Kerimäen Herttua Hotel & Spa on laitettu myyntiin
Kerimäen Herttua Hotel & Spa on laitettu myyntiin
5
184
Vastaukset
- Anonyymi
Vuoden vaihteessa SV Finn oy:n edustaja kertoi, ettei kiinteistöä aiota myydä. Nyt omistajat ovat valmiita neuvottelemaan mahdollisten ostajien kanssa.
- Anonyymi
Pitäisi Saada Kerimäelle Oma Uimahallitoimintaa Herttua And Span Yhteyteen Entisiin Herttuan Lopetetun Kylpylän Tiloihin Ravintolan Tiloihin Kerimäen Katri Anna Kahvila Siityisi Kerimäen Keskustasta Herttuan Lakkautetun Entisiin Ravintolan Tiloihin Uusi Kahvila Ja Ravintola
- Anonyymi
Hotelli Herttua Kerimäellä on kiinni ensi kesänä, jos ei löydy uutta omistajaa tai yrittäjää Pitäisi Löydää Omistajaksi Enonkosken Kartanon Omistajat Vesa Ja Karoliina Räsänen Tai Enonkosken Maitolaturin Omistaja Kati Laukkanen Pitämään Herttua And Spa Toimintaa Kerimäelle Kesäksi 2025 Paikka Kuntoon
- Anonyymi
Kiteen Eläinpuisto Pajarinhovi Ostaa Entisen Herttua And Span Toiminnan Kerimäeltä Kesäksi 2025 Uuteen Yhtiöön
- Anonyymi
Vuoden vaihteessa SV Finn oy:n edustaja kertoi, ettei kiinteistöä aiota myydä. Nyt omistajat ovat valmiita neuvottelemaan mahdollisten ostajien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815