Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas samaa.
Näin unta että suutelit minua! Se ei ollut mikään hävytön suudelma. Se oli kaipaava, kunka lähelle toisen kasvoja voi painautua. Näissä olosuhteissa paras lahja minkä voin saada. Ensimmäinen kerta kuluneiden vuosien aikana kun kosketat minua. En ole sellaisia unia nähnyt. Unissa ollut aina ollut jossain kauempana tavoittamattomissa ja sieltä hymyillyt lämpimästi minulle.
Ikäeromme on suuri, tiedän sen itsekin, mutta kohtaamisemme tapahtumat ovat niin ainutlaatuisia maanpäällistä elämää tarkastellessa etten välitä siitä. Olet ihana.
t. kasvotusten olemme keskustelleet vain kaksi kertaa
Vanhemmalle naiselle
34
773
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Näin samanlaista unta. Silitän kasvojasi. Halusit ilman kumia mutta en antanut 🫢 hups meni vähän höpöksi
- AnonyymiUUSI
Älä esiinny toisena vanhempana naisena kun ei ole uskottavaa tuollainen kerronta
- AnonyymiUUSI
Kenestä kyse? Kyselee Mn
- AnonyymiUUSI
Ei ole M ja olemme puhuneet enemmän kuin muutaman sanan.
t.ap - AnonyymiUUSI
Ei kysele.
- AnonyymiUUSI
Minä myös näin samanlaista unta. Suudelmat olivat lämpimiä ja rakastavia ❤️
Naiselta - AnonyymiUUSI
Vain muutama sana vaihdettu ?
- AnonyymiUUSI
Hän kyllä näyttää minua nuoremmalta 🤔 t. Mies
- AnonyymiUUSI
Onko vaihdettu viestejä irl ?
- AnonyymiUUSI
Palstasedän otsikot ja monologit kyllä tiedetään.
- AnonyymiUUSI
Niin sinunkin joten lopeta 💩 jauhaminen pöljä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinunkin joten lopeta 💩 jauhaminen pöljä!
Prööt 🚽💩💩💩💩💩💩
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Prööt 🚽💩💩💩💩💩💩
🤣
😂
- AnonyymiUUSI
Onko se kuinka paljon sinua vanhempi nainen
- AnonyymiUUSI
Olen häntä nuorempi. Niin paljon ettei hänen järkytyksensä siitä, että ilmaisen kiinnostukseni täysin vakavissaan, ole varmaan vieläkään mennyt ohi. (🫣)
t. ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen häntä nuorempi. Niin paljon ettei hänen järkytyksensä siitä, että ilmaisen kiinnostukseni täysin vakavissaan, ole varmaan vieläkään mennyt ohi. (🫣)
t. apSulla on puuma hallussa😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
t. apVoisitko antaa jotain tuntomerkkejä naisesta? Vaikkapa kertoa iän ja hiukset tai missä olette kohdanneet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko antaa jotain tuntomerkkejä naisesta? Vaikkapa kertoa iän ja hiukset tai missä olette kohdanneet?
En voi kertoa noin tarkkoja asioita hänestä. Olen aina kertonut jotain minkä vain hän voi ymmärtää ja siten tunnistaa itsensä.
t.ap
- AnonyymiUUSI
Ei ole jiiltä tämä. Tiedoksi vaan.
- AnonyymiUUSI
Tiedän sen.
- AnonyymiUUSI
Tiedän oikein hyvin kun johan tässä ollaan pidetty lystiä iät ja ajat 😁 Tuo aloittaja kertoo että ei ole päässyt ku jututtamaan paristi kaivattuaan tai noh ehkä tuo on gubbe kun ei kerro mitään kunnollisia tuntomerkkejä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän oikein hyvin kun johan tässä ollaan pidetty lystiä iät ja ajat 😁 Tuo aloittaja kertoo että ei ole päässyt ku jututtamaan paristi kaivattuaan tai noh ehkä tuo on gubbe kun ei kerro mitään kunnollisia tuntomerkkejä
Palstalystiä ollaan kyllä pidetty iät ja ajat ☺️
Oikeassa elämässä on jäänyt vähemmälle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstalystiä ollaan kyllä pidetty iät ja ajat ☺️
Oikeassa elämässä on jäänyt vähemmälle.Viime kuussa saunottiin, nu*sittiin, naurettiin, juteltiin ja makoiltiin. Viestitelty ollaan viikoittain irl jos olet sama J 😘 ja joo myös palstalystiä (vuosi?)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viime kuussa saunottiin, nu*sittiin, naurettiin, juteltiin ja makoiltiin. Viestitelty ollaan viikoittain irl jos olet sama J 😘 ja joo myös palstalystiä (vuosi?)
Onko oikeasti noin ?
- AnonyymiUUSI
Ikäeromme on suuri ja tiedän sen. Joku tietty henkilö ja unet työstää ajatuksia. Et oikein tiedä, miten hän viettää aikansa. Hän on perheetön ehkä. Aina kalkinvalkoinen, liki harmaa siitäkin huolimatta, että aurinko on porottanut Helsingissä toisinaan keväällä. Näyttääkin oudolta. " ehkä hän on vamppyyri "
Näin kerran Eerikinkadun Bio teatterissa yhdessä kaverin kanssa kauhuelokuvan , jossa Bela Lugosin esittämä kreivi Dracula janosi nuorten naisten verta. Sen jälkeen en enää uskaltanut nukkua ikkuna auki, vaikka kesä oli kuumimpia ja hiostavimpia miesmuistiin. Pelkäsin niin kovasti, että ikkunasta lentää huoneeseeni lepakko, joka muuttuu kuin taikaiskusta kaulaani puraisevaksi Draculaksi.
Hassuttelut sikseen. Houkutusta voi toki olla vaikea vastustaa mutta unelmat ja haaveet vie eteenpäin elämässä ja olet oikea muru omanikäisille. Varo hunaja - ansoja. - AnonyymiUUSI
Rakkaus ei katso ikää, jos on oikeasta rakkaudesta kyse ❤️
- AnonyymiUUSI
Tuokin on totta. Ei katso ikää mutta vuosikymmenet välissä, kyllä on omasta mielestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuokin on totta. Ei katso ikää mutta vuosikymmenet välissä, kyllä on omasta mielestä.
Ihmisessä on paljon muutakin kuin ikä. Rakkaus on rakkautta.
- AnonyymiUUSI
Joo, rakkaus ei, mutta ikä kylläkin, miksi?, no 20v ja siitä 50v välissä ei vaikuta, mutta siitä yli alkaa vaikuttamaan, esim. yli 60: llä alkaa olee kremppaa siäl/sun tääl, no mites ku mulle tarjottiin 77v ja ite 67v, rikas ku saapas, mut ryppynen, peppu ok, sitä saa, mut ikäero jotenki hämää, sitä ei TIETENKÄN haittaa, kun on aina sanonut, että miehen pitää olla n. 10 vuotta nuorempi, et ollaa samal tasol, miehet kuulemma kuolee
nuorempina, et 80v nainen haluu 70v miehen, onko totta??
- AnonyymiUUSI
Kaipaan vanhempaa S-naista, jolla tumma tukka❤️
- AnonyymiUUSI
S- nainen, mikä se on, dominako niinku mä!
- AnonyymiUUSI
Tämä ei ole mulle mutta kiinnostaa tuo, että olette tunteneet jo vuosia, mutta kuitenkin jutelleet vain kaksi kertaa? Onko vuosia välissä kun ette ole tavanneet?
- AnonyymiUUSI
Olemme jutelleet useamman kerran mutta kasvotusten vain kaksi kertaa.
Jotkut ovat kuunnelleet hiljaisuuttakin.
t.ap
- AnonyymiUUSI
Vierailet silti yhä unissani ollen aina tuo epämääräinen rakastaja joka herättää alkukantaisia vaistoja, tunteita ja muistoja. Ehkä velvollisuus elämässä olisikin tuntea suuresti, vaalia kaunista ja olla hyväksymättä muiden asettamia käytäntöjä ja niiden tuomaa häpeää. Välillä kaikki itse mukaanluettuna alkaa olla sietämätöntä, ja voi vain toivoa pystyvänsä linnun lailla siivillä lentää jonnekin, kauas koskemattomille seuduille, ja nuortua uudelleen. Kun pariin otteeseen tapasimme se tuntui ikuisuudelta. Ääretön intohimo mahtuu ohikiitävään hetkeen. Siinä ei ollut paljon sanottavaa. Vakavin keskustelu tapahtui katsein, ja tunsin jaetun voimattomuuden hiipivän ikään kuin kuiskaavat äänet hukkuisivat sielun syvään, jatkuvaan murinaa. Puhumalla tunnetila vain hiipuu. Kuitenkin, hiljakseen, päivä toisensa jälkeen, kevät talven jälkeen ja syksy kesän jälkeen, tämä kaikki on alkanut kulua jo pois, pala palalta, se on poissa, voisin jopa sanoa, tai pikemminkin uponnut sillä jokin jää aina pohjalle, paino sydämeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911729
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62813
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34773Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani5706- 46696
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113666