Eipä juuri ole suunnittelussa huomattu miten suuri osa parkkipaikalta siihen lohkaistaan. Nyt jo todella ahdasta iltaisin kun harrastepiirit toimivat.
Yhtään ei ole ajateltu, että monellakin harrastajalla on aika suuret ja painavat kantamukset mukana kun tulevat harrastuksiin. Ei puhettakaan, että alkaisivat kantaa kunnantalon parkkipaikalta tavaroitaan.
Vai tuleeko leikkipuistosta Uusi parkkipaikka?
Kunnalla varmaan kylmillään olevia ja asianmukaisempia tiloja harrastajille kuin tämä sokkelokoulu.
Mitä siihen ex-alakoulun takapihalle rakennetaan?
10
712
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö siihen joku nuorison juttu tule ?
- Anonyymi
Eikö siihen tule mopoverstas
Hyvä kun mopot ei pidä ääntä keskellä kylää.- Anonyymi
Varmasti mopot on keskellä kylää
- Anonyymi
Kenen idea tuo on ollut?
Eikö Torron moottoriurheilukeskus olisi ollut tuohon toimintaan järkevämpi?
Ainakin muilla paikkakunnilla harrastetaan niissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen idea tuo on ollut?
Eikö Torron moottoriurheilukeskus olisi ollut tuohon toimintaan järkevämpi?
Ainakin muilla paikkakunnilla harrastetaan niissä.Eihän Karviassa koskaan ole päätöksillä mitään tekemistä järjen kanssa. Sen tietää mikä riesa tuostakin keskustan asukkaille tulee, aivan kuin tahallaan haluttais ärsyttää ja tehdä tässä elämä epämukavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän Karviassa koskaan ole päätöksillä mitään tekemistä järjen kanssa. Sen tietää mikä riesa tuostakin keskustan asukkaille tulee, aivan kuin tahallaan haluttais ärsyttää ja tehdä tässä elämä epämukavaksi.
Ja mihin piruun autonsa bie kun sinne alakoululle menee harrastamaan. Osalla on raskaat kantamukset mukanaan.
Nyt jo on ollut parkkipaikat vähissä .
Koko alakoulun saisi purkaa pois ja siirtää ne garrastepiirit vaikka ex Syreeniin. Ainakin olisi liikuntaesteisilläkin mahdollisuus harrastuksiin.
- Anonyymi
Nuorille luonto,maa ja metsätalous kerhoja ennemmin. Erä jormailua kans.
- Anonyymi
Eikö sitä opeteta koulussa?
- Anonyymi
Keulimiset ja poliisia pakoon osataan. Mitä viä pitäis osata
- AnonyymiUUSI
Miten ne äänet? Eikö haittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362520
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090