Sä koskaan valmis mua kohtaamaan vai et
En tiedä oletko
34
406
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mä olisin.
- Anonyymi
Rakastan sua ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan sua ❤️
Niin mäkin sua❤️🔥sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mäkin sua❤️🔥sivusta
Näin kätevästi jälleen kaksi toisilleen tuiki tuntematonta alkoivat raakastaa toisiaan. Ottakaapa muut oppia... ja kkyllähän te
- Anonyymi
mun ylpeys ei kestä sitä et oon pskan näkönen ja tätä mainetta siinnä päällä,se on vieny mut alemmas kun mikään. siks tuskin koskaan pystyn avautuu kelleen enää
- Anonyymi
Taidetta omalla tavallaan.
- Anonyymi
ykskin veetuileva kommentti mieheltä ja mun tunteet kylmenis heti, tiiän sen. eli en oo okei. mun paikka ois lepotuolil pilvenpääl.
- Anonyymi
Hotelliin syksyllä
- Anonyymi
Vainon kanssa mennään❤️😍
- Anonyymi
Sä vainootkin kaikkia naisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä vainootkin kaikkia naisia
Jos haluaa vainon. Vainon kanssa on kiva peuhata.🙂
- Anonyymi
Kyl mä olen valmis🩷
- Anonyymi
En tiedä. Riippuu sun motivaatiosta ja osoitatko halua tapaamiseen
- Anonyymi
Kohtaaminen tuntuu mahdottomalta kun on niin rikkinäinen. En tiedä mitä edes sanoisin. Anteeksi nainen. Mieheltä.
- Anonyymi
Näillä mennään. Keskityt nyt itseesi ja omaan hyvinvointiin. Itse tykkään reissata, nähdä maailmaa ja tutustua uusiin ihmisiin ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näillä mennään. Keskityt nyt itseesi ja omaan hyvinvointiin. Itse tykkään reissata, nähdä maailmaa ja tutustua uusiin ihmisiin ❤️
Et ole kaivattuni. Hän haluaa viettää elämänsä rakkaan miehensä kanssa, mutta en tiedä olenko minä se. Mkeheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole kaivattuni. Hän haluaa viettää elämänsä rakkaan miehensä kanssa, mutta en tiedä olenko minä se. Mkeheltä.
Kukapa ei haluaisi viettää mutta juuri sanoit ettet ole valmis tapaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa ei haluaisi viettää mutta juuri sanoit ettet ole valmis tapaamaan.
Sanoin että kohtaaminen tuntuu mahdottomalta. Valmiudesta en tiedä. Sehän riippuu ihan siitä miten ja missä kohtaaminen tapahtuu. Mieheltä.
- Anonyymi
Totuudesta on yleensä hyvä aloittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin että kohtaaminen tuntuu mahdottomalta. Valmiudesta en tiedä. Sehän riippuu ihan siitä miten ja missä kohtaaminen tapahtuu. Mieheltä.
Jos epäröit yhtään tapaamista se ei tunnu hyvältä, kummastakaan silloin. Miksi kamppailla sitä vastaan? Vaistoan epäröinnin, se ajaa mut aina vaan kauemmaksi. Pyydät aloittamaan totuudesta. Vaadit multa jotain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuudesta on yleensä hyvä aloittaa.
Niin siitä että haluaisiko hän olla ikioma vaimoni ja rakastaa loppuelämän toisiamme yhdessä. Mieheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siitä että haluaisiko hän olla ikioma vaimoni ja rakastaa loppuelämän toisiamme yhdessä. Mieheltä.
Olen samaa mieltä että toiselle pitää tehdä aivan selväksi omat tavoitteet, se mitä hakee toisesta. Totuudesta siksi varmasti hyvä aloittaa. Mieheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sai sun mielen muuttumaan ja ihan kosimaan? En ole kuullut mitään susta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sai sun mielen muuttumaan ja ihan kosimaan? En ole kuullut mitään susta.
Jeesus tietenkin. Ennen en osannut ajatella naisista niinkuin pitää. Olen kyllä aina haaveillut rakkaudesta, mutta en vain käytännössä ole sitä osannut. Nyt osaan jonkun verran. Mieheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus tietenkin. Ennen en osannut ajatella naisista niinkuin pitää. Olen kyllä aina haaveillut rakkaudesta, mutta en vain käytännössä ole sitä osannut. Nyt osaan jonkun verran. Mieheltä.
En tunne sua hyvin. Ennen kuin vastaan myöntävästi kenellekään haluan tutustua ja viettää aikaa yhdessä. Vasta sitten näkee kuinka hyvin elämät sopii yhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️👍🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne sua hyvin. Ennen kuin vastaan myöntävästi kenellekään haluan tutustua ja viettää aikaa yhdessä. Vasta sitten näkee kuinka hyvin elämät sopii yhteen.
No ei tuo nyt ollut mikään suora palstakosinta. Tarkoitin että noin naista kuuluu lähestyä jos lähestyy. Rehellisesti kertomalla omat aikeet ja tavoitteet. Itse en lähestyisi naista muissa aikeissa kuin rakkausaikeissa. Mieheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin vasta tähän ketjuun keskusteluun.
Minulla sama suunta kun kommentoit. Olet näemmä jollai tavoin irl ollut tähän naiseen yhteydessä tai nähnyt?. Voitko antaa jonkinlaisen tunnisteen miten tunnistamme toisemme? Kohtaaminen ollut ajoituksesta johtuen vaikea.
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Suomesta muka löydy uusia ihmisiä?
Vai ootko ronkeli , ei kelpaa lähiöpubin ihmiset vaan pitää mennä metropoliwn jetsetteihin?
- Anonyymi
Korvauksia odotan. Suhteeseen pystyn vasta vuosien päästä. (Jos pystyn)
- Anonyymi
Mitä korvauksia sä luulet köyhältä saavasi.
Ei ne maksa joilla ei oo varaa.
Toivottavasti tarkistit että tyyppi jolta korvauksia odotat on varakas etkä tehny tyhmänä vain yhtä ulosotto velka tapausta lisää jolta ei koskaan mitää korvausta tule!
- Anonyymi
Heti kun otat yhteyttä.
- Anonyymi
Kohdata vai kohdella, tuntea vai tunnustella, tehdä vai teeskennellä, hypätä vai hypiskellä, kieriä vai kieriskellä. En ole -oleskelen.
- Anonyymi
Voisin kyllä yrittää. Olen monesti miettinyt, miten se voisi mennä. Pointti olisi varmasti jonkinlainen alku, eikä se, miten hienosti se ei ainakaan menisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291721Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91556Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51280Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61244