Taitaa pawarotilla työmaat olla entistä kauempana .kun huhut liikkuu ettei hän osaa muutakuin kuokkia.piirrustusten lukutaidosta puhumattakaan. toivottavasta huhut ei tule edellä .semmosta sammis palttiarallaa.
Pawawararotti
Anonyymi-ap
7
152
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä samaa puitiin naapurin kanssa. Kun on salaojat tukossa ja viemäri ei vedä .tuttua pawarotin touhua.kaikki menee vastakaatoon.salaojat täytetään hiesulla .eikä mitään vastuuta tekijällä .
- Anonyymi
Onko vatulan valmet mies samaa sukua?
- Anonyymi
äökää hullua ruokkiko
- Anonyymi
Kyllä velimies
- Anonyymi
onko skitso ketelän pekalla ryppy rakkaudessa
- Anonyymi
Eräässä omakotitalossa salaojat oli 3 m sivussa .raksamiehet ihmetteli ja nauroi .kuka nämä on asentanut ,niin vastaus oli pawawawarotti .
- Anonyymi
Kiiltääkö hänen jakaus
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637