Kun mun välittäminen perustuu ulkonäköön ja persoonaan, ja jos jompikumpi niist rupee pienestikkään etoon mua, niin mun välittäminen ihmisest tippuu suunnilleen 0:n, ainakin arkitasolla.
Toki joitain pitkän ajan ystäviä arvostaa, mut joudun usein feikkaan et välitän enemmän kun välitän, todellisuudessa välitän vaan itestäni ja musta luodust kauniimmasta kloonista eli naisest jol on mun persoona, mut ulkonäöllisesti huomattavasti muakin viehättävämpi ja erilainen piirteiltään, välitän hänest koska tiedän mitä hän käy läpi ja sitä tuskan määrää ei voi kukaan ymmärtää. Toki jos hän on identtinen klooni persoonaltaan niin tässä on sellanen paradoksi , et eihän hän mua huoli, mä en oo naamalt tai persoonaltaan hänen tasoo😆 jos huolis niin alkasin epäileen et tää nainen, ei olekkaan ihan minä.
Mä oon pitemmän aikaa haaveillut sellasest tragediasta et anelen tätä naist polvillaan ja se kertoo mulle et oon liian ruma ja ilkee sille, mikä on jo tapahtunut irl, siinä tilanteessa melkein sekosin, koska fantasia toteutui irl, mutta ei sillä tasolla et jäisin iilimatotransprinsessana aleneen häntä takaa ja sitkun oon käyttänyt 6 miljoonaa kosmeettisiin toimenpiteisiin, niin hän torjuis mut taas🤣 , en riitä itsellenikään. Ois todellinen tragedia, ja vois oiken velloa siinä surussa, joten kiitos tälle naiselle et torju mut, nyt mut on torjuttu toisen mielen puolikkaani toimesta😘, mä oisin toiminut ihan samoin jos mun näkönen äijä ois kosinut. Oon siis komeusskaalalla keskivertoa ylempänä mut kaivattuni on mallitasoa ja sehän tässä huvittaa kun ei ite vaan riitä vaik kosijoit on paljon😁
Mä oon alkanut epäileen et oonkin kierolla taval empaattinen psykopaatti
27
299
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä enemmän mä luin sitä enemmän ahdisti. Haluan vain sanoa. Olen hieman samanlainen. Miehen pitää olla täydellinen. Mua ei edes haittaa vaikka se kävis muualla. Mut komea sen pitää olla. Hyvä runko lihaksia ja hiukset päässä. Mitään ei tarvitse tienata. Pitää myös olla aika aktiivinen. En vaan kehtaa rumien ja lyhyiden kanssa kävellä. Tiedän. Mulle on yksi exä sanonut että katselen nenän vartta pitkin ihmisiä. Mut minkä mä luonnolleni voin. Mut en kyllä pienen ruma hampaisen kuivan maan oravankaan rinnalla halua kävellä. Tikku ukko on tikku ukko jos se on vielä vanha ja hiukseton niin EI ISO EI. Ei se siitä enää muutu vaikka kuinka bodais. Miehen pitää näyttää mieheltä.
- Anonyymi
Minkä tähden kaikki tuo. Jotain apua sun pitää oikeasti hakea.
- Anonyymi
Minkä takia? Jos haluaa vaan täydellistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et lukenut koko juttua.
- Anonyymi
Haluatko täsmentää millaista apua tai tukea tämä jonnin joutavia jodlaava äijä tarvitsisi- maataloustukia, kaaritukia jotain muuta mitä? Vähän teennäistä taas tämä spinnaaminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et lukenut koko juttua.
Siis tarkoitatko sinä nyt sitä, ettei tämä aloittajaäijä lukenut omaa juttuaan? Siltä tämä sen tajunnanvirta kyl vaikuttaa tavallaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saahan sitä bunny aina haluta, mutta jos ei ne omat raamit ole täydelliset, niin aika ankea loppu tulee niille haaveille. Saatat olla psykopaatti, saatat olla narsisti...saatat olla monenlaisia asioita. Varmaa on ainakin se, ettei tuo sinun touhu tuo ole normaalia käytöstä
- Anonyymi
aikamoista.🥹
- Anonyymi
Oletko palstasedän avauksia ”populisoiva” harkinnut koskaan uraa jossain ns pöyristelypuolueessa?🤔
- Anonyymi
mua kiinnostaa mieli. ulkomuoto ei sillain kiinnosta mut iällä on väliä. yli 40 v miehet koen kavereina.
- Anonyymi
Minä koen kans miehet kavereina. Mut on vain yksi asia millä mies voi minut ottaa omakseen. Ja sitä en täällä kerro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä koen kans miehet kavereina. Mut on vain yksi asia millä mies voi minut ottaa omakseen. Ja sitä en täällä kerro.
Jatkan vielä. Ja ehkä juuri tämän asian vuoksi otan aina uuden. Koska en löydä sitä piirrettä niistä miehistä joita minulla on ollut.
- Anonyymi
Palstasedän typerä tekoälysepustus 💩💩💩
- Anonyymi
Älä nyt hän kertoo vain omasta tahdostaan. Kyllä ihmisen pitää kuunnella sisäistä ääntään tai sen ei ole hyvä olla. Virheet elämässä tekee meistä jokainen itse lopulta😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt hän kertoo vain omasta tahdostaan. Kyllä ihmisen pitää kuunnella sisäistä ääntään tai sen ei ole hyvä olla. Virheet elämässä tekee meistä jokainen itse lopulta😁
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ai sä seuraat Prkl meitä IP osoite tasolla
Minä näyn sillä tyylillä kaikkialla koska käskin mun
Piilottaa mun teodot 5 vuotta sitten... Musta ei jää jälkiä .Siks moni luulee botiksi tai vain tekoälyksi ... - Anonyymi
He eivät halua hyväksyä tätä asiaa vielä- he eivät ole valmiita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣
Sinä pieni tipunen vaakon nakin kulmilta et taida yhtään tietää mille yrität Hirnua…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sä seuraat Prkl meitä IP osoite tasolla
Minä näyn sillä tyylillä kaikkialla koska käskin mun
Piilottaa mun teodot 5 vuotta sitten... Musta ei jää jälkiä .Siks moni luulee botiksi tai vain tekoälyksi ...Mikä on aloittajasetä tämä mainitsemasi iipeen taso?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä pieni tipunen vaakon nakin kulmilta et taida yhtään tietää mille yrität Hirnua…
Punatulkku ei taida päästä yli tästä psy koottisesta sheimauskampanjasta ku katoaa sinne duunipaikkansa tapettiin
- Anonyymi
Poika parka oot liian syvällä erootisessa fantasiassa
Ja fettissi elämässä etkä hallitse halujasi yhtään!
Dominoiva nainen sivusta.- Anonyymi
Oliko tämän demonstraation tarkoitus kiihoittaa näitä elämän koviksia koululaisia, aloittajasetä? Ei se väärin kai oo tms👍
- Anonyymi
Et sinä psykopaatti ole, tyhmä vain.
- Anonyymi
En oo millään mittapuulla älyllisesti vajaa, kaikenmaailman mongolit sitä tääl uhoaakin, liian nerokas hahmo teille.
- Anonyymi
Onko tullut mieleen että on paljon helpompaa elää ihmisen kanssa, joka ei ole noin ulkonäkökeskeinen?
- Anonyymi
Niinpä, miksi pitäisi olla täydellinen miehelle, joka ei sitä itsekään ole 🤔 Poikaparka ei tiedä rakkaudesta mitään. Kun toista rakastaa, hänet hyväksyy sellaisena, kun hän on...ja jos jää liiaksi ulkonäköön ja täydellisyyteen roikkumaan, niin se köysi on lyhyt, kun jokainen meistä rupsahtaa ja monella se tapahtuu jo kolmekymppisenä. Myös se, että toisen luonteen pitää olla täysin sellainen, kun itse on kuvitellut on lyhyt tie...ensimmäinen poikkipuinen sana ja tunteet on nollassa...hohhoi, ei pidä ihmetellä jos yksin jää. Normaali ihminen ei jaksa katsella liian itsekeskeistä, vaativaa ja hankalaa kumppania...ennemmin on yksin tai hakee normaalimman suhteen. Itse en ainakaan jaksa katsella hankalia ja oikukkaita miehiä...kun muutakin löytyy kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, miksi pitäisi olla täydellinen miehelle, joka ei sitä itsekään ole 🤔 Poikaparka ei tiedä rakkaudesta mitään. Kun toista rakastaa, hänet hyväksyy sellaisena, kun hän on...ja jos jää liiaksi ulkonäköön ja täydellisyyteen roikkumaan, niin se köysi on lyhyt, kun jokainen meistä rupsahtaa ja monella se tapahtuu jo kolmekymppisenä. Myös se, että toisen luonteen pitää olla täysin sellainen, kun itse on kuvitellut on lyhyt tie...ensimmäinen poikkipuinen sana ja tunteet on nollassa...hohhoi, ei pidä ihmetellä jos yksin jää. Normaali ihminen ei jaksa katsella liian itsekeskeistä, vaativaa ja hankalaa kumppania...ennemmin on yksin tai hakee normaalimman suhteen. Itse en ainakaan jaksa katsella hankalia ja oikukkaita miehiä...kun muutakin löytyy kyllä
Olen aivan samaa mieltä!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244736- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483135- 542677
- 2062621
- 512609
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081549