https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6f367b73-f7a3-4c5f-8321-87fa49606360
Näin tämä rosvo hallitus siirtää rahaa köyhiltä rikkaille. Kaikista köyhimmät kärsii aina kun tämä sekoomus puolue on vallassa.
Ja taas KAIKISTA KÖYHIMMÄT KÄRSII ELÄKKEISIIN LEIKKAUS
38
229
Vastaukset
- Anonyymi
Odotettavissa on rajuja hinnan nousuja, eikä eläkeläisille enää tule indeksikorotuksia. Näin varmistetaan että nukketeatterihallitus voi maksaa eläkekassasta viemänsä pikavipin takaisin
- Anonyymi
Pelkään pahoin, että jollakin katkeaa vielä pinna lopullisesti.
Mitä rahaa köyhillä on jos kerran ovat köyhiä? Miten olematonta kannattaa yleensäkään siirtää? Onko ajatusvärkeissäsi joitain lkatkoksia?
- Anonyymi
Miten joku voi olla noin sekaisin. Ilmeisesti et nyt kuitenkaan kulje normaalin kansan keskuudessa.
Anonyymi kirjoitti:
Miten joku voi olla noin sekaisin. Ilmeisesti et nyt kuitenkaan kulje normaalin kansan keskuudessa.
Vain kaltaisillasi ay höperöillä on keijuja ja muita menninkäisiä. Me normaalit kuljemme ihan sen oikean kansan parissa ja jos et ymmärrä mitä kirjoitin niin se ymmärrys puute on sinun ongelmasi, ei minun!
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Vain kaltaisillasi ay höperöillä on keijuja ja muita menninkäisiä. Me normaalit kuljemme ihan sen oikean kansan parissa ja jos et ymmärrä mitä kirjoitin niin se ymmärrys puute on sinun ongelmasi, ei minun!
Sinä olet normaalista yhtä kaukana kuin maa auringosta.
Etkös juuri sinä ole tuo josta oma ketju kun sekoilet monella nimimerkillä? - Anonyymi
On tosi tyhmiä ja sitten tämä äärityhmä extyökkäri. Köyhäkin on ehkä tienannut rahansa ihan oikeilla töillä, eli kuuluisalla ansaitulla palkalla. Mutta jos ne rahat eivät riitä pakolliseen elämiseen, jotka kokoomus on varastanut. Tällöin köyhyys ei ole köyhän aiheuttama ongelma
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet normaalista yhtä kaukana kuin maa auringosta.
Etkös juuri sinä ole tuo josta oma ketju kun sekoilet monella nimimerkillä?Katson olevani perin normaali kun elän itse ansaitsemillani varoilla. Se tosin saattaa sinusta vaikuttaa epänormaalilta kun en hae apuja sosiaalitoimistosta! Minusta omavaraisuus on se mihin jokaisen normaalin PITÄÄ pyrkiä!
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Katson olevani perin normaali kun elän itse ansaitsemillani varoilla. Se tosin saattaa sinusta vaikuttaa epänormaalilta kun en hae apuja sosiaalitoimistosta! Minusta omavaraisuus on se mihin jokaisen normaalin PITÄÄ pyrkiä!
Miksi valehtelet?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Mikä ihmeen vale? Esitä se mitä väität valheeksi ja oma totuutesi niin päästään keskustelemaan!
Kommentti johon vastasit on silkkaa faktaa etkä kykene muuta osoittamaan!- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Mikä ihmeen vale? Esitä se mitä väität valheeksi ja oma totuutesi niin päästään keskustelemaan!
Kommentti johon vastasit on silkkaa faktaa etkä kykene muuta osoittamaan!Miksi valehtelet?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Sinä valehtelet, koska et tuo esiin todisteita siitä mistä valheesta syytät!
Fiksu ei syytä ilman todisteita!- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Sinä valehtelet, koska et tuo esiin todisteita siitä mistä valheesta syytät!
Fiksu ei syytä ilman todisteita!Miksi valehtelet?
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
sinäkö olet sitä mieltä, että köyhät on roskasakkia?
Ja köyhyys on aina itse aiheutettu? Anonyymi kirjoitti:
sinäkö olet sitä mieltä, että köyhät on roskasakkia?
Ja köyhyys on aina itse aiheutettu?i oikein uudelleen lukea kommenttini mutta en siitä löydä sinun köyhää roskasakkiasi! Jos minä olen selvinnyt koulusta ja opiskelusta niin miksi et sinä? Jos minä olen kyennyt hoitamaan työsuhteeni omin voimin ilman mitään ay hörhöjä niin miksi et sinäkin kykenisi?
Monesti köyhyys on omaa syytä, käytetään rahat huvituksiin eikä olla järkeviä säästämisen suhteen. Paljolti siis on omaa syytä jos ei osaa itsestään huolta pitää.
Kuitenkin, köyhät roskasakkina ovat sinun perhettäsi, eivät minun!- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
i oikein uudelleen lukea kommenttini mutta en siitä löydä sinun köyhää roskasakkiasi! Jos minä olen selvinnyt koulusta ja opiskelusta niin miksi et sinä? Jos minä olen kyennyt hoitamaan työsuhteeni omin voimin ilman mitään ay hörhöjä niin miksi et sinäkin kykenisi?
Monesti köyhyys on omaa syytä, käytetään rahat huvituksiin eikä olla järkeviä säästämisen suhteen. Paljolti siis on omaa syytä jos ei osaa itsestään huolta pitää.
Kuitenkin, köyhät roskasakkina ovat sinun perhettäsi, eivät minun!"Monesti köyhyys on omaa syytä"
Niinhän se yksi sinun kaltaisesi typerä uskovainen vajakki kertoi myös, että se on naisen oma vika jos hänet esimerkiksi vaikkapa raiskataan. Anonyymi kirjoitti:
"Monesti köyhyys on omaa syytä"
Niinhän se yksi sinun kaltaisesi typerä uskovainen vajakki kertoi myös, että se on naisen oma vika jos hänet esimerkiksi vaikkapa raiskataan.Et sitten osaa ottaa kantaa asiaan vaan luikertelet pakoon aidan alta! En usko mitään vastaamassasi kommentissa kirjoittaneeni raiskauksesta. Tuo on siis omaa ideaasi ja ehkä toiveuntasikin!
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Et sitten osaa ottaa kantaa asiaan vaan luikertelet pakoon aidan alta! En usko mitään vastaamassasi kommentissa kirjoittaneeni raiskauksesta. Tuo on siis omaa ideaasi ja ehkä toiveuntasikin!
Miksi vihaat naisia?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vihaat naisia?
En todellakaan vaan aina jo pojasta alkaen ovat olleet minulle mieluisampaa seuraa kuin pojat En nääs ole mikään 7 sukupuolen kannattaja/edustaja vaan vanhanaikainen mies!
Olet kuitenkin vajaa kalloinen henkilö, jos kuvittelet köyhyyden ja raiskauksen olevan synonyymejä!- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
i oikein uudelleen lukea kommenttini mutta en siitä löydä sinun köyhää roskasakkiasi! Jos minä olen selvinnyt koulusta ja opiskelusta niin miksi et sinä? Jos minä olen kyennyt hoitamaan työsuhteeni omin voimin ilman mitään ay hörhöjä niin miksi et sinäkin kykenisi?
Kuitenkin, köyhät roskasakkina ovat sinun perhettäsi, eivät minun!Petteri: Kyllä köyhät sen kestää, mutta rikkaat tekee itsemurhan.
Anonyymi kirjoitti:
Petteri: Kyllä köyhät sen kestää, mutta rikkaat tekee itsemurhan.
Mihin mahdat tuolla viitata?
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Kuitenkin, köyhät roskasakkina ovat sinun perhettäsi, eivät minun!Röh röh minulla on rahaa koska saan joka kuukausi käyttööni n. sata euroa KRUIIIK !
Anonyymi kirjoitti:
Niin taitaa olla, kun joudun kulkemaan kaltaistesi joukossa kaupungissa piipahtaessani!
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
En todellakaan vaan aina jo pojasta alkaen ovat olleet minulle mieluisampaa seuraa kuin pojat En nääs ole mikään 7 sukupuolen kannattaja/edustaja vaan vanhanaikainen mies!
Olet kuitenkin vajaa kalloinen henkilö, jos kuvittelet köyhyyden ja raiskauksen olevan synonyymejä!Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Sinulla on siellä pysyvä seisokki, - ainoastaan siellä !
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Luuletko ymmärtäväsi ?
Luullun ymmärtämisen ja todellisen välillä sinun kohdallasi tarvitaan vakuutusyhtiötä ! - Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Katson olevani perin normaali kun elän itse ansaitsemillani varoilla. Se tosin saattaa sinusta vaikuttaa epänormaalilta kun en hae apuja sosiaalitoimistosta! Minusta omavaraisuus on se mihin jokaisen normaalin PITÄÄ pyrkiä!
Vui Vui kun setäparalla huimapyörä heittää !!!
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Kuitenkin, köyhät roskasakkina ovat sinun perhettäsi, eivät minun!Olet henkisesti köyhempi kuin kukaan muu !
- Anonyymi
Kuinka köyhä on aloittaja ? Ainakin hänellä on nettiyhteys maksettuna.
Voi olla myös järjeltään köyhä.- Anonyymi
Köyhälläkin on pakko olla netti jolla hoitaa viranomaisasiat, kun kokoomus on poistanut ns kassa tai luukkupalvelut lähes kokonaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhälläkin on pakko olla netti jolla hoitaa viranomaisasiat, kun kokoomus on poistanut ns kassa tai luukkupalvelut lähes kokonaan
kokoomus nyt poistaa ja tuhoaa kaiken paitsi rikkaitten tukemisen.
Anonyymi kirjoitti:
kokoomus nyt poistaa ja tuhoaa kaiken paitsi rikkaitten tukemisen.
Pitäisi siis osan kansaa tehdä töitä 24/7 tyyliin jotta rahaa riittää jaettavaksi vastikkeetta niille jotka mieluummin makoilevat kotosalla tai istuskelevat baari tiskeillä? Niinkö sen pitäisi mennä?
Tuon toiveisiinhan sinä vihjaat!- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Pitäisi siis osan kansaa tehdä töitä 24/7 tyyliin jotta rahaa riittää jaettavaksi vastikkeetta niille jotka mieluummin makoilevat kotosalla tai istuskelevat baari tiskeillä? Niinkö sen pitäisi mennä?
Tuon toiveisiinhan sinä vihjaat!Hehe sinä loispummieläkeläinen olet pahin vitsaus mitä tämä maa päällänsä kantaa:-D
Sinä ja työnantajasi maksoitte eläkkeestäsi alle NELJÄSOSAN, niinpä sinä elätti irvokkaasti loisitkin nuorempien ikäluokkien piikkiin! - Anonyymi
HYVÄ aloitus.
Anonyymi kirjoitti:
Hehe sinä loispummieläkeläinen olet pahin vitsaus mitä tämä maa päällänsä kantaa:-D
Sinä ja työnantajasi maksoitte eläkkeestäsi alle NELJÄSOSAN, niinpä sinä elätti irvokkaasti loisitkin nuorempien ikäluokkien piikkiin!Eihän virallista tietä nykyään mitään eläkkeitä makseta vaan eläkevakuutusta! Jos sitä et tiedä niin mene opiskelemaan!
Kansaneläke kuten takuueläkekään eivät ole ansaittuja eläkkeitä, joten ne pitää sovittaan siihen paljonko on rahaa!
Kun menot ovat päässeet liian suuriksi ja velkaannumme niin on hissukseen palattava normaalimpaan menoja vähentämällä. Se on ainoa keino, kansa töihin ja verot alas!
- Anonyymi
Tetä tinulta tippuu lahkeetta nettettä ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457352
- 324068
- 573605
- 503120
- 172806
- 532307
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492299- 372258
- 432248
- 162236