ei se oo mittään rakettiejettä eli eipä ole vaikiaa

Anonyymi-ap

En tosin väitä mitään ny 100% faktana koska se mikä toimii toiselle nii ei välttmättä toimi toiselle.

minä kun vuoskauvet harrastanu hikiliikuntaa kuten tekeny esim 10km kävelylenkkejä rivakalla tahdilla että syke nousee ja hiki tulee pintaan nii sen jälkeen oon syönyt pienen palan kermatäytekakkua kahavin kanssa ja pitäny sitten huolen ettei kalorimäärä päivän aikana nouse liikaa niin olen saanut pijettyä painoni kurissa etten ole lihonut enkä laihtunut.

Mun tavoitteet oli ensin se että piti laihduttaa paljon kun olin 105 kiloinen köriläs jolla oli iso maha ja valtaisat jalat(osittain johtui pikajuoksutaustastani nuo valtaiset reidet, etenkin etureidet) niin aloitin painonpudotusoperaation ja alkumatkalla tuli myös terveydellisiä ongelmia kuten ylikuntoa ja paniikkihäiriö mut saanut ne kuriin täsä vuosien aikana ja sitten kun piäsin tavoitepainoon eli 80-85kg että paino vaihtelee viiden kilon välein niin enpä ole sitten tässä 3 vuoden aikana lihonut enkä laihtunut kun oon saanu tasapainon painonhallinassa.

Syön monipuolisesti eri ruokia että oon ns sekasyöjä. Joka vuosi on terveydentilatarkastus koska psykiatri määräsi mut semmoseen tarkastukseen koska seurataan mun maksa-arvoja .

Kolesterolin kanssa on ollut pieniä ongelmia mut parin vuojen aikana saanut kolesterolin alemmas. Periytyvää on tuo kolesteroliarvot.

Verikokeissa tulokset esim viime kerralla , tämän vuoden tammikuussa oli hyvät.

Tällä hetkelä minua vaivaa tosi paha ylikunto jota kestänyt yli kuukauden ja yritin eilen lähttee kävelylenkille ja kokeilin nopeampaa tahtia niin en pystyny käveleen kuin 300 metriä nii piti palata takaisin kun alkoi pumpussa tuntua ikävä tunne.

Kävin lukemassa somesta tietoa ylikunnosta että oireisiin kuuluu esim ruokahaluttomuus ja sydänrytmihäiriöt ja oli siin aika palijo muutaki.

Mulla oli myös paha ripuli 3 viikkoa sitten. En tiedä oisko voinut stressin seurauksesta puhjeta mut tuskin ripuli on yhteydessä ylikuntotilaan vai onko?

kirjoittaja Juha pohjola(metsänmies-erakko)

0

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
        Ikävä
        122
        6998
      2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
        Ikävä
        24
        3807
      3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
        Tuusniemi
        186
        2637
      4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
        Maailman menoa
        287
        2520
      5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
        Ikävä
        196
        2131
      6. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
        Ikävä
        11
        2077
      7. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        301
        1838
      8. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
        80 plus
        136
        1430
      9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
        Ikävä
        72
        1356
      10. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
        Tuusniemi
        27
        1315
      Aihe