Siinähän kävi niin...
Saatiin mitä luvattiin
Olipa kerran perussuomalainen joka avasi kaupasta löytämänsä 8% oluen.
Tölkin sisältä kömpi tölkin henki, joka lupasi toteuttaa kärkihankkeen!
Perussuomalainen ei epäillyt hetkeäkään, kärkihanke on saatana saatava!
Tee siitä sellanen, että kärkihanke viiltää maata kun polleasti kävelee pitkin pimeitä kujia!
Tölkin henki lupasi
Perussuomalainen oli innoissaan ja unelmissaan heilutteli mahtavaa kärkihankettaan kaikkien edessä, helikopteriakin esitti!
Oli aika toteuttaa toive ja saada kärkihanke sellaisiin mittoihin, mitä Perussuomalainen halusi ja tilasi!
JYTKYTYTYM ja sumutusverhot laskeutui tölkinhengen ympärille ja ihme tapahtu!
Perussuomalaisen kärkihanke alkoi viistää maata perussuomalaisen haarojenvälissä!
Niin oli perussuomalaisen jalat lyhentyneet vajaaseen kahdeksaan senttiin ja kärkihankekin oli kunnolla kutistunut.
Mutta jokatapauksessa:
Tölkin henki oli toteuttanut perussuomalaisen toiveen maataviistävästä kärkihankkeesta.
Sitä saa mitä tilaa
Kärkihanke ja tölkin henki...
16
567
Vastaukset
- Anonyymi
Persun tärkein kärkihanke on saada jostain rahat kasaan joka päiväiseen kaljaan. Ei kelakaan voi aina persun janoa sammuttaa.
- Anonyymi
No onhan se sisältöä, se sekin!
- Anonyymi
Lopussa kiitos seisoo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuoden 2027 ek-vaalien jälkeen PS ja kokkarit ovat polvillaan.
https://yle.fi/a/74-20159030Mutta jospa se tähtäin onkin vuodessa 2031!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jospa se tähtäin onkin vuodessa 2031!
PS vuonna 2031 on kuin Sininen Tulevaisuus vuonna 2023.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jospa se tähtäin onkin vuodessa 2031!
Jussin kymmenvuotissuunnitelma laukeaa 2031. Ehkä se toteutuu, ehkä ei. Mutta ei ainakaan Purran avulla.
- Anonyymi
Ja seisoo myös persun oletettu järki.
- Anonyymi
Siinä persujen kohtalo kaljatölkkiin pakattuna.
- Anonyymi
Mutta se kärkihanke toteutui!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se kärkihanke toteutui!
Miksi persut eivät kerro, mitä kärkihankkeita he ovat saaneet läpi. Siis ilman muiden hallituspuolueiden tukea.
- Anonyymi
Nipsis
- Anonyymi
No on se ropelli droonissaki!
- Anonyymi
Kaikki ei nyt vaan halua heiluttaa helikopteria, kun se hinta onkin noin masentava!
- Anonyymi
Viestinnässä syy!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797