Liikenne työllisti poliisia vappuaattona

Anonyymi-ap

Liikennetehtävät työllistivät poliisia vappuaattona Pohjois-Karjalassa.

Liperin Ylämyllyllä tapahtui keskiviikkona iltapäivällä peltikolari, jonka toinen osapuoli poistui paikalta eikä jäänyt selvittämään tilannetta.

Punaisen Audin epäillään törmänneen väistämisvelvollisuuden vuoksi pysähtyneen auton perään. Audista hajosi törmäyksessä etuvalo, puskuri ja lisävalopaneeli.

Poliisi pyytää kuljettajaa ilmoittautumaan. Lisäksi poliisi kaipaa silminnäkijöiden havaintoja kolarista sekä punaisen Audin rekisteritunnuksesta ja kuljettajasta.

Kontiolahdella poliisi kohtasi keskiviikkona iltapäivällä autoilijan, jota epäillään törkeästä rattijuopumuksesta. Kuljettaja puhalsi seulonta-alkometriin 1,27 milligrammaa litrassa, joka ylitti törkeän rattijuopumuksen rajan.

Poliisilla riitti enemmänkin tekemistä Kontiolahdella, sillä 17-vuotias kuljettaja kaahasi 127 kilometrin tuntinopeudella alueella, jossa nopeusrajoitus on 50 kilometriä tunnissa. Poikkeusluvalla ajo-oikeuden saanut kuljettaja määrättiin ajokieltoon.

11

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Audit ottaa pattiin.

• Anonyymi

Opettaako ajokielto?

• Anonyymi

Ajokielto? Mitään merkitystä, autoja kyllä löytyy alle ja kusahtamisriski on aivan minimaalinen kun ei omissa nimissään olevilla ajele😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajokielto? Mitään merkitystä, autoja kyllä löytyy alle ja kusahtamisriski on aivan minimaalinen kun ei omissa nimissään olevilla ajele😂

Sekö pistää onnesta itkemään?

• Anonyymi

Lähtipä äkkiä kun kerrottiin viranomaisten toiminnasta tässä kylässä.

• Anonyymi

Ihmetyttää kyllä että miten lääkäri voi kirjoitella ajokieltoja ja perua ajokortteja tutkimatta eikä poliisi käsittele lääkärin touhuja millään tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmetyttää kyllä että miten lääkäri voi kirjoitella ajokieltoja ja perua ajokortteja tutkimatta eikä poliisi käsittele lääkärin touhuja millään tavalla.

Eikä käsitellyt myöskään sen kolarin toisen osapuolen joka tuli kolmion takaa eteen ja teki laittoman vangitsemisen, kidnappauksen sekä vapaudenriiston.

• Anonyymi

Kaikille pemarikuskeille ajokielto vuoden välein.

• Anonyymi

Mulle lääkäri on kirjoittanut tutkimatta ajokiellon määräämättömäksi ajaksi ja poliisilla oli voimavaroja tulla kotikäynnille asian takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle lääkäri on kirjoittanut tutkimatta ajokiellon määräämättömäksi ajaksi ja poliisilla oli voimavaroja tulla kotikäynnille asian takia.

Lääkärin lausunnossa lukee että olin sekavan oloinen mutta ei mainita missään että pumppasivat jo ambulanssissa mut täyteen lääkkeitä.

• Anonyymi

Kun ottaa tapahtumapaikkakunnan huomioon niin syitä tapahtumiin ovat yleensä BMW, sukkahousut taikka sumuvalot...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      122
      5516
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5198
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      92
      4228
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3660
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3298
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2881
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2327
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2049
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      45
      1907
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1733
    Aihe