ei se oo mittään rakettiejettä eli eipä ole vaikiaa

Anonyymi-ap

En tosin väitä mitään ny 100% faktana koska se mikä toimii toiselle nii ei välttmättä toimi toiselle.

minä kun vuoskauvet harrastanu hikiliikuntaa kuten tekeny esim 10km kävelylenkkejä rivakalla tahdilla että syke nousee ja hiki tulee pintaan nii sen jälkeen oon syönyt pienen palan kermatäytekakkua kahavin kanssa ja pitäny sitten huolen ettei kalorimäärä päivän aikana nouse liikaa niin olen saanut pijettyä painoni kurissa etten ole lihonut enkä laihtunut.

Mun tavoitteet oli ensin se että piti laihduttaa paljon kun olin 105 kiloinen köriläs jolla oli iso maha ja valtaisat jalat(osittain johtui pikajuoksutaustastani nuo valtaiset reidet, etenkin etureidet) niin aloitin painonpudotusoperaation ja alkumatkalla tuli myös terveydellisiä ongelmia kuten ylikuntoa ja paniikkihäiriö mut saanut ne kuriin täsä vuosien aikana ja sitten kun piäsin tavoitepainoon eli 80-85kg että paino vaihtelee viiden kilon välein niin enpä ole sitten tässä 3 vuoden aikana lihonut enkä laihtunut kun oon saanu tasapainon painonhallinassa.

Syön monipuolisesti eri ruokia että oon ns sekasyöjä. Joka vuosi on terveydentilatarkastus koska psykiatri määräsi mut semmoseen tarkastukseen koska seurataan mun maksa-arvoja .

Kolesterolin kanssa on ollut pieniä ongelmia mut parin vuojen aikana saanut kolesterolin alemmas. Periytyvää on tuo kolesteroliarvot.

Verikokeissa tulokset esim viime kerralla , tämän vuoden tammikuussa oli hyvät.

Tällä hetkelä minua vaivaa tosi paha ylikunto jota kestänyt yli kuukauden ja yritin eilen lähttee kävelylenkille ja kokeilin nopeampaa tahtia niin en pystyny käveleen kuin 300 metriä nii piti palata takaisin kun alkoi pumpussa tuntua ikävä tunne.

Kävin lukemassa somesta tietoa ylikunnosta että oireisiin kuuluu esim ruokahaluttomuus ja sydänrytmihäiriöt ja oli siin aika palijo muutaki.

Mulla oli myös paha ripuli 3 viikkoa sitten. En tiedä oisko voinut stressin seurauksesta puhjeta mut tuskin ripuli on yhteydessä ylikuntotilaan vai onko?

kirjoittaja Juha pohjola(metsänmies-erakko)

1

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
        Maailman menoa
        85
        4640
      2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
        Maailman menoa
        109
        3837
      3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
        Maailman menoa
        177
        3646
      4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
        Maailman menoa
        67
        2083
      5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
        Maailman menoa
        75
        1941
      6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
        Haapavesi
        78
        1268
      7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
        Ikävä
        130
        1152
      8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
        Vantaa
        147
        1084
      9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
        Ikävä
        49
        989
      10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
        Saarijärvi
        30
        904
      Aihe