki karhut ja hukat veks. Ja sillä selevä.
Lapillahella tuomitut.
17
240
Vastaukset
- Anonyymi
Sinähän voit tehdä asiasta kansalaisaloitteen omalla nimelläsi.
- Anonyymi
Mäne marjjaan, tahi sienneen paskahousu Lieksan Etelä puolen kylille. Olet sankari sen jäläkkeen. Vie pentus kans sinne, koera, kissa ja lamppaas ja ole onnellinen.
- Anonyymi
Onko aloittajalla tenakulut noussu kun petoja oot alkanu pelkäämään.Kyllä se siitä .
- Anonyymi
Sulla ei näköjään ainakaan lääkekulut näytä vielä nousseen vaik syytä olis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei näköjään ainakaan lääkekulut näytä vielä nousseen vaik syytä olis.
Osuko urpovätkylään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuko urpovätkylään.
Milläpä ammuit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milläpä ammuit?
Mitäpä vätkylä luulet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä vätkylä luulet.
Luulen että ituhippi on taas vahvasti aineissa. Mutta niillähän onkin ikuinen vappu, ei huolta töistä eikä muista ihmisistä. Pääasia että kamaa riittää ja pedot joihin samaistuvat pöllypäissään, voivat paksusti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että ituhippi on taas vahvasti aineissa. Mutta niillähän onkin ikuinen vappu, ei huolta töistä eikä muista ihmisistä. Pääasia että kamaa riittää ja pedot joihin samaistuvat pöllypäissään, voivat paksusti.
Niinkö arvelet,itse olet pakkaspöhössä joka on järkesi sekoittanut.Ala elää äläkä sorru myrkkyapinoiden höpötyksiin.Niitähän Lieksan urvelot levittää.
- Anonyymi
Tapetaan kaikki elukat ja asfaltoidaan koko planeetta. Sitten on lysti olla aloittajan kaltaisten aivottomien.
- Anonyymi
"Laulujoutsen on Suomen kansallislintu."
Näitäkin Lapinlahden vähäjärkiset ammuskeli huvikseen. - Anonyymi
Joutsenen lihahan on hyvänmakuista, olen kuullut.
- Anonyymi
Vähäjärkiset tuskin söi joutsenia, ammuskelivat vaan huvikseen koska päässä ei liiku mitään.
- Anonyymi
Nahkapyssyni laukeaa pinppiin siemen lentää vakoon kaaressa siemen itää vaossa ja lieksan väkiluku kääntyy nousuun.
- Anonyymi
Vahvaa ja dynaamista tekemistä☝️
- Anonyymi
Koko nuoruus iän tullut vain pikku suhnaus. Kyllä sitä joitain onni on potkaissut, kuin oikein siemenetkin kaaressa lentävät.
- Anonyymi
Lapinlahen sisäpiiri on nyt asseeton. Mahtaapi vituttaa?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715178
- 924198
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713